Topp3 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket. Gråt mer. Vill man vara kvar bryter man inte mot reglerna. Fem varningar är en avstängning, har man fem varningar hjälper det inte att gnälla. Jag har minskat Corleones bantid till tre månader, ett år var rätt drastiskt överdrivet. Redigerad 11 augusti, 2008 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Gråt mer. Vill man vara kvar bryter man inte mot reglerna. Fem varningar är en avstängning, har man fem varningar hjälper det inte att gnälla. Jag har minskat Corleones bantid till tre månader, ett år var rätt drastiskt överdrivet. 3 månader med gott uppförande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag har minskat Corleones bantid till tre månader, ett år var rätt drastiskt överdrivet. Det var bra gjort av dig, även om jag inte riktigt håller med i straffet från första början. Enligt mig borde man varken varna eller banna medlemmar såvida deras beteende inte blir ett problem i utsträckningen. Enligt mig borde du gett honom en skriftlig tillsägelse och tagit bort bilden. För det är ju inte direkt så att Corleone spammar ner forumet med negerkukar och var till någon form av belastning här. Så till FerkurZ som tyckte jag saknade logik: det här är inte inte som verkliga världen där man måste straffas för rättvisans skull ifall man begått ett brott. På ett forum är reglerna bara till för att allt ska funka så bra som möjligt men ifall reglerna gör mer skada än nytta (som att banna bra medlemmar som tillför mycket) så ska man givetvis göra undantag. Varför inte? Men men, det är inte mitt forum och inte jag som bestämmer. Fortsätt banna oss gamla rävar ifall det är så ni vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Bara dom är ynka sidorna som har blivit till på den här korta tiden bevisar absolut att Gtasajten var _MYCKET_ bättre för i tiden då det inte fanns några trollande cp'n häromkring! Jasså inte? Har hängt här ett tag nu och har sett en heldel sedan jag hittade till forumet. Visst. Jag tycker forumet var bättre förut då det inte fanns lika många grusfittor här. Men det där med att de inte fanns några "trollande cp'n" stämmer ju inte. Kan ta exempel som kloak råtten, mora nisse mf.l.. Bara att kolla igenom dom som är bannade och deras poster så ser du anledningarna till varför dom blev hybernathade/bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jasså inte? Har hängt här ett tag nu och har sett en heldel sedan jag hittade till forumet. Visst. Jag tycker forumet var bättre förut då det inte fanns lika många grusfittor här. Men det där med att de inte fanns några "trollande cp'n" stämmer ju inte. Kan ta exempel som kloak råtten, mora nisse mf.l.. Bara att kolla igenom dom som är bannade och deras poster så ser du anledningarna till varför dom blev hybernathade/bannade. Vänta nu, ser jag framför mig ett inlägg skrivet av Errols i nyktert tillstånd? Sensation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Nej det är sämre. Moderatorerna har blivit inspirerade av fascisttyskand under 30/40-talet. Men användarna är snälla och oskyldiga (dom flesta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts