Karatemorfar Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Säger som min mor säger och jag finner det väldigt klokt: "Att en 18-åring ska få vara med och bestämma landets framtid (genom röstning alltså) men inte kunna köpa stark alkohol är bara sjukt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Nu när vi ändå är inne på det här med alkohol och systemet/krogen. Hur kommer det sig att det är så satans dyrt på krogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Jag trodde vi levde i ett fritt land? Fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Vad är grejen med att ta en bild på sig själv, och sätta en stor vit prick på näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Vad är grejen med att ta en bild på sig själv, och sätta en stor vit prick på näsan? Ugh, för att medelsvensson på Bilddagboken är fjorton, tjej, och EXTREMT osjälvsäker. Någon fick för sig att näsor är fula, och så sprider det sig som en löpeld att alla näsor är fula, så då ska man helst inte ha någon näsa alls. Så man målar över den. Det går också bra att hålla för med mobilen när man fotar sig själv i spegeln. Exempel 1 Exempel 2 Exempel 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Ugh, för att medelsvensson på Bilddagboken är fjorton, tjej, och EXTREMT osjälvsäker. Någon fick för sig att näsor är fula, och så sprider det sig som en löpeld att alla näsor är fula, så då ska man helst inte ha någon näsa alls. Så man målar över den. Det går också bra att hålla för med mobilen när man fotar sig själv i spegeln. Exempel 1 Exempel 2 Exempel 3 Usch, äckliga fjortisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Usch, äckliga fjortisar! KARATEMORFAR idag, 22:39 VAD FAN GÖR DET STORA UFO'T PÅ BILDEN? VÅLDTAR DEN DIN NÄSA ELLER VADÅ ½?!?!!?½?!"?=#"% Fjortis. Har du en häxnäsa eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 KARATEMORFAR idag, 22:39 VAD FAN GÖR DET STORA UFO'T PÅ BILDEN? VÅLDTAR DEN DIN NÄSA ELLER VADÅ ½?!?!!?½?!"?=#"% Fjortis. Har du en häxnäsa eller vadå? Ja men vafan. Jag har sett det här några gånger och aldrig riktigt reflekterat över hur jävla värdelöst det är. Och med ett par öl i kroppen finner man inga bättre ord än de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 KARATEMORFAR idag, 22:39 VAD FAN GÖR DET STORA UFO'T PÅ BILDEN? VÅLDTAR DEN DIN NÄSA ELLER VADÅ ½?!?!!?½?!"?=#"% Fjortis. Har du en häxnäsa eller vadå? "AngrAxel idag, 01:49 FAKKING Ufo ysyes " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Kunde inte hålla mig. Var tvungen att kommentera tredje bilden. Fy vad fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 "AngrAxel idag, 01:49 FAKKING Ufo ysyes " Till skillnad från alla wannabe-flashbackare går jag inte ut för att förstöra folks självkänsla ännu mer; någon trollade i mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Till skillnad från alla wannabe-flashbackare går jag inte ut för att förstöra folks självkänsla ännu mer; någon trollade i mitt namn. Oj, det var jag själv som gjorde det där i fyllan och villan. Jag får be så mycket om ursäkt. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Oj, det var jag själv som gjorde det där i fyllan och villan. Jag får be så mycket om ursäkt. :yes: Hah, det är lugnt, jag tog inte illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Yay, GTAsajten är det nya Existenz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Skärp er, ni behöver inte tracka ner för att folk målar över näsorna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Skärp er, ni behöver inte tracka ner för att folk målar över näsorna .. Träffade vi en öm punkt där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Skärp er, ni behöver inte tracka ner för att folk målar över näsorna .. Det är först och främst idiotiskt. Varför göra det? För det andra, varför ska vi inte ragea på folk för det? Gillar det vi inte, nej då lynchar vi det. Så har det alltid varit här. Och, det som Moffa sade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Det är först och främst idiotiskt. Varför göra det? För det andra, varför ska vi inte ragea på folk för det? Gillar det vi inte, nej då lynchar vi det. Så har det alltid varit här. Och, det som Moffa sade. Dubbelmoralen kickar in. Det är även idiotiskt att spamma hennes bdb med kränkningar. Låt henne göra som hon vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Dubbelmoralen kickar in. Det är även idiotiskt att spamma hennes bdb med kränkningar. Låt henne göra som hon vill? Låt dom göra som dom vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Låt dom göra som dom vill? Haha visst, men GtasajtenCrew har inte spammat allas bdbs direkt, bara hennes ; pppp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts