Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) GTAsajten blir gladast om ni allihopa slutar tävla om sista ordet. Alle är ett mongo, låt han vara. edit: honom Redigerad 10 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 GTAsajten blir gladast om ni allihopa slutar tävla om sista ordet. Alle är ett mongo, låt han vara. edit: honom Nej, han är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du fick inte fram något budskap. Nej, du får inte skriva svar eftersom att du fortsätter vara lika dryg. Du sa att du skulle vara tyst, då håller man tyst. Kapisch? Håll käft nu Balle090, så blir hela GTAsajten glad. GTAsajten blir gladast om ni allihopa slutar tävla om sista ordet. Alle är ett mongo, låt han vara. edit: honom Du ser vad jag menar kicken, du kanske har förstånd att vilja lägga ner ett bråk. Men det finns vissa osmarta som inte vill. Det var detta jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Bråka snällt nu! Corleone gick lite över gränsen och fick sin femte och sista varning. Klart slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du ser vad jag menar kicken, du kanske har förstånd att vilja lägga ner ett bråk. Men det finns vissa osmarta som inte vill. Det var detta jag menade Krai moar plz. Bråka snällt nu! Corleone gick lite över gränsen och fick sin femte och sista varning. Klart slut. Oförtjänad ban, så farligt var det verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Oförtjänad ban, så farligt var det verkligen inte. 5/5 varningar är en ban, så är det helt enkelt. Och jo, så farligt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 5/5 varningar är en ban, så är det helt enkelt. Och jo, så farligt var det. Är den permanent då? Fan, känns som man kunde haft mer känsla. De som bråkar är ju värre än honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Är den permanent då? Fan, känns som man kunde haft mer känsla. De som bråkar är ju värre än honom. Den är inte permanent, nej. Mer känsla? De som bråkar är helt klart mer värda, men deras straff kommer i sinom tid när de har grävt ner sig ännu djupare i skiten och Stell känner för att städa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Btw pratade Skribb om en religiös fanatiker och inte om Alle090, men argumentet funkar lika bra här. Jojo, det förstod jag ju, det passar väl in på vilken fanatiker som helst... GTAsajtare eller nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Bråka snällt nu! Corleone gick lite över gränsen och fick sin femte och sista varning. Klart slut. Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket. Fucking w0rd on that. Ingen förutom Balle090 reagerade ju på det. Så varför banna eller ens dela ut en varning? En tillsägelse skulle räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Hahah, så omtyckta medlemmar ska inte bannas för att de gör fel? sieg heil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Hahah, så omtyckta medlemmar ska inte bannas för att de gör fel? sieg heil! Klart dom ska, men jag sa aldrig att det var så. Menade mer att det Corleone gjorde var inte värt en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det är helt klart värt att ha kvar en aktiv(halvaktiv?) kvar på forumet. Detta forum är ju som de flesta vet inte så fruktansvärt aktivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket. Först och främst är det ju inte permanent. Secondly så var allt Topp3 gjorde att varna honom; tyvärr var det ju den femte varningen. Vad som BORDE ändras är att varningar försvinner allt eftersom, säg ett år? Det är hur som helst något som Hultenius måste bestämma, Topp3 gör bara precis som han ska. Ska tilläggas att jag inte vet hurpass allvarligt det som Corleone skrev var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Bara dom är ynka sidorna som har blivit till på den här korta tiden bevisar absolut att Gtasajten var _MYCKET_ bättre för i tiden då det inte fanns några trollande cp'n häromkring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Vad som BORDE ändras är att varningar försvinner allt eftersom, säg ett år? Det är hur som helst något som Hultenius måste bestämma, Topp3 gör bara precis som han ska. Jag har sett några personer som fått varningar bortdragna eftersom det var så länge sen de fick sin/sina första, men sånt görs manuellt. Sen har jag också sett folk som är hur vettiga som helst numera men som ändå sitter på 4 varningar trots att deras senaste gavs runt 2005. Antagligen bryr man sig inte om deras varningsräknare om man gillar hur personerna uppför sig numera. Ska tilläggas att jag inte vet hurpass allvarligt det som Corleone skrev var. Han skrev inte (såvida jag inte ska slänga in nån ordvits här nu). Han postade en bild på en negerkuk som penetrerade någons anus. Det tycker jag vore värt en varning if I ever saw something. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag har sett några personer som fått varningar bortdragna eftersom det var så länge sen de fick sin/sina första, men sånt görs manuellt. Sen har jag också sett folk som är hur vettiga som helst numera men som ändå sitter på 4 varningar trots att deras senaste gavs runt 2005. Antagligen bryr man sig inte om deras varningsräknare om man gillar hur personerna uppför sig numera. Han skrev inte (såvida jag inte ska slänga in nån ordvits här nu). Han postade en bild på en negerkuk som penetrerade någons anus. Det tycker jag vore värt en varning if I ever saw something. Svarta kukar är den värsta sorten! -- Jag tycker det är konstigt att ni lät ett bråk fortskrida över flera sidor, det är ju inte on topic precis. Sen är jag även fascinerad över att Kicken har orkat svara så utförligt på varje inlägg. -- On topic: Då var bra, då och då... dårå. Nu fattar jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag tycker det är konstigt att ni lät ett bråk fortskrida över flera sidor, det är ju inte on topic precis. Sen är jag även fascinerad över att Kicken har orkat svara så utförligt på varje inlägg. Well, jag antar att du inte menar mig, för häromkring kan jag inget göra. Fast det visste du väl redan så... ...varför jag skrev det här vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Sen är jag även fascinerad över att Kicken har orkat svara så utförligt på varje inlägg. Sommarlov, Mindkiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts