kicken Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Hur hittar du det där? Om du letar lite hittar du säkert kameran som är i "min" skoldusch. :roll: Skillz <: Fan va hungrig jag vart nu när jag kolla! Haha! Ofta man sitter helt ensam vid datorn klockan två på natten i ett universitet(finsk tid). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Skillz <: Haha! Ofta man sitter helt ensam vid datorn klockan två på natten i ett universitet(finsk tid). Och käkar hamburgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Har den där datorn bakom han blue screen eller xD Redigerad 22 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Har den där datorn bakom han blue screen eller xD Svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Somnade han nu? Edit, nej nu reste han sig igen.. verkar trött Redigerad 23 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts