SilentViper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Och vad i HELVETE har Boomer gjort för att förtjäna en ban? Bättre att du håller dig utanför detta om du inte vill bli inblandat ^^ Redigerad 10 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Bättre att du håller dig utanför detta om du inte vill bli inblandat ^^ -- Hm. Konstant här nu i 4 år, om en månad...Och jau, vet inte riktigt?! Känns som att jag inte minns något från 04-05. Dock så var Pepparkakshusbygge tävlingen, foto tävlingen, avatar&sig tävlingarna mer populära, nu ser man knappt några? Bleh..I wantz ma memoriez back! Flashback : Minns nu att någon gång -04 så hade P-C varit "jätte dum" mot Stell och Stell lefta forumet, alla skrev hat PM's till PC och..Jag följde skaran och gjorde det, även om jag knappt visste vad det handla om. Förlåt P-C! Edit; Vad hände med HOWHOW? ; O Redigerad 10 augusti, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 -- Hm. Konstant här nu i 4 år, om en månad...Och jau, vet inte riktigt?! Känns som att jag inte minns något från 04-05. Dock så var Pepparkakshusbygge tävlingen, foto tävlingen, avatar&sig tävlingarna mer populära, nu ser man knappt några? Bleh..I wantz ma memoriez back! Flashback : Minns nu att någon gång -04 så hade P-C varit "jätte dum" mot Stell och Stell lefta forumet, alla skrev hat PM's till PC och..Jag följde skaran och gjorde det, även om jag knappt visste vad det handla om. Förlåt P-C! Edit; Vad hände med HOWHOW? ; O HOWHOW blev bannad. Sen började han skapa nya konton som också blev bannade. Han har gjort sitt här så att säga. (väntar med spänning hur han kommer göra ett nytt konto enbart för att svara på denna posten. Jävla lurker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Grattis till ett inlägg där jag inte förstog ett enda ord. Saken med dig är att nu är du där igen. Du är 18 (ARTON) år och behöver enkla ord för att få allt förklarat? Är du helt sne. Jag har förklarat till 100 % EXAKT vad du gjort, varför vi klagar och allt annat. Mordos skrev över mig att han förstog mina inlägg till 100% och det är inte bara han som förstår dom så bra. Förstår du inte mina ord, mina meningar eller vad är det du inte förstår? Du förstår inte vad jag försöker säga dig? För fan Alle, du förstår ingenting! Jag har försökt säga dig allt som du gjort fel, varför vi klagar på dig än, varför vissa är otrevliga och exakt allt annat. Vad är det du behöver få förklarat? Du kan läsa svenska? Ja, det kan du. Varför kan du inte läsa min inlägg. Att det är 10 rader text har ingen betydelse, du ska bara läsa det då det angår dig och din attityd. Verkar smart? Åh herregud. Jaha. Först klagar du på våra klagomål. Det har du gjort i SS-tråden så det kan du inte förneka. Jag minns mycket väl hur grinig du blev och klagade på oss att vi klagade på dig. Och att du nu sitter och klagar på våra otrevligheter är minsann underhållning. Det är fortfarande du som är skyldig till att du sitter i den sitsen som du gör. Förstår du det? Det är inte vårat fel att du ignorerade oss helt och kastade massa dynga över oss. Ja, ord som "trolljävel" har förekommit, men vad skrev jag till dig tidigare? Läste du det? Antagligen inte. Jag skrev att det är sådant som du ska ignorera. Sådana ord och sådana som endast går på personangrepp. Ta åt dig av rätt saker, inte fel. Allt vi skriver är kränkande ord? Ännu en gång någonting du överdriver något rejält. Det är ytterst få gånger jag har kommit med riktigt (notera riktigt) kränkande ord. Har även läst andras inlägg och de har minsann inte endast skrivit kränkande ord. Vad du nu klassar som kränkande. Och vad fan menar du med att jag ska ta allt och svälja. Vad är det för löjliga jämförelser? Och nej, vi skriver inte troljävel eller mongo längre. Om du hittar ett enda inlägg i denna tråd där vi har skrivit trolljävel eller mongo så vill jag gärna se det. Och för det andra. Tror du inte vi kände oss kränkta när du struntade i oss? Du gjorde för fan samma sak mot oss. Har du glömt det? Det känns så. Du har glömt att du totalstruntade i våra åsikter. Du sa att vi var konstiga eftersom din dator pallade så klart att ladda upp 7 bilder i en post och t.o.m din skoldator med 56k klarade det. Ditt jävla egoistsnack kränkte inte oss? Nej nej, självklart inte. Vah? Om du inte förstår mig ska jag ändra mitt sätt att skriva? Vad är det för snack? Du ska vara 18 år och börja trean(?) på gymnasiet. Om du inte kan svenska så tydligt att du inte förstår vad jag skriver borde du genast gå om hela gymnasiet. Jag har förklarat till dig med tydlig och skapligt enkel svenska allt som vi diskuterat. Du ska väl åtminstone kunna läsa och förstå svenska på en sådan nivå? Annars är det srsly något fel. Och ja, alla gör misstag. Problemet med dig är att du gjorde det gång på gång igen utan att lära dig av dina misstag. Det är en helt annan sak. Folk brukar göra några få misstag och lära sig av dom tills nästa gång. Du har inte lärt dig ett skvatt. Du sitter fortfarande och är envis som en åsna med ditt gnäll om att nästan allt är vårat fel. Och jag får tycka hur mycket jag vill. Jag vet att jag har rätt och jag vet att du har fel. Om jag skulle tro att jag skulle ha rätt skulle det vara en helt annan sak. Men nu är det så att jag vet. Mer än halva skaran som läst mina inlägg tror jag skulle hålla med mig i mina argument och det är något som du måste ta lärdom av. Läsa, förstå, förändra. Social nog? Vad har det med saken att göra? Jahapp. Okej, jag respekterar det. Det gör jag. Det finns massor av folk som har problem med stavning och annat, men nu handlar det inte om det. Det handlar om att förstå svenska och om jag torde mig på en gissning så ska du kunna förstå den svenska jag skriver. Och så länge du inte har pratsvårigheter så borde de flesta som pratar med dig förstå. Detta är ett forum, inte något sorts ställe där du pratar IRL-style. Jag är inte den enda med stora problem. Kan du snälla sluta tro det? Det är fortfarande du som har ställt till med allt det här helt på egen hand. Sluta förneka det. @Umberto: Förlåt. Du är totalt borta med vinden.... -.-* Att du orkar. Du skulle få intelligentare svar om du snackade med en sten. Och Du gubbe, hur kommer det sig att kom du in och började kommentera saker? -.- Och vad i HELVETE har Boomer gjort för att förtjäna en ban? | | v Boomer måste ju såklart bli bannad för han tycker alle borde bli bannad, lol. Fan, nu glömde jag svara Henkibojj. Men jag orkar inte svar.... Redigerad 10 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Balle090, gå och häng dig i ett äppleträd ditt jävla emotroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du är totalt borta med vinden.... -.-* Då har vi det bevisat också. Du är en pantad haschunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Glömde svara på Umbertos post, den jag ville svara i första taget. Gräv ner stridsyxan nu Alle och börja posta thumbnails i SS-tråden, samtidigt som du i övrigt beter dig skötsamt så kommer det här att blåsa över ska du se. Jag gräver gärna ner strids yxa, men om jag gör detta, kommer dom andra sluta? Jag tvivlar lite smått att dom vill sluta, eller? Balle090, gå och häng dig i ett äppleträd ditt jävla emotroll. Då har vi det bevisat också. Du är en pantad haschunge. Härligt att se att ni lever pöjkar... -.- Redigerad 10 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Glömde svara på Umbertos post, den jag ville svara i första taget. Jag gräver gärna ner strids yxa, men om jag gör detta, kommer dom andra sluta? Jag tvivlar lite smått att dom vill sluta, eller? Är du helt pantad i skallen? Dom har ju försökt säga till dig att du ska ge dig, ändå fortsätter du. Det är DU som håller det hela igång med att slänga ut dig dina jävla pantade kommentarer. Det är du som får folk att klaga på dig. Det är ditt fel. Stridsyxa heter det förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Jag ber inte om er trevlighet. Men ni kunde dumpa otrevligheterna. Te.x att sluta skriva nåt otrevligt så fort jag postar en post. Klart jag klagar på era klagomål EFTER bråket. Skulle du bara böjt dig fram och låta alla sparka dig i häcken? Tro FAN att du vill ha någon värdighet efter du förlorat något sort bråk. Klart som FAN att ni inte glömmer bråket. Men vad mer får ni ut av att vara otrevliga Ja, du kan ju antingen försöka förklara VAD ni klagar på eller bara säga att ni tycker att jag är annorlunda. Gör det då. Har du inget bättre för dig än att att skriva sådant så är du väl värd spya? Du ska föreställa en moderator. Du har INTE varit med i bråket, hur I HELVETE får du då slutsatsen att posta något sådant?? Att blocka mig? Om det är för att alla andra tycker det, Skulle du då hoppa från ett stup om alla andra gjorde det? För att han löjlig. Redigerad 10 augusti, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du är totalt borta med vinden.... -.-* Och Du gubbe, hur kommer det sig att kom du in och började kommentera saker? -.- | | v Fan, nu glömde jag svara Henkibojj. Men jag orkar inte svar.... Fy fan, nu har jag inget annat val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 För att han löjlig. Gud vad du är töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Du är totalt borta med vinden.... -.-* Är jag? Se på, jag flyger. Hehehehe. Får jag göra en gissning? Du förstog inte ett enda piss vad jag skrev? Antagligen inte, för du fortsätter med dina jävla kommentarer som bara är ren idioti. Jag försökte åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fan, nu glömde jag svara Henkibojj. Men jag orkar inte svar.... Nej, inte för att du inte orkade, utan för att du insåg att du inte hade några argument att komma med. Är jag? Se på, jag flyger. Hehehehe. Får jag göra en gissning? Du förstog inte ett enda piss vad jag skrev? Antagligen inte, för du fortsätter med dina jävla kommentarer som bara är ren idioti. Jag försökte åtminstone. Skribb uttryckte sig rätt bra en gång i tiden: Du kommer inte komma någon vart. Lika bra att lägga ned nu medan du ännu har orken. Liksom, försök övertyga Hitler att han har fel... iz no good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Skribb har helt rätt, det är verkligen extremt jobbigt att läsa balle090s inlägg, man känner verkligen hur ångesten växer post efter post; det är så dumt och pinsamt och omoget och... AHHH!!! Men forumet var ju helt klart bäst när intresset för GTA var större häromkring, nu för tiden är det ju helt okej trots att det känns som om allt blivit lite oseriösare (i och med Loungen) och som om alla har släppt på betéendet... drygt som fan att två, tre trådar måst ägnas till att reda ut våra personliga problem med en medlem som ändå inte tillför särskillt mycket, tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Är jag? Se på, jag flyger. Hehehehe. Får jag göra en gissning? Du förstog inte ett enda piss vad jag skrev? Antagligen inte, för du fortsätter med dina jävla kommentarer som bara är ren idioti. Jag försökte åtminstone. Nej, för att du inte förklarade bra nog. Du har i 3 trådar sagt exakt samma f*ckin sak. Men inte på ett sett jag förstår, Då ska väl DU förklara tydligare. Var det så svårt att förstå din omogna jäkel -.- Att skriva samma sak 3ggr hjälper inte mig att förstå bättre, eller? förstår du nu? Nej, inte för att du inte orkade, utan för att du insåg att du inte hade några argument att komma med. Nej, för att jag nyss kommit hem från ett LAN, tror du jag har orka att svara på dina väderlösa posts? Att lägga ner tid på att svara på din post ger mig inget i och med att du bara berättar hur du har fått för dig att du ska hacka på mig. Jag har inte bett om någons trevlighet, men dumpa otrevligheterna? Eller är det svårt, Ni njuter av varje otrevlig post ni skickar emot mig vilket är sjukt. Skribb har helt rätt, det är verkligen extremt jobbigt att läsa balle090s inlägg, man känner verkligen hur ångesten växer post efter post; det är så dumt och pinsamt och omoget och... AHHH!!! Säger du omogen? som inte ens stavar rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Att du inte bara drar här ifrån. Ingen verkar ju vilja veta av dig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Edit'd. --- Alle, du har en vit rektangel på din signatur. Redigerad 10 augusti, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Nej, för att du inte förklarade bra nog. Du har i 3 trådar sagt exakt samma f*ckin sak. Men inte på ett sett jag förstår, Då ska väl DU förklara tydligare. Var det så svårt att förstå din omogna jäkel -.- Att skriva samma sak 3ggr hjälper inte mig att förstå bättre, eller? förstår du nu? Ojdå. Nu jävlar märker man att du är arg. Problemet med dig är att du verkligen inte verkar förstå svenska. Nej, jag har inte skrivit exakt samma sak. Det kan finnas liknande drag i mina inlägg, men all min text är helt olik den andra. Jag har försökt förklara för dig i fyra inlägg vad som är felet med dig och allt runt om kring dig. Men du vägrar ta dig tid att läsa igenom dom mer än en gång. ALLA andra förstår min text och förstår exakt vad jag vill nå fram till. DU är den enda som inte förstår. Vad är problemet? Är det för svår svenska? För det är det absolut inte. Och att jag ska förklara tydligare? VADFAN ÄR DET MED DIG? Jag har för fan förklarat så jävla tydligt så det inte är sant. Det du vill är att jag ska förklara enklare och antagligen därför du inte förstår texten jag har skrivit. Då ligger inte problemet hos mig, utan hos dig och endast dig. Därför ska jag inte förklara ännu en gång då allt jag förklarat är så lätt att förstå. Samtidigt som jag verkligen preciserat alla dina misstag och det går verkligen inte bli tydligare. Nej, för att jag nyss kommit hem från ett LAN, tror du jag har orka att svara på dina väderlösa posts? Att lägga ner tid på att svara på din post ger mig inget i och med att du bara berättar hur du har fått för dig att du ska hacka på mig. Jag har inte bett om någons trevlighet, men dumpa otrevligheterna? Ja hej. Vem kommer med otrevligheterna nu? Det är ju antagligen du, precis som i dina tre senaste inlägg har du börjat bli mer otrevlig än alla oss tillsammans. Vet du ens vad "otrevlig" betyder? Fram tills de senaste inläggen har vi inte varit ett dugga otrevliga mot dig. Vi har skrivit av oss och gett anledningar och argument. Jag förstår verkligen inte vad du uppfattar som stötande i våra inlägg. Ja, de tre-fyra senaste har varit riktigt otrevliga, men det är ju för fan därför du sätter igång som en jävla hamster och klagar på att vi är otrevliga, när det i själva verket är du själv. Eller är det svårt, Ni njuter av varje otrevlig post ni skickar emot mig vilket är sjukt. Så nu vet du mer än oss själva? Har du gått och blivit psykolog? Hur vet du att vi njuter av att vara otrevliga? Vi visar vårat missnöje med dig. Ingenting annat. Vi sitter fan inte och runkar till att du blir ägd gång på gång. Säger du omogen? som inte ens stavar rätt? Hahaha. Han skrev: "..man känner verkligen hur ångesten växer post efter post; det är så dumt och pinsamt och omoget ..". Ordet "omogen" kan endast använda i singular form och endast när man talar om levande individer. "Omoget" används där emot när man beskriver någonting som t.ex ett objekt, inlägg eller någonting annat. Så, i det egentliga verket är det du som är helt fel ute. Kan du gräva ner stridsyxan och bara acceptera allting som har hänt? Tror verkligen du kommer bli mer omtyckt om du fortsätter att hålla på som du gör. Redigerad 10 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jag håller med umberto, Ta det lugnt ett tag nu! Alle090, sluta nu så kanske detta kommer ge sig... Kom ihåg att ju mer du håller på ju sämre blir det... Om dom fortsätter så är det bara att kontakta en admin om problemet! Svårar än så behöver det inte vara... Själv tycker man ju att allt detta är för jävla löjligt! Tro inte att jag försvarar alle eller att jag är med dom andra för det är/gör jag inte!! Jag säger detta för att jag själv tycker att allt detta är förjävla töntigt! Om man nu också ska se det från en annan sida så hur fan tror ni att dom nya som kommer tycker om gtasajten när dom ser sådanna hära bråk?? Jag skulle ju inte stanna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Att du inte bara drar här ifrån. Ingen verkar ju vilja veta av dig iaf. Att inte du lägger ner och bryr dig om ditt? Eller är det för svårt? Alle, du har en vit rektangel på din signatur. Ja, titta där. Det har jag Ojdå. Nu jävlar märker man att du är arg. Problemet med dig är att du verkligen inte verkar förstå svenska. Nej, jag har inte skrivit exakt samma sak. Det kan finnas liknande drag i mina inlägg, men all min text är helt olik den andra. Jag har försökt förklara för dig i fyra inlägg vad som är felet med dig och allt runt om kring dig. Men du vägrar ta dig tid att läsa igenom dom mer än en gång. ALLA andra förstår min text och förstår exakt vad jag vill nå fram till. DU är den enda som inte förstår. Vad är problemet? Är det för svår svenska? För det är det absolut inte. Och att jag ska förklara tydligare? VADFAN ÄR DET MED DIG? Jag har för fan förklarat så jävla tydligt så det inte är sant. Det du vill är att jag ska förklara enklare och antagligen därför du inte förstår texten jag har skrivit. Då ligger inte problemet hos mig, utan hos dig och endast dig. Därför ska jag inte förklara ännu en gång då allt jag förklarat är så lätt att förstå. Samtidigt som jag verkligen preciserat alla dina misstag och det går verkligen inte bli tydligare. Ja hej. Vem kommer med otrevligheterna nu? Det är ju antagligen du, precis som i dina tre senaste inlägg har du börjat bli mer otrevlig än alla oss tillsammans. Vet du ens vad "otrevlig" betyder? Fram tills de senaste inläggen har vi inte varit ett dugga otrevliga mot dig. Vi har skrivit av oss och gett anledningar och argument. Jag förstår verkligen inte vad du uppfattar som stötande i våra inlägg. Ja, de tre-fyra senaste har varit riktigt otrevliga, men det är ju för fan därför du sätter igång som en jävla hamster och klagar på att vi är otrevliga, när det i själva verket är du själv. Så nu vet du mer än oss själva? Har du gått och blivit psykolog? Hur vet du att vi njuter av att vara otrevliga? Vi visar vårat missnöje med dig. Ingenting annat. Vi sitter fan inte och runkar till att du blir ägd gång på gång. Hahaha. Han skrev: "..man känner verkligen hur ångesten växer post efter post; det är så dumt och pinsamt och omoget ..". Ordet "omogen" kan endast använda i singular form och endast när man talar om levande individer. "Omoget" används där emot när man beskriver någonting som t.ex ett objekt, inlägg eller någonting annat. Så, i det egentliga verket är det du som är helt fel ute. Kan du gräva ner stridsyxan och bara acceptera allting som har hänt? Tror verkligen du kommer bli mer omtyckt om du fortsätter att hålla på som du gör. 1. Du fattar fortfarande inte, Det du gör nu är att klaga på att jag inte förstår, inte förklarar vad jag inte förstår. Men du envisas så mycket att INTE hjälpa mig att förstå så ge upp isåfall. 2. När du säger VI menar du? För om man kollar på dom senaste inläggen skulle inte jag direct kalla dom normala eller neutrala. Jag kan säga att mina 3 senaste post har varit mycket aggresiva. 3. Med omgoen menar jag att ha skriver han envisas att lägga till ett b till mitt namn, så att det blir balle. Förståd du inte det? 4. Jag är redo att lägga ner stridsyxa, men tydligen räcker inte det för att ni ska sluta vara såna arslen och bara lägga ned? Säg mig då hur du skulle göra? Jag håller med umberto, Ta det lugnt ett tag nu! Alle090, sluta nu så kanske detta kommer ge sig... Kom ihåg att ju mer du håller på ju sämre blir det... Om dom fortsätter så är det bara att kontakta en admin om problemet! Svårar än så behöver det inte vara... Själv tycker man ju att allt detta är för jävla löjligt! Tro inte att jag försvarar alle eller att jag är med dom andra för det är/gör jag inte!! Jag säger detta för att jag själv tycker att allt detta är förjävla töntigt! Om man nu också ska se det från en annan sida så hur fan tror ni att dom nya som kommer tycker om gtasajten när dom ser sådanna hära bråk?? Jag skulle ju inte stanna då! -.-' Redigerad 10 augusti, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts