Gof Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Det är såhär, att varje gång jag ska gå in på GTAStunting, så kommer det upp en nerladdningsruta som vill att jag laddar hem index.php, så jag kan inte komma åt själva forumet. Det är jobbigt, då det är ett forum jag använder ganska abnormt mycket. Har pratat med andra, som lyckas komma in. Vad borde jag göra? EDIT; Jag löste det. Jag har inte en jävla aning om hur, men jag löste det! Redigerad 8 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Har du något hemside program som tex DreamWeaver eller något liknande?? Sist när jag hade det så hade jag samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Samma sak för mig, det är bara forumet som inte fungerat som det ska i några dagar. Funkar nu förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts