Vice. Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Den är inte lanserad i Sverige än. Vet ej så fråga inte varför. Däremot kan man köpa sig en platta Cocaine på deras europeiska hemsida! Har läst på bland annat Flashback att folk köpt och fått hem det. Däremot kostar det en slant! http://www.drinkcocaine.nl/index.php?main_...dex&cPath=1 Tack. Har även hört att man skall kunna köpa koncentrerad redbull. Vet att det har sålts underdisken i vissa affärer, men att det nu skall vara lagligt. Har dock aldrig själv sett det i affärer. Någon som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Tack. Har även hört att man skall kunna köpa koncentrerad redbull. Vet att det har sålts underdisken i vissa affärer, men att det nu skall vara lagligt. Har dock aldrig själv sett det i affärer. Någon som har det? Brukar finnas i thai butiker. ganska överskattad den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Jag vet inte om det är så fortfarande, men på äldre TV-apparater som börjar flimra/få konstiga färger så hjälper det ju faktiskt oftast att ge den en ordentlig dunk uppepå eller från sidan. Hur kommer det sig att det faktiskt fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Jag vet inte om det är så fortfarande, men på äldre TV-apparater som börjar flimra/få konstiga färger så hjälper det ju faktiskt oftast att ge den en ordentlig dunk uppepå eller från sidan. Hur kommer det sig att det faktiskt fungerar? Det måste ju iaf ha nåt med bildröret att göra. Kanske glapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Jag vet inte om det är så fortfarande, men på äldre TV-apparater som börjar flimra/få konstiga färger så hjälper det ju faktiskt oftast att ge den en ordentlig dunk uppepå eller från sidan. Hur kommer det sig att det faktiskt fungerar? Hehe, påminner mig om en lustig gammal dator vi hade.. Måttade man på ett bra slag ovanpå skärmen så dog hela datorn. Mycket användbart... Sen fanns det även en turboknapp som jag aldrig fattade vad den hade för funktion! Någon som vet varför det brukade sitta turboknappar på äldre datorer? Funkade dessa verkligen? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Hehe, påminner mig om en lustig gammal dator vi hade.. Måttade man på ett bra slag ovanpå skärmen så dog hela datorn. Mycket användbart... Sen fanns det även en turboknapp som jag aldrig fattade vad den hade för funktion! Någon som vet varför det brukade sitta turboknappar på äldre datorer? Funkade dessa verkligen? Hur? On personal computers, the Turbo button changes the effective speed of the system. It usually accomplishes this by either adjusting the CPU clock speed directly, or by turning off the processor's cache, forcing it to wait on slow main memory every time. The button was generally present on older systems, and was designed to allow the user to play older games that depended on processor speed for their timing. Systems could also use the keyboard combination of ctrl-alt-+/-, '+' switching turbo OFF and '-' switching it ON. Of course, calling it a "turbo" button when its function slows the system down can be a bit misleading, but the button was usually set up so the system would be at full speed when the button was "on". A turbo button is no longer seen on most mainstream personal computers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Kan man, som privatperson, ta reda på folks ip på t.ex facebook eller bdb ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 I saltgurkeburkar är det oftast hundratals små korn som man aldrig äter - vad är dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 I saltgurkeburkar är det oftast hundratals små korn som man aldrig äter - vad är dessa? Gissar på senapsfrön. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Gissar på senapsfrön. :hmm: Oh, det måste det vara! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Vem är den här tjejen? Känner igen henne ganska mycket. Screen från en reklamannons på Facebook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Varför är tjejers brön mer erogena än killars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Kan man, som privatperson, ta reda på folks ip på t.ex facebook eller bdb ? Var en tråd på flashback om det. Tror dom kom fram till att det var ganska omöjligt att få fram folks IP på bdb ialafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Ifall man har en hemsida kan man skicka t.ex. en länk till en bild i ett PM till offret för att sen kolla i loggarna efter vilka IP nummer som har tittat på den bilden. Redigerad 7 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Ifall man har en hemsida kan man skicka t.ex. en länk till en bild i ett PM till offret för att sen kolla i loggarna efter vilka IP nummer som har tittat på den bilden. Sneaky.. Då är man inte lika anonym längre dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Fått hem tre räkningar på böcker från skolbiblioteket, kan jag bli av med dessa om jag lämnar in böckerna i fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Fått hem tre räkningar på böcker från skolbiblioteket, kan jag bli av med dessa om jag lämnar in böckerna i fråga? Jag är inte jätteinsatt i hur det funkar, men är det förlustavgift eller förseningsavgift, typ? Mitt råd är att ringa dem och kolla om det går att annullera räkningen, eller liknande, i bästa fall har de förståelse för situationen för en fattig student. Om du nu är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Fått hem tre räkningar på böcker från skolbiblioteket, kan jag bli av med dessa om jag lämnar in böckerna i fråga? På vårt skolbibliotek river de räkningarna om bökerna lämnas in / lånas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 (redigerad) Fått hem tre räkningar på böcker från skolbiblioteket, kan jag bli av med dessa om jag lämnar in böckerna i fråga? Jag betalade en sådan räkning för någon vecka sedan, idag kom en återbetalning för att beloppet var för lågt. ...lönt att skicka ut räkningar på belopp man inte tar emot? Redigerad 7 april, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Vad handlade "Grimtråden" om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts