Voorhees93 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hallå, för ett bra tag sen kom jag in på nån sida där man kunde kopiera en text, som man sedan klistrade in på Googles nätsök och sökte. Det kom då upp en rad olika länkar, å om man tryckte på en länk så kunde man se övervakningskameror runtom i Sverige. Vet nån vad denna "kopiringtext" är..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 skärp dig! jävla omogen.. du såg det på nyheterna igår de vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 skärp dig! jävla omogen.. du såg det på nyheterna igår de vet jag! Vem är det som är omogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hm ja kattälskaren, jag håller med, vem är det som är omogen? Jag ber vad jag anser är vänligt om den sk "kopieringskoden". Jag vet inte om vad för nyheter du dillar om, men jag har lärt mig allt detta på en hemsidan som jag tyvärr har glömt. Skulle jag ha sett detta på några nyheter så skulle jag nog också ha sagt det, vilket jag inte förstår vad man skulle skämmas för. Jag tyckte det var fränt å se vad som händer, te x så finns en kamera nära där jag bor som man kan kolla på, och det är inget olagligt med det. Jag ber än en gång om koden. Har du varken den eller information, säg då inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 inurl:view/index.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Hm ja kattälskaren, jag håller med, vem är det som är omogen? Jag ber vad jag anser är vänligt om den sk "kopieringskoden". Jag vet inte om vad för nyheter du dillar om, men jag har lärt mig allt detta på en hemsidan som jag tyvärr har glömt. Skulle jag ha sett detta på några nyheter så skulle jag nog också ha sagt det, vilket jag inte förstår vad man skulle skämmas för. Jag tyckte det var fränt å se vad som händer, te x så finns en kamera nära där jag bor som man kan kolla på, och det är inget olagligt med det. Jag ber än en gång om koden. Har du varken den eller information, säg då inget. Text raderad /KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 En veckas hybernate på gta_johan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Camera Hacks With Google. /view/index.shtml inurl:/view/index.shtml inurl:viewerframe?mode= inurl:/view:shtml inurl:view/indexframe.shtml inurl:lvappl live webcams inurl:"viewerframe?mode=motion" intitle:"snc-rz30 home" intitle:"WJ-NT104 Main" inurl:LvAppl intitle:liveapplet intitle:"Live View / - AXIS" inurl:indexFrame.shtml "Axis Video Server" # inurl:"ViewerFrame?Mode= # intitle:Axis 2400 video server # inurl:/view.shtml # intitle:"Live View / - AXIS" | inurl:view/view.shtml # inurl:ViewerFrame?Mode= # inurl:ViewerFrame?Mode=Refresh # inurl:axis-cgi/jpg # # inurl:view/indexFrame.shtml # inurl:view/index.shtml # inurl:view/view.shtml # liveapplet # intitle:"live view" intitle:axis # intitle:liveapplet # allintitle:"Network Camera NetworkCamera" # intitle:axis intitle:"video server" # intitle:liveapplet inurl:LvAppl # intitle:"EvoCam" inurl:"webcam.html" # intitle:"Live NetSnap Cam-Server feed" # intitle:"Live View / - AXIS" # intitle:"Live View / - AXIS 206M" # intitle:"Live View / - AXIS 206W" # intitle:"Live View / - AXIS 210? # inurl:indexFrame.shtml Axis # inurl:"MultiCameraFrame?Mode=Motion" # intitle:start inurl:cgistart # intitle:"WJ-NT104 Main Page" # intext:"MOBOTIX M1? intext:"Open Menu" # intext:"MOBOTIX M10? intext:"Open Menu" # intext:"MOBOTIX D10? intext:"Open Menu" # intitle:snc-z20 inurl:home/ # intitle:snc-cs3 inurl:home/ # intitle:snc-rz30 inurl:home/ # intitle:"sony network camera snc-p1? # intitle:"sony network camera snc-m1? # site:.viewnetcam.com -www.viewnetcam.com # intitle:"Toshiba Network Camera" user login # intitle:"netcam live image" # intitle:"i-Catcher Console - Web Monitor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 http://152.3.125.165/en/JViewer.html Mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 http://152.3.125.165/en/JViewer.html Mycket att göra. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Nu ska vi se vem som porrsurfar i skolan Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml Redigerad 21 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nu ska vi se vem som porrsurfar i skolan Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml I Finland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml Det har du rätt i! Jacker, ser du detta: Vinka! Redigerad 21 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 I Finland? Menar du location eller Jacker. Ja, i Finland. Men vem vet vad Jacker får för sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Datorn närmast kameran har bluescreen! Redigerad 21 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Datorn närmast kameran har bluescreen! Det är kul att sitta och titta på vad dom gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nu ska vi se vem som porrsurfar i skolan Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml Funkar inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Datorn närmast kameran har bluescreen! Heh, inte så konstigt, det var ju en tjej som satt där innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Nu ska vi se vem som porrsurfar i skolan Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml Hur hittar du det där? Om du letar lite hittar du säkert kameran som är i "min" skoldusch. :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Nu ska vi se vem som porrsurfar i skolan Btw, ser det inte ut som Jacker till höger? Han med blonda skallen? http://blindedby.it.helsinki.fi/view/index.shtml Fan va hungrig jag vart nu när jag kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts