Jump to content

Gtasajten då och nu?

ZcruweN
 Share

Är Gtasajten bättre numera än vad det var förr?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

-.-'

Har ingenting med något att göra, men gosh vad jag hatar den smileyn. Den är.. barnslig imo.

Och varför, varför, varför använder du inte bara EN color-tag? Vad är det för vits med att i princip använda en tag per mening? :(

Edit: Någon som lägger upp koden för block-knappen för Alle? Börjar klia i fingrarna nu..

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har ingenting med något att göra, men gosh vad jag hatar den smileyn. Den är.. barnslig imo.

Och varför, varför, varför använder du inte bara EN color-tag? Vad är det för vits med att i princip använda en tag per mening? :(

Edit: Någon som lägger upp koden för block-knappen för Alle? Börjar klia i fingrarna nu..

Vet inte, trött föt tillfället. Men då vet jag.

Men fan, hur svårt är det att själv skriva in Alle090 i ignorlistan, eller kolla på henkibojjs (stavning) post lite längre fram eller varför inte kattälskarens signatur. Eller ville du bara att jag skulle se för att retas.

Det är bara sorligt -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skribb har helt rätt, det är verkligen extremt jobbigt att läsa balle090s inlägg, man känner verkligen hur ångesten växer post efter post; det är så dumt och pinsamt och omoget och... AHHH!!!

Men forumet var ju helt klart bäst när intresset för GTA var större häromkring, nu för tiden är det ju helt okej trots att det känns som om allt blivit lite oseriösare (i och med Loungen) och som om alla har släppt på betéendet... drygt som fan att två, tre trådar måst ägnas till att reda ut våra personliga problem med en medlem som ändå inte tillför särskillt mycket, tvärtom.

Saker och ting går över. Jag tror det blir bra igen så fort skolan börjar, då orkar folk inte bråka om skitsaker. Btw pratade Skribb om en religiös fanatiker och inte om Alle090, men argumentet funkar lika bra här.

Nej, för att jag nyss kommit hem från ett LAN, tror du jag har orka att svara på dina väderlösa posts?

Att lägga ner tid på att svara på din post ger mig inget i och med att du bara berättar hur du har fått för dig att du ska hacka på mig.

Jag hackar inte på dig. Jag bara säger att du är dum i huvudet. Det är en stor skillnad.

Säger du omogen? som inte ens stavar rätt?

Nä nu jäklar har du sjunkit under till och med din bottennivå för hur lite värdighet en människa kan ha. Stavning ska inte du komma och klaga om, så använder du det som argument för att någon är omogen är det ju världens hagelbössebackfire.

...och plötsligt blev Internet en mycket trevligare och intelligentare plats. Hejdå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Du fattar fortfarande inte, Det du gör nu är att klaga på att jag inte förstår, inte förklarar vad jag inte förstår.

Men du envisas så mycket att INTE hjälpa mig att förstå så ge upp isåfall.

Det är ju fan du som inte fattar. Ja, jag klagar på att du inte förstår eftersom du verkar vara så pantad att du inte förstår dig på mina inlägg. JAG HAR FÖRKLARAT FÖR DIG ALLA DINA JÄVLA PROBLEM I MINA INLÄGG LÅNGT, TYDLIGT OCH PRECISERAT. Ska jag förklara vad du inte förstår? Du förstår inte svenska. Jag har hjälpt dig. Jag har varit trevlig mot dig och inte gått till personangrepp. Jag skrev till och med PM till dig att jag kunde hjälpa dig visa hur man fixar thumbnails. Jag var väldigt trevlig, men nu har slinten slått. Jag pallar inte dig mer, för du är så jävla trög. Jag förstår mig inte på hur du INTE kan förstå dig på allt jag skrivit? Jag har förklarat hela skiten redan, säg mig exakt vad du inte förstår? Mitt språk, min text, förkortningar, uppbyggnad, argument?

2. När du säger VI menar du?

För om man kollar på dom senaste inläggen skulle inte jag direct kalla dom normala eller neutrala.

Jag kan säga att mina 3 senaste post har varit mycket aggresiva.

Vi på GTAsajten. Nej, dom är inte normala. Det var det jag skrev. Dom senaste inläggen har nästan endast varit otrevliga, kränkande eller vad du ska kalla det. Men tills min sista långpost så var allt helt normalt och ingen var otrevlig mot dig.

3. Med omgoen menar jag att ha skriver han envisas att lägga till ett b till mitt namn, så att det blir balle.

Förståd du inte det?

Jaha. Nej, det förstår jag inte. Eftersom du inte skriver exakt vad han stavat fel och skrev "omogen" innan/efter det att du skrivit att han stavade fel så kan man ju inte förstå att du menade Balle.

4. Jag är redo att lägga ner stridsyxa, men tydligen räcker inte det för att ni ska sluta vara såna arslen och bara lägga ned?

Säg mig då hur du skulle göra?

Lägg då ner den? Vadå räcker inte? Du har ju inte ens lagt ner den. Du fortsätter och fortsätter. Det är ju du som spinner vidare på allting. Skriv att du accepterar som det är och förklara vad du ska göra för att vi ska få ett bättre forum och en bättre medlem inom dig. För just nu så har du inte gjort ett piss. Du bara klagar på oss och är otrevliga mot oss. Självklart att vi är det tillbaka. Det måste du ändå förstå.

-.-'

Mmmmm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saker och ting går över. Jag tror det blir bra igen så fort skolan börjar, då orkar folk inte bråka om skitsaker. Btw pratade Skribb om en religiös fanatiker och inte om Alle090, men argumentet funkar lika bra här.

Jag hackar inte på dig. Jag bara säger att du är dum i huvudet. Det är en stor skillnad.

Nä nu jäklar har du sjunkit under till och med din bottennivå för hur lite värdighet en människa kan ha. Stavning ska inte du komma och klaga om, så använder du det som argument för att någon är omogen är det ju världens hagelbössebackfire.

...och plötsligt blev Internet en mycket trevligare och intelligentare plats. Hejdå!

Och du var tvungen att skriva det?

*suck*

Med omgoen menar jag att ha skriver han envisas att lägga till ett b till mitt namn, så att det blir balle.

Förståd du inte heller det?

Eller tycker du det är för svårt?

Det är ju fan du som inte fattar. Ja, jag klagar på att du inte förstår eftersom du verkar vara så pantad att du inte förstår dig på mina inlägg. JAG HAR FÖRKLARAT FÖR DIG ALLA DINA JÄVLA PROBLEM I MINA INLÄGG LÅNGT, TYDLIGT OCH PRECISERAT. Ska jag förklara vad du inte förstår? Du förstår inte svenska. Jag har hjälpt dig. Jag har varit trevlig mot dig och inte gått till personangrepp. Jag skrev till och med PM till dig att jag kunde hjälpa dig visa hur man fixar thumbnails. Jag var väldigt trevlig, men nu har slinten slått. Jag pallar inte dig mer, för du är så jävla trög. Jag förstår mig inte på hur du INTE kan förstå dig på allt jag skrivit? Jag har förklarat hela skiten redan, säg mig exakt vad du inte förstår? Mitt språk, min text, förkortningar, uppbyggnad, argument?

Vi på GTAsajten. Nej, dom är inte normala. Det var det jag skrev. Dom senaste inläggen har nästan endast varit otrevliga, kränkande eller vad du ska kalla det. Men tills min sista långpost så var allt helt normalt och ingen var otrevlig mot dig.

Jaha. Nej, det förstår jag inte. Eftersom du inte skriver exakt vad han stavat fel och skrev "omogen" innan/efter det att du skrivit att han stavade fel så kan man ju inte förstå att du menade Balle.

Lägg då ner den? Vadå räcker inte? Du har ju inte ens lagt ner den. Du fortsätter och fortsätter. Det är ju du som spinner vidare på allting. Skriv att du accepterar som det är och förklara vad du ska göra för att vi ska få ett bättre forum och en bättre medlem inom dig. För just nu så har du inte gjort ett piss. Du bara klagar på oss och är otrevliga mot oss. Självklart att vi är det tillbaka. Det måste du ändå förstå.

Mmmmm.

Jag tror inte jag sa att du var otrevlig en enda gång. Men det finns många fler som är.

Ok, men nu förstår du hur jag menade med omogen?

Lägg ner den då skriver du?

Hur FAN SKA JAG GÖRA DET?

Ni tror jag skriver varenda post för att reta er.

Hur visar jag för er att jag slutat? Kommer ni att sluta då?

"Du bara klagar på oss och är otrevliga mot oss. Självklart att vi är det tillbaka. Det måste du ändå förstå."

En social regel. Men om jag slutar slutar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med omgoen menar jag att ha skriver han envisas att lägga till ett b till mitt namn, så att det blir balle.

Förståd du inte heller det?

Eller tycker du det är för svårt?

Men herregud. Är du helt sjuk eller? Det är du som tycker att mina texter är för svåra. Och så klagar du på att vi inte förstår vad du menar med "omogen". Du kan ju för fan inte ens skriva vad han envisades med att vara så omogen. Du skrev bara att han var omogen. Inte ens Einstein skulle förstå sig på dig.

Jag tror inte jag sa att du var otrevlig en enda gång. Men det finns många fler som är.

Nej, det sa du inte, men du klagar på oss inklusive mig att vi är otrevliga. Så klart att jag tror du menar mig också. Ännu en gång är det du som inte förklarar dig tydligt nog.

Ok, men nu förstår du hur jag menade med omogen?

Ja. Alla förstår nu. Tack för att du påpekade det.

Lägg ner den då skriver du?

Hur FAN SKA JAG GÖRA DET?

Jag lägger ner när du lägger ner. Vet du hur skönt det kommer att vara. DÅ kommer jag att njuta, verkligen. För du är som en finne i röven, och inte bara för mig. Hur du ska göra? Du skriver en förklarande text där du anger att du inte orkar tjata emot oss (lägger ner den sk stridsyxan) och skriver vad du ska göra för att förbättra dig så vi inte ser dig som samma arroganta jävel som du är just nu.

Ni tror jag skriver varenda post för att reta er.

Hur visar jag för er att jag slutat? Kommer ni att sluta då?

Nej, vi tror inte det. Det är du som tror det motsatta. Det är det du hållit på att skriva i varenda ditt inlägg. Att det är vi som retar dig. Du retar inte oss, du gör dig själv till åtlöje, om du vet vad det betyder. Och du visar det genom att skriva ett sista inlägg i den här tråden där du skriver att du inte orkar med allt det här längre och skriver att du kommer ta lärdom av det vi skrivit till dig. Antingen så förbättrar du dig, eller så lämnar du sajten. Enklare än så kan det inte bli.

"Du bara klagar på oss och är otrevliga mot oss. Självklart att vi är det tillbaka. Det måste du ändå förstå."

En social regel. Men om jag slutar slutar ni?

Antagligen. Jag kan ju inte skriva för alla, men jag tror de flesta skulle sluta skriva och svara till dina inlägg om du slutar vara den person du är för tillfället samt om du inte fortsätter med dina konstiga inlägg riktade mot oss för att vara provokativ och besvärlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud. Är du helt sjuk eller? Det är du som tycker att mina texter är för svåra. Och så klagar du på att vi inte förstår vad du menar med "omogen". Du kan ju för fan inte ens skriva vad han envisades med att vara så omogen. Du skrev bara att han var omogen. Inte ens Einstein skulle förstå sig på dig.

Nej, det sa du inte, men du klagar på oss inklusive mig att vi är otrevliga. Så klart att jag tror du menar mig också. Ännu en gång är det du som inte förklarar dig tydligt nog.

Ja. Alla förstår nu. Tack för att du påpekade det.

Jag lägger ner när du lägger ner. Vet du hur skönt det kommer att vara. DÅ kommer jag att njuta, verkligen. För du är som en finne i röven, och inte bara för mig. Hur du ska göra? Du skriver en förklarande text där du anger att du inte orkar tjata emot oss (lägger ner den sk stridsyxan) och skriver vad du ska göra för att förbättra dig så vi inte ser dig som samma arroganta jävel som du är just nu.

Nej, vi tror inte det. Det är du som tror det motsatta. Det är det du hållit på att skriva i varenda ditt inlägg. Att det är vi som retar dig. Du retar inte oss, du gör dig själv till åtlöje, om du vet vad det betyder. Och du visar det genom att skriva ett sista inlägg i den här tråden där du skriver att du inte orkar med allt det här längre och skriver att du kommer ta lärdom av det vi skrivit till dig. Antingen så förbättrar du dig, eller så lämnar du sajten. Enklare än så kan det inte bli.

Antagligen. Jag kan ju inte skriva för alla, men jag tror de flesta skulle sluta skriva och svara till dina inlägg om du slutar vara den person du är för tillfället samt om du inte fortsätter med dina konstiga inlägg riktade mot oss för att vara provokativ och besvärlig.

Nej, jag är inte sjuk. det närmaste är att jag har Asberger, men nej.

Ok, jag lägger ner strids yxan. Men vad ska jag ändra?

Du skriver:

"och skriver vad du ska göra för att förbättra dig"

OK, du kanske inte tror att jag bara försöker retas med alla post, men det finns dom som tror det.

"Antingen så förbättrar du dig, eller så lämnar du sajten. Enklare än så kan det inte bli."

Det är väl upp till mig att bestämma -.-?

Love is in the air

Everywhere I look around

Love is in the air

Every sight and every sound

And I don't know if I'm being foolish

Don't know if I'm being wise

But it's something that I must believe in

And it's there when I look in your eyes

Love is in the aaair...

:(

Hacka inte på fel folk nu bara, det var inte Jazz som startade med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skriver:

OK, du kanske inte tror att jag bara försöker retas med alla post, men det finns dom som tror det.

Äsch, egentligen behöver du inte skriva någonting. Sluta bara klaga på oss och sluta posta inlägg där du säger att vi är otrevliga mot dig så behöver du inte göra någonting mer.

"Antingen så förbättrar du dig, eller så lämnar du sajten. Enklare än så kan det inte bli."

Ja, för jag tror det är jätteroligt för dig att hänga här när nästan exakt varje medlem hatar/ogillar dig något enormt och bara skriver taskiga inlägg som svar på dina inlägg. Det blir nog jättetrevligt ska du se.

:mellow:

:confused:

:mellow:<_<:unsure:>_<:(:teehee::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du skriver:

HEHE, TÖNT.

Först, det du kan göra så du slipper vara en plåga för forumet är att du skippar den röda texten. Eller så håller du käft.

Det andra, du kan börja göra saker rätt, du klagar på hur folk stavar medans du själv särskriver och inte använder stor bokstav i början av meningar.

Sen så kan du sluta använda smileyn "-.-". Den är bara töntig.

Och jo, om du inte bättrar dig tror jag du åker på en ban snart. Jävlar vad skönt det skulle vara att slippa dig, Balle090.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, egentligen behöver du inte skriva någonting. Sluta bara klaga på oss och sluta posta inlägg där du säger att vi är otrevliga mot dig så behöver du inte göra någonting mer.

Ok, Jag lägger väl ner yxan då. Gött. bra nu?

Ja, för jag tror det är jätteroligt för dig att hänga här när nästan exakt varje medlem hatar/ogillar dig något enormt och bara skriver taskiga inlägg som svar på dina inlägg. Det blir nog jättetrevligt ska du se.

När inte ens hälften vet vem jag är så tror jag inte det är en risk.

<_<:unsure::confused::(:(>_<:mellow::wub::mellow::teehee:^_^:P:D

EDIT:

En sista innan jag lägger ner yxan!

@Lajnux

1gvyasynroaz.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, Jag lägger väl ner yxan då. Gött. bra nu?

Alltså, det är bara ett talesätt Alle.

När inte ens hälften vet vem jag är så tror jag inte det är en risk.

Det är dom aktiva som är viktigast. Tror säkert att över 70 % av de aktiva känner igen dig. Sedan har vi ju 9000-10000 som inte är aktiva eller aldrig gjort en post, men det är lugnt.

<_<:unsure::confused::(:(>_<:mellow::wub::mellow::teehee:^_^:P:D

Du är så himla kreativ.

EDIT:

En sista innan jag lägger ner yxan!

Åh herregud.

--

Men bra, sluta skriva nu. Så slipper vi dig och du slipper oss. Okej?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kunde inte bara lagt ner yxan utan att ha sista ordet? Det kommer fortsätta om du inte ger dig.

Förresten, dina "stfu" och "fail"-bilder är förövrigt extremt dåliga. Använd bättre.

Ok, då vet jag. men det var budskapet jag ville ha fram.

Alle... och ni andra:

Du är skrämmande!

@kicken

Så jag får inte ens skriva svar heller?

Det var ju snällt?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, då vet jag. men det var budskapet jag ville ha fram.

@kicken

Så jag får inte ens skriva svar heller?

Det var ju snällt?!

Du fick inte fram något budskap.

Nej, du får inte skriva svar eftersom att du fortsätter vara lika dryg. Du sa att du skulle vara tyst, då håller man tyst. Kapisch?

Håll käft nu Balle090, så blir hela GTAsajten glad. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor