Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta! v.2

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Dörrtrapets heter det. ^_^

Jag vet inte var man hittar en billig sådan, men de flesta kostar bara 200-300 kronor ändå. :)

~225 på Intersport. Har satt upp en hemma och köttar med, det ger resultat rätt snabbt :lol:

Testas varningssirener fortfarande måndagar var tredje månad? Kan inte minnas att jag har hört nån sån på nått år :/

Oh yes. Syrran blev (blir fortfarande?) asrädd för dem när de gick på, hon var tvungen att springa hem när hon hörde dem. Själv tycker jag det är groovy, och nästa gång det blir av ska jag ha nån proffsigare utrustning än mobilen för att spela in det. Brorsan ska ha det till ett låtintro :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

~225 på Intersport. Har satt upp en hemma och köttar med, det ger resultat rätt snabbt ^_^

Oh yes. Syrran blev (blir fortfarande?) asrädd för dem när de gick på, hon var tvungen att springa hem när hon hörde dem. Själv tycker jag det är groovy, och nästa gång det blir av ska jag ha nån proffsigare utrustning än mobilen för att spela in det. Brorsan ska ha det till ett låtintro :innocent:

Tihi, själv har jag varningssyrener som ringsignal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor