kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Varför är det så in i helvetes mycket mygg, igår kunde man knappt gå ut! vart bor du, Kan slå vad om att det är 1000 ggr fler mygg här uppe! Nu är ju sommaren slut och det är mellan 5-10c så just nu är det inget mygg. Ni klagar ju på några få mygg. Kom och upplev riktiga myggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 vart bor du, Kan slå vad om att det är 1000 ggr fler mygg här uppe! Nu är ju sommaren slut och det är mellan 5-10c så just nu är det inget mygg. Ni klagar ju på några få mygg. Kom och upplev riktiga myggor. Sällan, såg ett inslag från Gästrikland i somras, och de hade det betydligt jobbigare än vi. Nu har vi ju dessutom inte haft mygg på två-tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Sällan, såg ett inslag från Gästrikland i somras, och de hade det betydligt jobbigare än vi. Nu har vi ju dessutom inte haft mygg på två-tre veckor. Nä inte nu på 3 veckor, innan var det ganska mycket men inte så mycket i "stan". Förra året var det värsta jag upplevet när vi var ute i skogen. Myggen attakerade hela tiden fast jag hade myggolja. Vad jobbig 40 sek spärren är! Råkar ut för den hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 När man pratar med psykologer angående sociala problem vad går dom igenom? Någon med egna erfarenheter som kan säga att ni blivit botade med hjälp utav en psykolog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Hur såg den gamla :< -smileyn ut? Var den här eller på n0f? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Min javla fitt ipod har pajjat.. typ. Knapparna funkar inte men sjalva snurrgrejen fungerar fortfarande. jag har inte haft den mer an ett ar och nu sa ska det pajja, vad ar det for bullshit, nagon som vet om det finns stallen som lagar ipods eller om man maste skulle in den till apple eller om man kan fa sina pengar tillbaka, evedntuellt fa en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Min javla fitt ipod har pajjat.. typ. Knapparna funkar inte men sjalva snurrgrejen fungerar fortfarande. jag har inte haft den mer an ett ar och nu sa ska det pajja, vad ar det for bullshit, nagon som vet om det finns stallen som lagar ipods eller om man maste skulle in den till apple eller om man kan fa sina pengar tillbaka, evedntuellt fa en ny? Om du har garanti kvar borde det inte vara några problem att lämna in den. Vet dock inte hur lång tid garanti gäller för en ipod? Annars är det nog inte mycket annat att göra än att punga upp för reparation eller en ny... Redigerad 2 september, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Du kan iaf köpa till 1/2/3 årstid på onoff & elgiganten .. dvs försäkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Du kan iaf köpa till 1/2/3 årstid på onoff & elgiganten .. dvs försäkring. Det är ju försent nu. Han har antagligen inte köpt någon. Antar jag för mycket tycker ni? Redigerad 2 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Vart kan man köpa en så kallad blob-jump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Om du har garanti kvar borde det inte vara några problem att lämna in den. Vet dock inte hur lång tid garanti gäller för en ipod? Annars är det nog inte mycket annat att göra än att punga upp för reparation eller en ny... Du kan iaf köpa till 1/2/3 årstid på onoff & elgiganten .. dvs försäkring. Tack for svar men det ar chill nu, jag googlade pa; "ipod problems buttons" och hittade en sida som gav ett visst knapptryckningssekvens (ar det ett ord?) som gjorde jobbet! Fick trycka in mittknappen och menyknappen till Apple-loggan dok upp, efter det fick jag trycka pa mittknappen och pa vansterknappen, efter det mittknappen igen och play/pause-knappen. da svartnade skarmen och nar jag trock pa en knapp sa gick den igang och nu fungerar den som den ska... Har ar aven lanken till sidan om nagon ar intresserad: Hidden iPod Commands Tydligen ar det olika sekvenser for olika ipods men nar du klickar pa valen sa visar den hur du ska trycka pa alla olika slags ipod-hjul. (las aven vad som snubben skrivit sa du fattar exakt vad du ska gora forst, dvs. om du har liknande problem som jag hade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Går det att styra drömmar? Inte dagdrömmar utan såna drömmar man har under REM-sömnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Går det att styra drömmar? Inte dagdrömmar utan såna drömmar man har under REM-sömnen. Y. Sök i Allmänt efter Klardröm/Lucid Dreaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Kan man på ett publikt nätverk (trådlöst, Telia Homerun) se vilka portar som är öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Någon här postade för ett tag sedan (länge sedan) en busringning där personen i fråga ringde en utläning som skolakde. Han höll på att säga att hans liv skulle gå åt helvete mm. Sjukt kul, nån som kan länka dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Någon här postade för ett tag sedan (länge sedan) en busringning där personen i fråga ringde en utläning som skolakde. Han höll på att säga att hans liv skulle gå åt helvete mm. Sjukt kul, nån som kan länka dit? http://www.youtube.com/watch?v=Rt1lxV9nxAU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Rt1lxV9nxAU Tack! Ah trodde typ att det var nån medlem här som ringde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Tack! Ah trodde typ att det var nån medlem här som ringde. Jag brukar inte klaga på gamla saker, men den där är så gammal att det till och med är för gammalt att säga "gammal" till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Tack! Ah trodde typ att det var nån medlem här som ringde. Och så är den fejk också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Vad är http://404.jodi.org/ för sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts