kobbe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 I MS Word, hur sätter man så att ett sidhuvud bara visas på första sidan? I 2007 väljer man sidhuvud men skriver inget och sedan kryssar man i annorlunda förstasida, då kan man skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Vad är det för sladd som behövs om man vill ha laptop ljudet i tvn, som i sin tur är kopplad till ett sourround system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 (redigerad) Hur definierar man allelfrekvens/genotypfrekvens och hur räknar man ut det? FerkurZ... det beror på din utrustning, kan ju vara vad som helst, nästan. Redigerad 29 april, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2009 Hur definierar man allelfrekvens/genotypfrekvens och hur räknar man ut det? FerkurZ... det beror på din utrustning, kan ju vara vad som helst, nästan. räckte med 1 2.5 plugg med 2 RCA hanar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Är så himla sugen på lax just nu, och för ett tag sen åt jag nå lax som jag verkligen blev kär i, och rätten kallades tydligen "lax a la mia" och jag sitter och googlar som en galning efter detta men hittar inget... Och jag skulle gärna vilja hitta sidor på internet med recept, inte bara sidor som har just denna utan sidor som har en massa recept. Så, nån som vet nå sånna sidor och kanske känner till det här lax a la mia? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Recept.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har en liten fråga, varför blir man trött av solen? Är helt sömnig nu efter att ha varit ute i princip hela dagen. Min andra fråga, vad är det som får elektronerna att röra sig kring en atom? Var får dem energin som behövs för att dem ska röra sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har en liten fråga, varför blir man trött av solen? Är helt sömnig nu efter att ha varit ute i princip hela dagen. Kan det inte ha med att du rör dig hela tiden? Det kan ockå ha med uttorkning att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har en liten fråga, varför blir man trött av solen? Är helt sömnig nu efter att ha varit ute i princip hela dagen. Kan det inte vara så enkelt att det är fruktansvärt påfrestande för kroppen att hela tiden kyla ner sig. Det måste ju gå åt en fruktansvärt massa energi för att hela tiden hålla kroppen runt 37+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har en liten fråga, varför blir man trött av solen? Är helt sömnig nu efter att ha varit ute i princip hela dagen. Scientifically, the suns radiation penetrates throught your cells and drys it up, it preaty much evapourates all the water, which is dehydration. Also during that moment, your body shuts down from releasing energy, also the radiation itself, pulls the remaining energy out of your body. Thus people get tired in the sun. Also the prolonged heat effect also has a biological effect with the nerological system, but that isn't important to know, or is it?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2009 Har det gjorts någon bra ninjafilm om man inte räknar med dom japanska ifrån tidigt 80-tal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Om jag skriver och publicerar ett inlägg här på Gtsajten, och sedan trycker på bakåtknappen, riskerar mitt inlägg att "depubliceras" alltså försvinna från Internet då? Låter nog rätt dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Om jag skriver och publicerar ett inlägg här på Gtsajten, och sedan trycker på bakåtknappen, riskerar mitt inlägg att "depubliceras" alltså försvinna från Internet då? Låter nog rätt dumt. nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Finns det någon konspirationsteori som visade sig vara sann, och inte bara urban legends? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2009 Finns det någon konspirationsteori som visade sig vara sann, och inte bara urban legends? http://answers.google.com/answers/threadview?id=468046 http://www.sixwise.com/newsletters/07/02/2...-to-be-true.htm :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Vilken var den första Gta "myten"? Var det Bigfoot eller UFO's eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Vilken var den första Gta "myten"? Var det Bigfoot eller UFO's eller något annat? Bigfoot eller Leatherface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Fanns det inga myter till de tidigare spelen, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 Fanns det inga myter till de tidigare spelen, då? har för mig de va en myt om att det fanns ett fett plan uppe på ett hustak i GTA eller GTA II. Men det var nog bara i min lilla värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Fanns det inga myter till de tidigare spelen, då? GTA III hade en del myter. Jag kommer speciellt ihåg "seven lifts"-myten som gick ut på att om man körde upp rätt bilar på de sju mystiska "bilhissarna" som fanns på första ön skulle man öppna upp nya öar/öppna tunneln på sista ön/hitta Darkel/få en Maibatsu Monstrosity m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts