Kebab Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Vad handlade "Grimtråden" om? Användaren EricHarris skrev något om den gamla användaren grim och årsdagen av columbine. Tillräckligt för att aftonbladet ska börja fjanta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Kan man måla påskägg med vanlig vattenfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Kan man måla påskägg med vanlig vattenfärg? Jag har gjort det, färgen blir så blek och ojämn. Om du verkligen vill ha fina färger borde du köpa något, Redigerad 7 april, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Kan man måla påskägg med vanlig vattenfärg? Vi har alltid brukat använda tuschpennor. Inte optimalt men det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Finns korg kaossilator att köpa i en vanlig butik någonstans? Jag har bara hittat i webbutiker när jag letat. Gärna affärer som existerar mer .. norr ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Finns det några halv-konkreta bevis på att våran galax ser ut som dom föreslår, eller det bara gissningar för att de allra närmsta är spiraler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Finns det några halv-konkreta bevis på att våran galax ser ut som dom föreslår, eller det bara gissningar för att de allra närmsta är spiraler? Vad jag vet; framförallt för man jämfört vad vi kan se av vår galax med andra galaxer. http://www.astronomycafe.net/qadir/q2213.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Vem har member ID #1 på forumet? Redigerad 8 april, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vem har member ID #1 på forumet? Hultan gjorde typ en test medlem. ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vem har member ID #1 på forumet? Ingen. Det var ett testkonto som nu mer är borttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vem har member ID #1 på forumet? Jag har för mig att det var ett testkonto som blivit raderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Testkontot stack och köpte munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vad jag vet; framförallt för man jämfört vad vi kan se av vår galax med andra galaxer. http://www.astronomycafe.net/qadir/q2213.html Okej, synd att vi aldrig kommer få veta hur det egentligen ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vad har hänt med Gtastunting's forum ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Vad har hänt med Gtastunting's forum ?! Finansiella problem; det är för dyrt med en egen server och en delad(=mycket billigare) server blir överbelastad. Det har varit nere i två månader snart... Men det är sagt att det ska komma upp någon gång igen, och att det jobbas på problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Finansiella problem; det är för dyrt med en egen server och en delad(=mycket billigare) server blir överbelastad. Det har varit nere i två månader snart... Men det är sagt att det ska komma upp någon gång igen, och att det jobbas på problemet. Ajdå.. Men tack för svaret ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Är miami vice (serien) något att se? kan också passa på och fråga vad AUX betyder i speed fan. Redigerad 9 april, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Eh, bästa sättet att torka av en riktigt smutsig (fingeravtryck typ) skärm? Och, vad betyder ordet "i.e."? Redigerad 9 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Och, vad betyder ordet "i.e."? Id est, "det vill säga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts