SimonJ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Kan man hämta ut ett paket dagen före man har fått avisering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Kan man hämta ut ett paket dagen före man har fått avisering? Med koll-ID, ID-handling och lite tur så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Kan man hämta ut ett paket dagen före man har fått avisering? SMS-avi yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jag skaffade e-kort (swedbank) idag, och när jag försöker logga in på e-kortet så står det "Det valda e-kortet är inte i bruk ring kundservice etcetc". Jag läste på ett annat forum att man skulle använda kortet en gång för att aktivera e-kortet, dvs ta ut pengar eller handla. Så då tog jag mig en rask promenad med många omvägar i stekvärmen och tog ut pengar, sedan samma omvägar hem. Och kortet fungerar fortfarande inte. halp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 SMS-avi yeah Det var just det jag hade kryssat i, men ändå står det att posten skickar ut en vanlig avi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Det var just det jag hade kryssat i, men ändå står det att posten skickar ut en vanlig avi. Dom brukar skicka ut avi dagen innan/på morgonen även fast dom inte har fått paketet än. Brukar ju stå att paketet kan hämtas ut efter 15/16.00 eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Dom brukar skicka ut avi dagen innan/på morgonen även fast dom inte har fått paketet än. Brukar ju stå att paketet kan hämtas ut efter 15/16.00 eller nått. Jo, fast det var ju söndag igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jo, fast det var ju söndag igår. Mja, fast vi börjar närma oss slutet på denna vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Mja, fast vi börjar närma oss slutet på denna vecka. Jo, det är ju tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Jag skaffade e-kort (swedbank) idag, och när jag försöker logga in på e-kortet så står det "Det valda e-kortet är inte i bruk ring kundservice etcetc". Jag läste på ett annat forum att man skulle använda kortet en gång för att aktivera e-kortet, dvs ta ut pengar eller handla. Så då tog jag mig en rask promenad med många omvägar i stekvärmen och tog ut pengar, sedan samma omvägar hem. Och kortet fungerar fortfarande inte. halp. Då får du nog ta dig till banken för att aktivera det... Det blev iaf jag tvungen att göra! Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Då får du nog ta dig till banken för att aktivera det... Det blev iaf jag tvungen att göra! Oo Öh, jag var tvungen att ha ett visa kort. Jävla missledande reklamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) Då får du nog ta dig till banken för att aktivera det... Det blev iaf jag tvungen att göra! Oo Jag är Nordeakund, så jag vet inget om swedbanks kortsystem, men... Ring deras kundtjänst och fråga vad som är uppe? edit: okej Redigerad 21 april, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Det är så konstigt... Mitt paket kom igår (09.03) men jag fick ingen avisering idag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Uttalar man ordet "Katolsk" som "Kat-ooh-lsk" eller "Kat-ååh-lsk"? Hör båda lite då och då, men det känns som ett är mer rätt än det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Det är så konstigt... Mitt paket kom igår (09.03) men jag fick ingen avisering idag heller. har du kollid eller ordernr så tror jag det räcker, kom ihåg legg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 har du kollid eller ordernr så tror jag det räcker, kom ihåg legg. Kolli-id ska det funegra. Ordernr är jag osäker på eftersom ett ordernummer är företagets egent nummer och inte Postens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Uttalar man ordet "Katolsk" som "Kat-ooh-lsk" eller "Kat-ååh-lsk"? Hör båda lite då och då, men det känns som ett är mer rätt än det andra. Det är nog en smaksak egentligen. Enda saken jag märker är att lärare och vuxna säger "kat-ooh-lsk" och yngre säger "kat-ååh-lsk". Handlar nog om hur man har hört sin generation säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 har du kollid eller ordernr så tror jag det räcker, kom ihåg legg. Japp, det räckte. Har hämtat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 (redigerad) När man googlar på denna tråd och klickar på den kommer man in på "Kroppshjälps-Tråden" - what's that all about? (Jag kunde nämligen inte hitta hit, men sen hitta jag, den låg högst upp) Till min fråga: när man ska torka något platt, hur gör man då? Och hur känsligt är det egentligen? Jag har en typ väldigt finstickad tröja som jag precis har tvättat, är det risk att den blir deformerad om den inte ligger på ett helt platt underlag? Redigerad 21 april, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Japp, det räckte. Har hämtat det nu. Får man vara så oförskämd och fråga vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts