FerkurZ Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 "Min enda nackdel är att jag har svårt att släppa tag om jobbet och ofta tar det med mig hem" sweet den får det bli, tack! jag svarade på en enkät för manpower btw, 3 iphones fanns att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Dörrtrapets heter det. Jag vet inte var man hittar en billig sådan, men de flesta kostar bara 200-300 kronor ändå. ~225 på Intersport. Har satt upp en hemma och köttar med, det ger resultat rätt snabbt Testas varningssirener fortfarande måndagar var tredje månad? Kan inte minnas att jag har hört nån sån på nått år :/ Oh yes. Syrran blev (blir fortfarande?) asrädd för dem när de gick på, hon var tvungen att springa hem när hon hörde dem. Själv tycker jag det är groovy, och nästa gång det blir av ska jag ha nån proffsigare utrustning än mobilen för att spela in det. Brorsan ska ha det till ett låtintro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 ~225 på Intersport. Har satt upp en hemma och köttar med, det ger resultat rätt snabbt Oh yes. Syrran blev (blir fortfarande?) asrädd för dem när de gick på, hon var tvungen att springa hem när hon hörde dem. Själv tycker jag det är groovy, och nästa gång det blir av ska jag ha nån proffsigare utrustning än mobilen för att spela in det. Brorsan ska ha det till ett låtintro Tihi, själv har jag varningssyrener som ringsignal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 (redigerad) Tihi, själv har jag varningssyrener som ringsignal. KILL IT WITH FIRE Redigerad 24 april, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Är, "stick shift" Manuallåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 Är, "stick shift" Manuallåda? Swedish entry Håller med till 100%!växelspak English translationstickshift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2009 För att förtydliga är det manuell växellåda man syftar på med stick shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Törs man fråga varför "Vardagssnack" har blivit låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 Törs man fråga varför "Vardagssnack" har blivit låst? Sådant händer ibland, det är tydligen väldigt lätt att som mod eller admin låsa en tråd utan att man vet om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 (redigerad) Finns det någon butik på internet (här i Sverige) som fortfarande säljer GTA: Double Pack eller bara GTA III till Xbox? Redigerad 26 april, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Hur pass trovärdiga är datorprogramen de använder i exempelvis C.S.I? I mitten stöter de alltid på något problem och sedan kör nån' snubbe ett protokoll i en dator och vips så kan man förstora bilden 1000x och registrera fingeravtrycken. wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Var det inte nån här som har gjort "sluta ta mig på kuken stellan?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Var det inte nån här som har gjort "sluta ta mig på kuken stellan?" Nä. Två killar från Östersund har gjort den, det var jag som laddade upp den när jag tipsade om den i musiktips tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Ungefär hur lång tid efter en bokrelease av en inbunden bok brukar pocketversionen komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Ungefär hur lång tid efter en bokrelease av en inbunden bok brukar pocketversionen komma? 1-2 år tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Vad finns det för fina Jägermeisterdrinkar där enda alkoholingrediensen är just jägermeister? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 (redigerad) I MS Word, hur sätter man så att ett sidhuvud bara visas på första sidan? Redigerad 27 april, 2009 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Vad finns det för fina Jägermeisterdrinkar där enda alkoholingrediensen är just jägermeister? Fire Truck: Jägermeister och hallonsoda (eller var det tranbärsjuice. En av dom vanligaste är Bull Hunter, Jägermeister och Red Bull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Fire Truck: Jägermeister och hallonsoda (eller var det tranbärsjuice. En av dom vanligaste är Bull Hunter, Jägermeister och Red Bull. It's guuud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 En av dom vanligaste är Bull Hunter, Jägermeister och Red Bull. Herregud vad bara tanken får mig att må illa. Men sen är jag jättebakis men still.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts