Illousion Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 God morgon! Eftersom mitt Internet Explorer frös vid diverse tillfällen så installerade jag nya "drivers" till mitt grafikkort, men nu när jag försöker starta IE så får jag som sagt bluescreen. Vad kan problemet vara? Också, skulle någon vilja vara hygglig och länka äldre drivrutiner till mitt 7600GS? Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 God morgon! Eftersom mitt Internet Explorer frös vid diverse tillfällen så installerade jag nya "drivers" till mitt grafikkort, men nu när jag försöker starta IE så får jag som sagt bluescreen. Vad kan problemet vara? Också, skulle någon vilja vara hygglig och länka äldre drivrutiner till mitt 7600GS? Tackar Tog du bort de gamla drivrutinerna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Tog du bort de gamla drivrutinerna också? Hehe, nej, hade inte en tanke på det EDIT: Hittar bara "Nvidia Drivers" i "Lägg till & Ta Bort Program", är det "säkert" att ta bort det? Kan inget om sånt här. Redigerad 8 augusti, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Hehe, nej, hade inte en tanke på det EDIT: Hittar bara "Nvidia Drivers" i "Lägg till & Ta Bort Program", är det "säkert" att ta bort det? Kan inget om sånt här. Du kan tabort drivrutinerna från enhetshanteraren dom gamla sen bara installera nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Yeahoo problemet löst! Thanks, guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts