SilentViper Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Som sagt hur kommer du skaffa det? VOTE: Köper det på Release dagen Hoppas att pollen blev bra. Annars får nån mod/admin fixa till den. Redigerad 8 augusti, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Redan förbokat, mig hoppas på inga förseningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Lär nog skaffa det på ett annat sätt, har inte lust att lägga cash på det om det bara blir nytt på multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Lär nog skaffa det på ett annat sätt, har inte lust att lägga cash på det om det bara blir nytt på multiplayer. DU ÄR OND!!! Det är ju GTA FYRA foer fakks sejk!! -------- Köper det på releasedagen tror jag. Rockstar är faktiskt värda alla pengar de rullar in på IV. Redigerad 8 augusti, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Röstade på redan förhandsbokat, fast jag kommer förhandsboka om några veckor eller nåt sånt. Men köpa det, ja självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 DU ÄR OND!!! Det är ju GTA FYRA foer fakks sejk!! -------- Köper det på releasedagen tror jag. Rockstar är faktiskt värda alla pengar de rullar in på IV. Jag har ju köpt Special Edition till Xbox 360 för in i helvete! Jag är godast på den här sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag SKA (jag har inte gjort det än) förhandsboka det, så jag vet inte vad jag ska rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Eftersom jag redan har spelet till PS3 så kommer jag inte köpa det. Gillar dessutom spelkänslan bättre på konsoll. Så min röst går under Ska inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Som sagt, kommer att förhandsboka fucking soon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Fixade ännu en pollfråga för att ge lite mer detaljerade svar. Jag ska inte köpa det eftersom jag redan har till konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Vote: Ska inte köpa det Vote: Ja (ps3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Redan förbokat, mig hoppas på inga förseningar. ------- Jag har lirat lite på X360 förut. De e najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Fixade ännu en pollfråga för att ge lite mer detaljerade svar. Jag ska inte köpa det eftersom jag redan har till konsol. Ah tack henki Btw snygg signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag har ju köpt Special Edition till Xbox 360 för in i helvete! Jag är godast på den här sajten! Men.. Varför skaffa det på PC om du redan har det till 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Men.. Varför skaffa det på PC om du redan har det till 360? Moddar och annat skoj, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag köper nog spelet till PC på releasedagen om jag har råd, och vet att det kommer att fungera. Jag har redan GTA IV till Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Ah tack henki Btw snygg signatur No problem Den är från introscenen till The Secret of Monkey Island, ett fullständigt underbart spel. (Kolla introt här, därifrån kommer bilden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 No problem Den är från introscenen till The Secret of Monkey Island, ett fullständigt underbart spel. (Kolla introt här, därifrån kommer bilden.) Monkey island Håller på att köra det igen faktiskt Nä, har redan till konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts