Alle090 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Haha, vad i helvete kommer du nu med. Haha. Dumpa otrevligheterna, sluta vara otrevliga och så kommer du med dina konstiga jämförelser. Du verkar fortfarande inte förstå. Vi kan mycket gärna dumpa otrevligheterna så fort du förbättrar dig. För just nu gör du ingenting annat än att vara en kaxig snorunge med en attityd som är hemsk. Nu kommer du ännu en gång till klagomålen. Du klagar på våra klagomål. Varför gör du det? För att du känner dig nerpressad, retad och kränkt? Du har egentligen ingen ordentlig anledning att klaga på oss. För i denna tråd har ingen varit otrevlig mot dig. Det enda vi har gjort nu är att diskuterat dig och dina argument. Sedan måste du förstå att du är värd allt detta efter det du gjort. Du kan verkligen inte tro att vi skulle sluta. Vi får inte ut någonting av detta, du har rätt. Jag trodde jag skulle få dig att förstå en massa saker, men det verkar inte värt det då du ändå inte verkar förstå ett skit. Och för i helvete. Jag har förklarat för dig i tre jättelånga posts varför vi har klagat på dig och varför vi fortsätter. Jag tänker ta mig fan inte börja skriva det igen. Du vet mycket väl det och om du inte vet så är det bara läsa igenom mina inlägg igen och igen och igen. Och vad i helsike är det med alla dina slutmeningar. Man förstår ju inte ett jävla piss. Antingen ska jag förklara vad vi klagar på eller säga att du är annorlunda? Ja, du är jävligt annorlunda må jag säga. Att vi sedan skriver något otrevligt så fort du postar något är bara överdrift. De enda trådarna vi klagat och skrivit i är denna, screenshottråden och någon annan enstaka tråd till. Varför vi skriver är för att du kommer med nästan löjligförklarande inlägg där du bara skriver någonting som är så himla fel som du dessutom skriver i form av konstiga meningsuppbyggnader. Du måste ta tid åt dig att rensa ur skallen på allt du verkar ha pressat in dig. Ta dig tid att läsa alla mina och alla andras inlägg ännu en gång och försök denna gången förstå dig på varför, hur och med hjälp av vad du kan tänka dig att förstå, ändra och radera allt som du gjort. Det var ju kul... ... Dumpa skitsnacket och säg med enkla ord VAD är det du försöker säga mig? Jag vet att du är så smart att du kan. UTAN att skriva 10 rader text och verka smart. (Då menar jag då KICKEN ska svara -.-*) "du klagar på våra klagomål" Nej, jag klagar på era otrevligheter. Typ alla 'trolljävel' och liknande. Du har rätt i en sak. Ingen har varit otrevlig förutom att vissa verkligen gillar att vara på gränsen typ som Lajnux. Klart som fan att jag känner mig kränkt när allt ni skriver är kränkande ord. Skulle du ta allt och svälja? Min andledning är som sagt att ni behöver INTE skirva trolljävel eller mongo eller liknande. "Du kan verkligen inte tro att vi skulle sluta." Nope, Tro fan att ni skulle det, skulle vilja se det mig själv. Om du nu har rätt så skulle jag bli förvånad. Du kanske inte fattade, om inte jag förstår dig så ska väl du ändra ditt sätt att skriva Alla gör misstag, jag är inge annourlunda men fan ska ni strö salt på såret och påpeka det 10 ggr om och vara kaxxiga. Tänkt lite själv, hur skulle du tycka om att jag skriver om hur mycket rätt jag har och hur mycket fel du har. Du är väl enna social nog? Och ja, jag kan vara lite svår att förstå då jag har en slags (glömt ordet) som gör att jag har lite handicap med stavelse. Men dom mesta jag pratar med förstår mig. Du verkar va den enda med dessa STORA problem. /voteban Alle /voteban Boomer *bilder* http://img391.imageshack.us/img391/1530/soyd1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Nä, man kanske skulle börja skriva med gul text, bara för att vara lite alternativ? ---- Forumet har blivit både bättre och sämre, votade dock "Nej", eftersom jag tycker det dåliga väger över. Stämningen, attityden etc drar ner betyget. På plussidan är dock Loungen, mycket trevlig plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Det var ju kul... ... Dumpa skitsnacket och säg med enkla ord VAD är det du försöker säga mig? Jag vet att du är så smart att du kan. UTAN att skriva 10 rader text och verka smart. (Då menar jag då KICKEN ska svara -.-*) "du klagar på våra klagomål" Nej, jag klagar på era otrevligheter. Typ alla 'trolljävel' och liknande. Du har rätt i en sak. Ingen har varit otrevlig förutom att vissa verkligen gillar att vara på gränsen typ som Lajnux. Klart som fan att jag känner mig kränkt när allt ni skriver är kränkande ord. Skulle du ta allt och svälja? Min andledning är som sagt att ni behöver INTE skirva trolljävel eller mongo eller liknande. "Du kan verkligen inte tro att vi skulle sluta." Nope, Tro fan att ni skulle det, skulle vilja se det mig själv. Om du nu har rätt så skulle jag bli förvånad. Du kanske inte fattade, om inte jag förstår dig så ska väl du ändra ditt sätt att skriva Alla gör misstag, jag är inge annourlunda men fan ska ni strö salt på såret och påpeka det 10 ggr om och vara kaxxiga. Tänkt lite själv, hur skulle du tycka om att jag skriver om hur mycket rätt jag har och hur mycket fel du har. Du är väl enna social nog? Och ja, jag kan vara lite svår att förstå då jag har en slags (glömt ordet) som gör att jag har lite handicap med stavelse. Men dom mesta jag pratar med förstår mig. Du verkar va den enda med dessa STORA problem. Jag har läst igenom alla kickens inlägg - jag har förstått dem till 100%. Jag ser inte varför du har så mycket problem med att förstå att DU är även en anledning varför dessa "otrevligheter" händer. Som t.ex. just nu - du beter dig som en jävla arrogant stropp som tror att vi ska ge oss direkt. Sålänge du fortfarande beter dig som du gör nu så kommer du få "kaxigheter" riktade mot dig. Simpelt nog? Ja, vi är även en part i hela konflikten men har vi inte ditt arroganta sätt att vara irriterade på har vi ingen anledning att vara kaxiga, no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Du ska föreställa en moderator. Du har INTE varit med i bråket, hur I HELVETE får du då slutsatsen att posta något sådant?? Att blocka mig? Om det är för att alla andra tycker det, Skulle du då hoppa från ett stup om alla andra gjorde det? Hihi, det här var ju riktigt underhållande. Tragiskt också, för den delen. Du ska föreställa en moderator. Inte häromkring, så det har inget med saken att göra. Du har INTE varit med i bråket Nej, men jag ser ju dina korkade svar. hur I HELVETE får du då slutsatsen att posta något sådant?? Jag syftade på de blockbilder som mr_tobbe postade en gång för inte så länge sen. Folk reagerade på att det var några helt random namn på blockeringsbilderna, men nu när jag ser hur du argumenterar för din sak är det inte underligt att mr_tobbe satte ditt namn på en av bilderna. Alltså: Det kanske inte var en så dum idé att göra en sån bild ändå. Att blocka mig? Jag har inte blockat dig än men när jag ser hur du resonerar börjar jag fundera på om jag inte borde göra det hädanefter. Om det är för att alla andra tycker det, Nej. Skulle du då hoppa från ett stup om alla andra gjorde det? Grattis till världens fånigaste argument. Igen. Vad hela grejen handlar om är att du inte rättar dig efter regler och sunt förnuft. När folk påpekar det så skyller du på att andra har dåliga datorer och att alla bara mobbar dig. När till och med jag, som inte bryr mig ett skit om Screenshotpostcountartråden, kliver in i diskussionen och säger att du argumenterar som en fyraåring måste ju nånting vara på tok med ditt intellekt. Från början hade folk problem med dina überstora bilder, men när du inte säger "ok, jag använder thumbnails istället eftersom 100% av folket tycker det är bättre" utan både blir otrevlig och menar att folk mobbar dig, är det ju inte så konstigt att folk börjar ogilla dig. Folk har förklarat vad problemet med dig är ffs, jag begriper inte att du fortfarande inte fattar. Du resonerar som en barnunge och vägrar inse att du har fel helt enkelt. Ett tydligt tecken på att man är korkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 (redigerad) Gräv ner stridsyxan nu Alle och börja posta thumbnails i SS-tråden, samtidigt som du i övrigt beter dig skötsamt så kommer det här att blåsa över ska du se. Redigerad 9 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Det var ju kul... ... Dumpa skitsnacket och säg med enkla ord VAD är det du försöker säga mig? Jag vet att du är så smart att du kan. UTAN att skriva 10 rader text och verka smart. Grattis till ett inlägg där jag inte förstog ett enda ord. Saken med dig är att nu är du där igen. Du är 18 (ARTON) år och behöver enkla ord för att få allt förklarat? Är du helt sne. Jag har förklarat till 100 % EXAKT vad du gjort, varför vi klagar och allt annat. Mordos skrev över mig att han förstog mina inlägg till 100% och det är inte bara han som förstår dom så bra. Förstår du inte mina ord, mina meningar eller vad är det du inte förstår? Du förstår inte vad jag försöker säga dig? För fan Alle, du förstår ingenting! Jag har försökt säga dig allt som du gjort fel, varför vi klagar på dig än, varför vissa är otrevliga och exakt allt annat. Vad är det du behöver få förklarat? Du kan läsa svenska? Ja, det kan du. Varför kan du inte läsa min inlägg. Att det är 10 rader text har ingen betydelse, du ska bara läsa det då det angår dig och din attityd. Verkar smart? Åh herregud. (Då menar jag då KICKEN ska svara -.-*) "du klagar på våra klagomål" Nej, jag klagar på era otrevligheter. Typ alla 'trolljävel' och liknande. Du har rätt i en sak. Ingen har varit otrevlig förutom att vissa verkligen gillar att vara på gränsen typ som Lajnux. Jaha. Först klagar du på våra klagomål. Det har du gjort i SS-tråden så det kan du inte förneka. Jag minns mycket väl hur grinig du blev och klagade på oss att vi klagade på dig. Och att du nu sitter och klagar på våra otrevligheter är minsann underhållning. Det är fortfarande du som är skyldig till att du sitter i den sitsen som du gör. Förstår du det? Det är inte vårat fel att du ignorerade oss helt och kastade massa dynga över oss. Ja, ord som "trolljävel" har förekommit, men vad skrev jag till dig tidigare? Läste du det? Antagligen inte. Jag skrev att det är sådant som du ska ignorera. Sådana ord och sådana som endast går på personangrepp. Ta åt dig av rätt saker, inte fel. Klart som fan att jag känner mig kränkt när allt ni skriver är kränkande ord. Skulle du ta allt och svälja? Min andledning är som sagt att ni behöver INTE skirva trolljävel eller mongo eller liknande. Allt vi skriver är kränkande ord? Ännu en gång någonting du överdriver något rejält. Det är ytterst få gånger jag har kommit med riktigt (notera riktigt) kränkande ord. Har även läst andras inlägg och de har minsann inte endast skrivit kränkande ord. Vad du nu klassar som kränkande. Och vad fan menar du med att jag ska ta allt och svälja. Vad är det för löjliga jämförelser? Och nej, vi skriver inte troljävel eller mongo längre. Om du hittar ett enda inlägg i denna tråd där vi har skrivit trolljävel eller mongo så vill jag gärna se det. Och för det andra. Tror du inte vi kände oss kränkta när du struntade i oss? Du gjorde för fan samma sak mot oss. Har du glömt det? Det känns så. Du har glömt att du totalstruntade i våra åsikter. Du sa att vi var konstiga eftersom din dator pallade så klart att ladda upp 7 bilder i en post och t.o.m din skoldator med 56k klarade det. Ditt jävla egoistsnack kränkte inte oss? Nej nej, självklart inte. "Du kan verkligen inte tro att vi skulle sluta." Nope, Tro fan att ni skulle det, skulle vilja se det mig själv. Om du nu har rätt så skulle jag bli förvånad. Vah? Du kanske inte fattade, om inte jag förstår dig så ska väl du ändra ditt sätt att skriva Alla gör misstag, jag är inge annourlunda men fan ska ni strö salt på såret och påpeka det 10 ggr om och vara kaxxiga. Tänkt lite själv, hur skulle du tycka om att jag skriver om hur mycket rätt jag har och hur mycket fel du har. Du är väl enna social nog? Om du inte förstår mig ska jag ändra mitt sätt att skriva? Vad är det för snack? Du ska vara 18 år och börja trean(?) på gymnasiet. Om du inte kan svenska så tydligt att du inte förstår vad jag skriver borde du genast gå om hela gymnasiet. Jag har förklarat till dig med tydlig och skapligt enkel svenska allt som vi diskuterat. Du ska väl åtminstone kunna läsa och förstå svenska på en sådan nivå? Annars är det srsly något fel. Och ja, alla gör misstag. Problemet med dig är att du gjorde det gång på gång igen utan att lära dig av dina misstag. Det är en helt annan sak. Folk brukar göra några få misstag och lära sig av dom tills nästa gång. Du har inte lärt dig ett skvatt. Du sitter fortfarande och är envis som en åsna med ditt gnäll om att nästan allt är vårat fel. Och jag får tycka hur mycket jag vill. Jag vet att jag har rätt och jag vet att du har fel. Om jag skulle tro att jag skulle ha rätt skulle det vara en helt annan sak. Men nu är det så att jag vet. Mer än halva skaran som läst mina inlägg tror jag skulle hålla med mig i mina argument och det är något som du måste ta lärdom av. Läsa, förstå, förändra. Social nog? Vad har det med saken att göra? Och ja, jag kan vara lite svår att förstå då jag har en slags (glömt ordet) som gör att jag har lite handicap med stavelse. Men dom mesta jag pratar med förstår mig. Du verkar va den enda med dessa STORA problem. Jahapp. Okej, jag respekterar det. Det gör jag. Det finns massor av folk som har problem med stavning och annat, men nu handlar det inte om det. Det handlar om att förstå svenska och om jag torde mig på en gissning så ska du kunna förstå den svenska jag skriver. Och så länge du inte har pratsvårigheter så borde de flesta som pratar med dig förstå. Detta är ett forum, inte något sorts ställe där du pratar IRL-style. Jag är inte den enda med stora problem. Kan du snälla sluta tro det? Det är fortfarande du som har ställt till med allt det här helt på egen hand. Sluta förneka det. @Umberto: Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Att du orkar. Du skulle få intelligentare svar om du snackade med en sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 OnT: Eftersom jag inte har varit medlem i de "yngre" åren kan jag ju naturligtvis inte uttala mig om hur det var förr. Men jag tycker stämningen har blivit både bättre och sämre sedan 1,5-2 år tillbaka. Mycket har blossats upp och många stora diskussioner och bråk har upstått. Så som jag förstår var det endast chillstämning back in the days? Men jag ser ingen större förändring. Jag valde att rösta både och, mest pga att saker var både bättre och sämre förr. Haha, som jag minns det var det sjukt mycket mer bråk och hetsiga diskussioner förr i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Haha, som jag minns det var det sjukt mycket mer bråk och hetsiga diskussioner förr i tiden. Way back så kunde folk inte äns stava till bråk. Sen sänktes medelåldern och vi andra växte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Way back så kunde folk inte äns stava till bråk. Sen sänktes medelåldern och vi andra växte upp. Jo, Kicken kanske menade längre bak än 05 och då ska jag ju vara tyst. Men runt 05-06 där. Xerzize, pKz, rabarben, okka, Crice, Dude, Mahalo med flera. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Jo, Kicken kanske menade längre bak än 05 och då ska jag ju vara tyst. Men runt 05-06 där. Xerzize, pKz, rabarben, okka, Crice, Dude, Mahalo med flera. Fint. Xerzize och rabarben syntes knappt. Mahalo och okka m.fl var dom enda vettiga på den tiden. okka ändrades något extremt under en liten tidsperiod till det mycket sämre. Edit: Nu vet jag absolut inte varför jag skrev det där. >< Redigerad 10 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Xerzize och rabarben syntes knappt. Mahalo och okka m.fl var dom enda vettiga på den tiden. okka ändrades något extremt under en liten tidsperiod till det mycket sämre. Edit: Nu vet jag absolut inte varför jag skrev det där. >< Jaså, jo, vi tycker väl olika då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jaså, jo, vi tycker väl olika då. Mjo, antagligen. Men du har inte funnits med så fasligt länge, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jo, Kicken kanske menade längre bak än 05 och då ska jag ju vara tyst. Men runt 05-06 där. Xerzize, pKz, rabarben, okka, Crice, Dude, Mahalo med flera. Fint. Jo, tror faktist vi bråkade som mest runt 05-06. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Mjo, antagligen. Men du har inte funnits med så fasligt länge, eller? Näh, 05. Mittimellan, liksom. Stell: Tänkte väl det! Redigerad 10 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Jo, tror faktist vi bråkade som mest runt 05-06. Det var ju inte så fasligt mycket bråk egentligen? Det var ju mer, well. Ni tänkte väl rätt olika bara? Åldern tar ju ut sin "rätt" nu efter ett par år eller vad man ska säga, många har ju blivit allt mer mogna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det var ju inte så fasligt mycket bråk egentligen? Det var ju mer, well. Ni tänkte väl rätt olika bara? Åldern tar ju ut sin "rätt" nu efter ett par år eller vad man ska säga, många har ju blivit allt mer mogna. Well, du kan ju inte kalla forumet idag som bråkigt om det inte var det 05-06. Det enda vi håller på med nu är att munhuggas lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Well, du kan ju inte kalla forumet idag som bråkigt om det inte var det 05-06. Det enda vi håller på med nu är att munhuggas lite. Mjo, ja. Du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) /voteban Boomer Och vad i HELVETE har Boomer gjort för att förtjäna en ban? Redigerad 10 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Och vad i HELVETE har Boomer gjort för att förtjäna en ban? Boomer måste ju såklart bli bannad för han tycker alle borde bli bannad, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts