AngryAxel Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 "Promoe tillhör en annorlunda kategori skäggbärare. Han har nämligen varken rakat eller klippt sig sedan han gick ut gymnasiet 1995" http://kandaskagg.blogspot.com/2007/01/promoe.html Ah, tack så mycket! 19 år, alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Ah, tack så mycket! 19 år, alltså Det är väl ändå 14. Annars så måste jag nog göra om Matte A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Varför har alla/de flesta kalsonger ett hål som går ifrån höger sida på yttersidan av kalsongerna till vänster sida inuti kalsongerna (i skrevet)? Det är väl för att lufta skrevet? Har också för mig att jag hört att det är ett kukhål, för att dra ut sina genitalier då man ska urinera. Det var så jag kom på frågan. Jag hade för mig att det var det sistnämnda, och tänkte skapa en poll om hur många som faktiskt använder kukhålet. Men jag blev allt för osäker på om det faktiskt är meningen. För jag ser inte en enda fördel med att dra kuken igenom kalsongerna. Det är ju hemskt mycket jobbigare än att bara dra ner kalsongerna. Jag är : confused : Redigerad 15 juni, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 (redigerad) Slits den högra skon snabbare för alla som är "högerfotade" och tvärtom, eller är det bara för mig? Redigerad 15 juni, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Varför har alla/de flesta kalsonger ett hål som går ifrån höger sida på yttersidan av kalsongerna till vänster sida inuti kalsongerna (i skrevet)? Det är väl för att lufta skrevet? Har också för mig att jag hört att det är ett kukhål, för att dra ut sina genitalier då man ska urinera. Det var så jag kom på frågan. Jag hade för mig att det var det sistnämnda, och tänkte skapa en poll om hur många som faktiskt använder kukhålet. Men jag blev allt för osäker på om det faktiskt är meningen. För jag ser inte en enda fördel med att dra kuken igenom kalsongerna. Det är ju hemskt mycket jobbigare än att bara dra ner kalsongerna. Jag är : confused : JAg har alltid trott att det var en sorts gylf iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Ah, tack så mycket! 19 år, alltså Det är väl ändå 14. Annars så måste jag nog göra om Matte A. Hah, när jag såg det där i morse så tänkte jag också att det var 19 år bara för axel skrivit det... 1995 + 10 + 9 (2009) tänkte man ju, vilket blir helt fel. l0alz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Det är väl ändå 14. Annars så måste jag nog göra om Matte A. Uhm... Ja, såklart, bra där - jag skulle bara kolla så att ni var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Kan man skriva i trådar som hamnat i papperskorgen men som inte är låsta? Känns inte som att man borde prova, vill bara veta om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Kan man skriva i trådar som hamnat i papperskorgen men som inte är låsta? Känns inte som att man borde prova, vill bara veta om det är möjligt. Forumet är Read only eller något. Det visas när man försöker posta. Funkar inte alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Kan man skriva i trådar som hamnat i papperskorgen men som inte är låsta? Känns inte som att man borde prova, vill bara veta om det är möjligt. Nej, inte ens för oss som kan posta i låsta trådar. Möjligen att det går för admins dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Vem har mailadressen b_rje@hotmail.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Varför har alla/de flesta kalsonger ett hål som går ifrån höger sida på yttersidan av kalsongerna till vänster sida inuti kalsongerna (i skrevet)? Det är väl för att lufta skrevet? Har också för mig att jag hört att det är ett kukhål, för att dra ut sina genitalier då man ska urinera. Det var så jag kom på frågan. Jag hade för mig att det var det sistnämnda, och tänkte skapa en poll om hur många som faktiskt använder kukhålet. Men jag blev allt för osäker på om det faktiskt är meningen. För jag ser inte en enda fördel med att dra kuken igenom kalsongerna. Det är ju hemskt mycket jobbigare än att bara dra ner kalsongerna. Jag är : confused : Det är en gylf. :yes: Slits den högra skon snabbare för alla som är "högerfotade" och tvärtom, eller är det bara för mig? Jag tror det, min högra häl slits i alla fall bra mycket snabbare än den vänstra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Haha, tänkte göra tråd, men neee. Vart kan man köpa riktigt stora plastpåsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Haha, tänkte göra tråd, men neee. Vart kan man köpa riktigt stora plastpåsar? Svarta sopsäckar finns överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Svarta sopsäckar finns överallt. Nej, det ska inte vara sopsäckar. Det ska vara plastpåsar med handtag som man kan bära. Det ska vara ungefär det dubbla eller tredubbla en vanlig plastpåse på ICA. Redigerad 17 juni, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Nej, det ska inte vara sopsäckar. Det ska vara plastpåsar med handtag som man kan bära. Det ska vara ungefär det dubbla eller tredubbla en vanlig plastpåse på ICA. Köp en sopsäck och gör hål för handtag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Köp en sopsäck och gör hål för handtag? Fast då håller de väl inte lika bra. Dessutom så kanske det inte är det fräschaste om man tänkt bära matvaror som grönsaker (purjolök etc..) i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Dessutom så kanske det inte är det fräschaste om man tänkt bära matvaror som grönsaker (purjolök etc..) i den. Den är inte skitig bara för att den ämnas att slänga sopor i, eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Den är inte skitig bara för att den ämnas att slänga sopor i, eller vad menar du? Nej. Men materialet? Tillverkat av gammalt gummi, eller wtf? Luktar ju bränt och skit i dem, oavsett om de är full av sopor eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Nej. Men materialet? Tillverkat av gammalt gummi, eller wtf? Luktar ju bränt och skit i dem, oavsett om de är full av sopor eller inte. Det är inget fel på nya man köper i butik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts