Kebab Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Minns jag fel eller var det du som pluggade till kock? Man ska inte svara åt andra egentligen, men jag kan inte låta bli. Han har tagit studenten och jobbar numera som kock på någon slags konferens-/SPA-anläggning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Man ska inte svara åt andra egentligen, men jag kan inte låta bli. Han har tagit studenten och jobbar numera som kock på någon slags konferens-/SPA-anläggning. I knew it! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Det du tänker på är blå kulor som ibland kan ligga i maten. Det är granulkulor som restauranger och storkök använder när de diskar plåtar (bleck). De små kulorna slungas runt i diskmaskinen i en jävla fart och slår bort fastbränt mat och så vidare på plåtarna (blecken). Det är inte diskmedel. Oftast hittas de tillsammans med potatisen, och det är för att när man kokar stora mängder potatis så kör man dom i stora djupa plåtar (bleck) med hål i, inne i en ung med ånga. I de små hålen i plåtarna (blecken) kan det då fastna granulkulor. Tackar, tackar. Nu ska de få se i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Man ska inte svara åt andra egentligen, men jag kan inte låta bli. Han har tagit studenten och jobbar numera som kock på någon slags konferens-/SPA-anläggning. You got that right, son. Selma Spa+ är min arbetsplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Finns det nån bra hemsida där man se när de "populära" artisterna (Justin Timberlake, Veronica Maggio osv) släpper sina album? Gärna både svenska och utländska artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Finns det nån bra hemsida där man se när de "populära" artisterna (Justin Timberlake, Veronica Maggio osv) släpper sina album? Gärna både svenska och utländska artister. Wiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Veronica Maggio ¿who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 ¿who? http://www.veronicamaggio.com/veronica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) http://www.veronicamaggio.com/veronica Oh, vilken snygg hemsida hon har Redigerad 24 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget Men jag gör en changsning. Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget Men jag gör en changsning. Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? Trådmaterial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget Men jag gör en changsning. Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? Valfri RAT-applikation borde göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 ..min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men hon får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hennes dator i hemmet och stjäla dom.. ? --- Vet du exakt vad bilderna befinner sig samt mappens namn/ev. filnamn på bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget Men jag gör en changsning. Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? Ska du lägga upp dem på "Real Ex-Girlfriends" sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja goddag mina gtasajtare, nu vet jag inte om detta är totalt förbjudet att fråga om på forumet överhuvudtaget Men jag gör en changsning. Det är såhär, min kusin har ett antal trevliga bilder på sin dator som jag skulle vilja ha, men han får inte veta att jag har dom. Jag har försökt ta mig in i hans dator i hemmet och stjäla dom, men jag får aldrig nåt bra tillfälle. Nu undrar jag om jag, via min dator, på nått smidigt sätt, kan komma åt hans bilder och filer? 1. Åk hem till honom. 2. Slå honom i ansiktet. 3. Kom ihåg att ta med ett USB minne. 4. ?? 5. PROFIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Har några frågor angående album beteckningar. Vad betyder CDM & CDS? Exempel: Maskinen - Segertåget CDM och Maskinen - Alla Som Inte Dansar CDS Vad menas med Limited, Deluxe m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Vad menas med Limited Ges bara ut i en begränsad upplaga. Exempelvis så produceras bara 1000 exemplar av en speciell skiva. Redigerad 25 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Har några frågor angående album beteckningar. Vad betyder CDM & CDS? Exempel: Maskinen - Segertåget CDM och Maskinen - Alla Som Inte Dansar CDS Vad menas med Limited, Deluxe m.m? CDS betyder singel i alla fall. CDM betyder.. Album, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 CDS betyder singel i alla fall. CDM betyder.. Album, kanske? CDM = maxi-singel. Ofta 4-5 låtar sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Sockerberoendeeeeeeee! Indeed i am... Det är stört hur en människa kan bli så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts