KalleR Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kan någon sammanfatta vad den senaste diskussionen handlar om? Orkar verkligen inte läsa alla skitinlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Kan någon sammanfatta vad den senaste diskussionen handlar om? Orkar verkligen inte läsa alla skitinlägg. Tjejer retuscherar sina näsor på bilddagboken, och somliga här gillar det ej och kommenterar på länkade exempel-tjejers bdb, och somliga gillar inte kommenterandet, ungefär. +massa random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Tjejer retuscherar sina näsor på bilddagboken, och somliga här gillar det ej och kommenterar på länkade exempel-tjejers bdb, och somliga gillar inte kommenterandet, ungefär. +massa random. Tnx. Trodde det skulle vara lite intressantare än så i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Träffade vi en öm punkt där eller? Nej. Det är först och främst idiotiskt. Varför göra det? För det andra, varför ska vi inte ragea på folk för det? Gillar det vi inte, nej då lynchar vi det. Så har det alltid varit här. Och, det som Moffa sade. Låt dem göra det om dem vill, ni behöver inte spamma ner hennes bdb bara för det, sure det är skitfult. Men, bara för det behöver ni inte sänka hennes självförtroende ytterliggare genom att skriva massa skit. Men, visst tycker ni det är kul gör det. Redigerad 12 juni, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Vad är dvdrsource för ställe? Nyöppnat? Hur kan de vara öppna när alla andra privata trackers är stängda? Free leetch till de nått 5 tusen användare. Så regga er och in och tanka! =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Vad är dvdrsource för ställe? Nyöppnat? Hur kan de vara öppna när alla andra privata trackers är stängda? Free leetch till de nått 5 tusen användare. Så regga er och in och tanka! =))) Asbra sajt. Dåligt informerad staff verkar det som. Undrade varför jag inte registrerade något ner och de sa att det var freeleech på några stycken som jag inte ens fått tanken att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Dubbelmoralen kickar in. Det är även idiotiskt att spamma hennes bdb med kränkningar. Låt henne göra som hon vill? Jag har inte spammat någon. Jag har ett rykte att hålla på bdb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Asbra sajt. Dåligt informerad staff verkar det som. Undrade varför jag inte registrerade något ner och de sa att det var freeleech på några stycken som jag inte ens fått tanken att ladda ner. Fritt på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Var det Corleone som enligt rykten på GTAsajten begick självmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Var det Corleone som enligt rykten på GTAsajten begick självmord? Mm, enligt Maimstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 Mm, enligt Maimstream. Ok. Nej men jag undrade bara då jag hittade en gammal bild på honom i BPDS-tråden och kom att tänka på att det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag såg den här bilden igår i filmen "Ett Päron Till Farsa i Las Vegas", men jag tänkte genast på rabarbens avatar. (Bildlänken är f.ö. därifrån.) Vad är det för symbol? Jag trodde det var nåt fotbollslag men det är det ju inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 På vilket/vilka språk spelades Sergio Leones filmer in? Körde Clintan och gänget engelska repliker medans de italienska skådespelarna pratade italienska för att sedan låta deras repliker dubbas till engelska/italienska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Är det nyttigt att äta daggmaskar? Tanken bara föddes när jag såg en stor saftig mask på garageuppfarten, det måste ha varit något undermedvetet eftersom jag var rätt hungrig, lol. (För att förtydliga åt jag inte upp den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Jag såg den här bilden igår i filmen "Ett Päron Till Farsa i Las Vegas", men jag tänkte genast på rabarbens avatar. (Bildlänken är f.ö. därifrån.) Vad är det för symbol? Jag trodde det var nåt fotbollslag men det är det ju inte? Reaggebandet "Svenska Akademien"s logo vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Är det nyttigt att äta daggmaskar? Tanken bara föddes när jag såg en stor saftig mask på garageuppfarten, det måste ha varit något undermedvetet eftersom jag var rätt hungrig, lol. (För att förtydliga åt jag inte upp den) Det är inte precis värsta proteinbomben men lite näring finns säkert i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Det är inte precis värsta proteinbomben Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Källa? Ingen, glömde "nog" innan "inte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hur länge har Promoe sparat sitt hår/skägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Hur länge har Promoe sparat sitt hår/skägg? "Promoe tillhör en annorlunda kategori skäggbärare. Han har nämligen varken rakat eller klippt sig sedan han gick ut gymnasiet 1995" http://kandaskagg.blogspot.com/2007/01/promoe.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts