BroDD Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Asså jag har letat och letat efter ett speciellt spel men jag kan inte hitta det nånstans.. Champions of Norrath heter det. Har finkammat hela internet, kollat i en massa spelbutiker, men hittar det ingenstans.. nån som har nån aning om vart man kan köpa det? I Sverige hellst då mitt PS2 inte är chippat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Oj! Det blev fel. Redigerad 29 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 går det att köpa YTP t-shit nånstans? denna logo, [youtube-old]wflzC4w-E40[/youtube-old] Eller måste man hitta bilden och göra en tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Har under en längre tid letat efter ett program som är som Garage Band fast till Windows (Garage Band är för Mac). Alltså, ett program som är lite som fruityloops/ejay men med vanliga instrument som trummor, gitarr etc. Någon som känner till något sånt här program? Säg inte att jag inte har letat, för det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Har under en längre tid letat efter ett program som är som Garage Band fast till Windows (Garage Band är för Mac). Alltså, ett program som är lite som fruityloops/ejay men med vanliga instrument som trummor, gitarr etc. Någon som känner till något sånt här program? Säg inte att jag inte har letat, för det har jag. Band-in-a-Box? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Kallas svartrockare för svartrockare både för musiken de lyssnar på och för att de har en svart rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Kallas svartrockare för svartrockare både för musiken de lyssnar på och för att de har en svart rock? Åh, det har jag undrat över med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Band-in-a-Box? Nja, verkar lite för avancerat. Kom gärna med fler förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Har under en längre tid letat efter ett program som är som Garage Band fast till Windows (Garage Band är för Mac). Alltså, ett program som är lite som fruityloops/ejay men med vanliga instrument som trummor, gitarr etc. Någon som känner till något sånt här program? Säg inte att jag inte har letat, för det har jag. Menar du ett program man kan göra egen musik med? I skolan använder vi Cubase. Det kostar dock tusentals kronor. Riktigt bra program å andra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Söker en bra sida där man kan designa sina egna affischer. De sidor jag har hittat har inte varit riktigt bra eller så har man endast kunna beställa 10 st som minimum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Finns det YouTube-videos som är över en timma långa? Kan någon snäll person vara snäll och länka i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Finns det YouTube-videos som är över en timma långa? Kan någon snäll person vara snäll och länka i sådana fall. [youtube-old]MNvUSfRHzdQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Oh! Thank you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) [youtube-old]Ct8nZ6eTTiY&feature=related[/youtube-old] Redigerad 31 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Har under en längre tid letat efter ett program som är som Garage Band fast till Windows (Garage Band är för Mac). Alltså, ett program som är lite som fruityloops/ejay men med vanliga instrument som trummor, gitarr etc. Någon som känner till något sånt här program? Säg inte att jag inte har letat, för det har jag. Besök piratskeppet och handla in Fruityloops och... Trummor: Addictive Drums Gitarr: Steinberg Virtual Guitarist Piano: NI Akoustik Piano Bas: Cakewalk Bass Guitar Dem här är olika plugins (VSTi) som du kan använda i Fruityloops, Cubase eller annat DAW program. Redigerad 31 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Någon som kan berätta en snabbt om Arboga-fallet? Kollar nämligen just nu på Kalla fakta och förstår inte riktigt. Dödade den fula tjocka mamman barnen eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Någon som kan berätta en snabbt om Arboga-fallet? Kollar nämligen just nu på Kalla fakta och förstår inte riktigt. Dödade den fula tjocka mamman barnen eller vadå? Tyskan gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Varför är det så in i helvetes mycket mygg, igår kunde man knappt gå ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Varför är det så in i helvetes mycket mygg, igår kunde man knappt gå ut! Äggen kläcktes nyligen, my bet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Åh, det har jag undrat över med! Det verkar som vi får fortsätta undra över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts