Nik. Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 nu blev jag först orolig över att mitt internet skulle pajja, ack vilken lättnad att höra att ni har samma problem. INTERNET DÖÖÖR! precis när man behövde google och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Hela webben rasar för mig, google, youtube, allt! Det enda som fungerar är forumet! Resten laddar i hundra år! Samma här, wtf?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 skulle vara kul att veta vad som händer, finns det nån google/youtube blogg där det kanske står nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Fungerar perfekt för mig, om inte snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Håller Microsoft på att kapa Google, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 På Flashback tror de att det beror på Telia, vad tror ni? (Jag har Telia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 På Flashback tror de att det beror på Telia, vad tror ni? (Jag har Telia) Har också telia så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Fungerar perfekt för mig, om inte snabbare. Samma här, har Tele2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Funkar som vanligt, TELE2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 perfa för mig, telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Nu funkar det för mig igen. Move along, people. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Nu funkar det för mig igen. Move along, people. Så fort det fungerar för Kebab, så är fallet avklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Nej du, så naiv är jag inte. Jag är inte född igår. Jag vet att man måste gå igenom en hel process med säkert 1000 blanketer. Men det kan jag ta. Jag trivs bättre där borta än vad jag gör här. Det här med namnbyte har jag funderat på ett bra tag. Jag har aldrig trivts med mitt nuvarande namn, Dan Folkerheim. För kort förnamn, för komplicerat/ovanligt efternamn. Men jag ska fundera på det ett tag till. Men, det är ju inte alls så enkelt som att fylla i 1000 blanketter.. Jag vill ju inte krossa några drömmar, men det kommer kosta så mycket mer tid och pengar än det känns som att du tror det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Telia här, och allting går fruktansvärt sakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 AllTele och aldrig gått snabbare. OH FUCKING WAIT A MINUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Men, det är ju inte alls så enkelt som att fylla i 1000 blanketter.. Jag vill ju inte krossa några drömmar, men det kommer kosta så mycket mer tid och pengar än det känns som att du tror det gör. Jag vet det. Men om det vore världens svåraste grej att flytta till staterna så skulle ju ingen göra det. Eller hur? Och eftersom folk flyttar dit titt som tätt så kan jag bara anta att det må vara en svår, men inte omöjlig, process att gå igenom. Som sagt, jag trivs där borta. Jag vill bara så långt bort från gråsosse förbudssverige som möjligt. Det är jag beredd att lägga ner både tid, pengar och kraft på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Jag syftar såklart bara på just den bilden/citatet. Arne Anka är i mitt tycke essensen av fyndighet, logik och humor och innehåller extremt många bra citat, samhällsobservationer och visdomsord men min fråga var vad som gjorde just DEN så speciell så att folk i tid och otid måste referera till den och trycka den på T-shirts? Det kanske var så att det var det enda citat som WT-folket fattade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 (redigerad) Du kan ju knappast räkna med att få ett opartiskt svar på Applestore. Oavsett, luddig fråga och luddigt svar. Snabbare än en PC på vad? Det var därför jag tänkte fråga här Och vad är "en PC"? Det finns ju oändligt antal kombinationer iom att de flesta datorer hos vanliga konsumenter (dvs inte företag) är skräddarsydda efter egna behov. Mac har jag inte rört sedan 1998 så jag vet inget om dem, men är det inte så att Mac bara finns i olika modeller som inte går att skräddarsy? Det jag menade med en PC är en laptop för ungefär samma pris. I detta fall; MacBook för 13 000 eller en random laptop (Vaio <3) för 13 000. Spelprestanda är exkluderat eftersom jag ändå inte tänkte spela spel på den, utan använda den för skolarbeten och surf/film. Lite som en jobbdator. Frågorna är alltså; Är en Mac för 13 000 bättre än en Vaio för 13 000 om man tänker använda datorn till skolarbete (Skriva, rita diagram, kalender/organizer etc.) och att visa film/bilder på? Är en Mac för 13 000 snabbare än en Vaio för 13 000 om man inte räknar spelprestanda? Redigerad 14 maj, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 I så fall låter det som en teknikfråga än en nyfikenhetsfråga. -> D&T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Det var därför jag tänkte fråga här Det jag menade med en PC är en laptop för ungefär samma pris. I detta fall; MacBook för 13 000 eller en random laptop (Vaio <3) för 13 000. Spelprestanda är exkluderat eftersom jag ändå inte tänkte spela spel på den, utan använda den för skolarbeten och surf/film. Lite som en jobbdator. Frågorna är alltså; Är en Mac för 13 000 bättre än en Vaio för 13 000 om man tänker använda datorn till skolarbete (Skriva, rita diagram, kalender/organizer etc.) och att visa film/bilder på? Är en Mac för 13 000 snabbare än en Vaio för 13 000 om man inte räknar spelprestanda? Ska du inte spela så är Mac bättre på... allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts