Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Id est, "det vill säga". Man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Eh, bästa sättet att torka av en riktigt smutsig (fingeravtryck typ) skärm? En sån här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Favorit i repris. Varför kan Pelle Svanslös prata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Varför är tjejers brön mer erogena än killars? Troligen för att de har en funktion. Kvinnors "brön" (f.ö. det fulaste namnet på bröst jag vet) måste kunna känna av när ett barn behöver föda, vilket killar knappast behöver. Lustigt nog är känsligheten för detta väldigt varierad i djurriket - grisar måste massera mjölkörtlarna i flera minuter innan nån mjölk kommer, medan människor bara behöver tänka på sitt barn så rinner det till Fun facts ftw Att de har fler nerver där är ju givet, men varför det har en erogen funktion är lite av ett mysterium. Både killar och tjejer har ju extremt känsliga fingertoppar men det är inte några erogena zoner för det, så "fler nerver - högre erogenitet" stämmer ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Kan man förstöra sin ringmuskel? Om så, vad skulle det få för konsekvenser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Kan man förstöra sin ringmuskel? Om så, vad skulle det få för konsekvenser? 1. Alllt är möjligt. 2. Allt skulle rinna ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Lättbetongblock, murblock, lecablock... vilket alternativ är bäst i värmeförhållande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Kan man förstöra sin ringmuskel? Om så, vad skulle det få för konsekvenser? Tar du i för mycket så. Det blir geggigt i brallan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 1. Alllt är möjligt. 2. Allt skulle rinna ut. Tar du i för mycket så. Det blir geggigt i brallan. Jo tack för dem.. För att förtydliga mig då. Är ringmuskeln det enda som används för att knipa igen? Och allt som man då åt skulle bara köra rätt igenom en och sen ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Varför blir vissa trötta av att dricka kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Jo tack för dem.. För att förtydliga mig då. Är ringmuskeln det enda som används för att knipa igen? Och allt som man då åt skulle bara köra rätt igenom en och sen ut? 1. Nej, finns väl en viljestyrd (ringmuskeln), samt en till som man inte kan styra själv, vad den heter vet jag inte. 2. Köra och köra, det skulle väl möjligen sippra ut lite åt gången eftersom maten måste gå igenom en hel massa olika instanser i kroppen innan det är "framme". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Jo tack för dem.. För att förtydliga mig då. Är ringmuskeln det enda som används för att knipa igen? Och allt som man då åt skulle bara köra rätt igenom en och sen ut? Det finns en yttre och en inre, där den inre inte går att kontrollera med viljekraft. Har för mig att vi läst nåt om det, men jag minns inte exakt. Och nej, stoppar du in en korvmacka så kommer det inte ut en korvmacka bara för att du inte kan knipa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Och nej, stoppar du in en korvmacka så kommer det inte ut en korvmacka bara för att du inte kan knipa igen. Jag menade att man inte hinner ta sig till toaletten för att den (skiten) bara flyger ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Jag menade att man inte hinner ta sig till toaletten för att den (skiten) bara flyger ut Då är det ju för att man är skitnödig, det är ju inte direkt så att man helt plötsligt skiter på sig bara för att man käkar en korvmacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Varför blir vissa trötta av att dricka kaffe? För att hjärnan kräver energi för att söva kroppen. Och den energikick man får av kaffe/koffein kan då ge hjärnan energin som krävs för att söva personen i fråga. Redigerad 9 april, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 För att hjärnan kräver energi för att söva kroppen. Och den energikick man får av kaffe/koffein kan då ge hjärnan energin som krävs för att söva personen i fråga. Ah, tackar. Ny fråga, varför är det mer effektivt att t.ex. ta bort fläckar med varmt vatten än med kallt vatten? Energin i vattnet som gör så att fläckarna går bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Troligen för att de har en funktion. Kvinnors "brön" (f.ö. det fulaste namnet på bröst jag vet) måste kunna känna av när ett barn behöver föda, vilket killar knappast behöver. Lustigt nog är känsligheten för detta väldigt varierad i djurriket - grisar måste massera mjölkörtlarna i flera minuter innan nån mjölk kommer, medan människor bara behöver tänka på sitt barn så rinner det till Fun facts ftw Att de har fler nerver där är ju givet, men varför det har en erogen funktion är lite av ett mysterium. Både killar och tjejer har ju extremt känsliga fingertoppar men det är inte några erogena zoner för det, så "fler nerver - högre erogenitet" stämmer ju inte. Ah, tack. Då är det ju för att man är skitnödig, det är ju inte direkt så att man helt plötsligt skiter på sig bara för att man käkar en korvmacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Kan man förstöra sin ringmuskel? Om så, vad skulle det få för konsekvenser? Har du sett 1 Guy 1 Cup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 (redigerad) Har du sett 1 Guy 1 Cup? Intervju med 1 guy 1 cup snubben http://www.bestgore.com/sexual-disaster/in...y1cup-new-pics/ han har inga problem iaf Redigerad 10 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Intervju med 1 guy 1 cup snubben http://www.bestgore.com/sexual-disaster/in...y1cup-new-pics/ han har inga problem iaf Ja, haha.. läste den för några dagar sen. Det är fan sjukt att han klarade sig, utan att ens uppsöka sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts