Renard Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) höklicka på skrivbordet, -> properties-> settings-> Tackar EDIT: Jag har en annan fråga, i vilken film säger Arnold Schwarzenegger "I've got news for you, you are mine now, you belong to me Redigerad 11 maj, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Tackar EDIT: Jag har en annan fråga, i vilken film säger Arnold Schwarzenegger "I've got news for you, you are mine now, you belong to me Kom igen, skärp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Någon som har screenshot eller så av jultemat vi hade senast? Tyckte grymt mycket om'et! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Kom igen, skärp dig. Googlade som fan utan att hitta något. Tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Är det medicinskt möjligt att bryta röven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) ADSSD. Redigerad 11 maj, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Är det medicinskt möjligt att bryta röven? Du kan bryta höften, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) ADSSD. Type Trojan SubType Discovery Date 01/23/2006 Risk Assessment Corporate User Low Home User Low Det är nog lugnt, du bör inte bli drabbad utav ADSSD då den är mycket föråldrad och redan 2006 var det låg chans att bli drabbad utav den. Skämt åsido. Fråga: Om man av någon chans skulle få urinröret blockerat utav något skräp samtidigt som man är jättekissnödig och försöker kissa, skulle nåt möjligtvis kunna brista? Redigerad 12 maj, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Fråga: Om man av någon chans skulle få urinröret blockerat utav något skräp samtidigt som man är jättekissnödig och försöker kissa, skulle nåt möjligtvis kunna brista? Men chucky, inte köra upp saker i urinröret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Om man av någon chans skulle få urinröret blockerat utav något skräp samtidigt som man är jättekissnödig och försöker kissa, skulle nåt möjligtvis kunna brista? Är det en kompis som frågar? Skämt åsido - jag är ingen läkare, men jag kan tänka mig att det finns en liten risk att det är skadligt på något sätt. Men jag är ingen läkare. Brista känns dock lite overkill - det krävs nog mycket för att trycket inifrån på urinblåsan skulle överstiga trycket på det lilla smutskorn/stenkula som har satt sig i urinröret. Om njursten "Är njurstenen en halv centimeter eller mindre, upphör anfallet vanligtvis efter några timmar, när stenen eller gruset passerat ut med urinen. Men stenavgången kan också sträcka sig över flera dagar, om stenen fastnar på vägen ut. Avgången av njurstenen ut genom urinröret känns antingen inte alls eller kanske som en kortvarig ilning när du kissar." Så om man kan kissa ut en njursten på en halv centimeter borde det vara lugnt, det du frågade om alltså. ______ Fråga: Vad betyder den här skylten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Är det en kompis som frågar? Fråga: Vad betyder den här skylten? Ganska säker att det är <--- BrandPost 0.8meter (brukar va ett sånt där litet fyrkantigt brunslock) Redigerad 12 maj, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Men chucky, inte köra upp saker i urinröret Är det en kompis som frågar? Skämt åsido - jag är ingen läkare, men jag kan tänka mig att det finns en liten risk att det är skadligt på något sätt. Men jag är ingen läkare. Brista känns dock lite overkill - det krävs nog mycket för att trycket inifrån på urinblåsan skulle överstiga trycket på det lilla smutskorn/stenkula som har satt sig i urinröret. Om njursten "Är njurstenen en halv centimeter eller mindre, upphör anfallet vanligtvis efter några timmar, när stenen eller gruset passerat ut med urinen. Men stenavgången kan också sträcka sig över flera dagar, om stenen fastnar på vägen ut. Avgången av njurstenen ut genom urinröret känns antingen inte alls eller kanske som en kortvarig ilning när du kissar." Så om man kan kissa ut en njursten på en halv centimeter borde det vara lugnt, det du frågade om alltså. ______ Fråga: Vad betyder den här skylten? Nej, tyvärr var det bara för att tillfredställa min sjuka natthumor. Jahapp. Hade en lite rolig syn framför mig (tänk er en full toalett i USA) ja, iallafall, han ställer sig och kissar då, men till hans förskräckelse märker han att penisen håller på att sprängas! Han börjar springa runt som en höna på speed och till slut sprängs det och alla blir täckta utav köttslamsor och kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Kom igen, skärp dig. Schysst att den här tråden kommer upp längst upp! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Fråga: Om man av någon chans skulle få urinröret blockerat utav något skräp samtidigt som man är jättekissnödig och försöker kissa, skulle nåt möjligtvis kunna brista? Chans, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Vilken typ av skräp rör det sig om anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Vilken typ av skräp rör det sig om anyway Hmmmm. Nåt som blockar bra.. Låt oss säga att han har svalt stora mängder silikon eller seg torkande epoxylim eller ja vad som helst. Knäck kanske! Vad som helst som blockerar, och det hårt. Rolig syn skulle det ha varit iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Hmmmm. Nåt som blockar bra.. Låt oss säga att han har svalt stora mängder silikon eller seg torkande epoxylim eller ja vad som helst. Knäck kanske! Vad som helst som blockerar, och det hårt. Rolig syn skulle det ha varit iallafall Och folk säger att jag är wierd. Jag stoppar i alla fall inte upp knäck i kuken . Hoppas att det löser sig dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Och folk säger att jag är wierd. Jag stoppar i alla fall inte upp knäck i kuken . Hoppas att det löser sig dude. Årets! Jag har inte gjort det och kommer inte göra det, hade bara en lustig liten syn framför mig Nog med offtopic nu iallafall. Back to work penons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Vilken typ av skräp rör det sig om anyway AAA batteri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Hur fort kör en ambulans(förare) när det går för full patte? Alltså, vid högsta prioritet och perfekta vägförhållanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts