Jump to content

Gtasajten då och nu?

ZcruweN
 Share

Är Gtasajten bättre numera än vad det var förr?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du fick inte fram något budskap.

Nej, du får inte skriva svar eftersom att du fortsätter vara lika dryg. Du sa att du skulle vara tyst, då håller man tyst. Kapisch?

Håll käft nu Balle090, så blir hela GTAsajten glad. :(

GTAsajten blir gladast om ni allihopa slutar tävla om sista ordet. Alle är ett mongo, låt han vara.

edit: honom :confused:

Du ser vad jag menar kicken, du kanske har förstånd att vilja lägga ner ett bråk. Men det finns vissa osmarta som inte vill. Det var detta jag menade :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser vad jag menar kicken, du kanske har förstånd att vilja lägga ner ett bråk. Men det finns vissa osmarta som inte vill. Det var detta jag menade :(

Krai moar plz.

Bråka snällt nu! Corleone gick lite över gränsen och fick sin femte och sista varning. Klart slut.

Oförtjänad ban, så farligt var det verkligen inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är den permanent då? Fan, känns som man kunde haft mer känsla. De som bråkar är ju värre än honom. :(

Den är inte permanent, nej.

Mer känsla? De som bråkar är helt klart mer värda, men deras straff kommer i sinom tid när de har grävt ner sig ännu djupare i skiten och Stell känner för att städa upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bråka snällt nu! Corleone gick lite över gränsen och fick sin femte och sista varning. Klart slut.

Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jävla onödigt och idiotiskt gjort av dig. Att banna bra medlemmar som Corleone (och okka som ett annat exempel) är ju bara negativt för forumet. De är gamla medlemmar som under sin tid här har samlat på sig en och annan varning men i det stora hela bidrar (läs: BIDROG!) vädligt mycket.

Fucking w0rd on that.

Ingen förutom Balle090 reagerade ju på det. Så varför banna eller ens dela ut en varning? En tillsägelse skulle räcka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst är det ju inte permanent. Secondly så var allt Topp3 gjorde att varna honom; tyvärr var det ju den femte varningen.

Vad som BORDE ändras är att varningar försvinner allt eftersom, säg ett år? Det är hur som helst något som Hultenius måste bestämma, Topp3 gör bara precis som han ska.

Ska tilläggas att jag inte vet hurpass allvarligt det som Corleone skrev var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad som BORDE ändras är att varningar försvinner allt eftersom, säg ett år? Det är hur som helst något som Hultenius måste bestämma, Topp3 gör bara precis som han ska.

Jag har sett några personer som fått varningar bortdragna eftersom det var så länge sen de fick sin/sina första, men sånt görs manuellt. Sen har jag också sett folk som är hur vettiga som helst numera men som ändå sitter på 4 varningar trots att deras senaste gavs runt 2005. Antagligen bryr man sig inte om deras varningsräknare om man gillar hur personerna uppför sig numera.

Ska tilläggas att jag inte vet hurpass allvarligt det som Corleone skrev var.

Han skrev inte (såvida jag inte ska slänga in nån ordvits här nu). Han postade en bild på en negerkuk som penetrerade någons anus. Det tycker jag vore värt en varning if I ever saw something.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett några personer som fått varningar bortdragna eftersom det var så länge sen de fick sin/sina första, men sånt görs manuellt. Sen har jag också sett folk som är hur vettiga som helst numera men som ändå sitter på 4 varningar trots att deras senaste gavs runt 2005. Antagligen bryr man sig inte om deras varningsräknare om man gillar hur personerna uppför sig numera.

Han skrev inte (såvida jag inte ska slänga in nån ordvits här nu). Han postade en bild på en negerkuk som penetrerade någons anus. Det tycker jag vore värt en varning if I ever saw something.

Svarta kukar är den värsta sorten!

--

Jag tycker det är konstigt att ni lät ett bråk fortskrida över flera sidor, det är ju inte on topic precis. Sen är jag även fascinerad över att Kicken har orkat svara så utförligt på varje inlägg.

--

On topic: Då var bra, då och då... dårå. Nu fattar jag ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är konstigt att ni lät ett bråk fortskrida över flera sidor, det är ju inte on topic precis. Sen är jag även fascinerad över att Kicken har orkat svara så utförligt på varje inlägg.

Well, jag antar att du inte menar mig, för häromkring kan jag inget göra. Fast det visste du väl redan så... ...varför jag skrev det här vet jag inte <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor