Jump to content

Gtasajten då och nu?

ZcruweN
 Share

Är Gtasajten bättre numera än vad det var förr?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

EDIT: Och ja, loungen känns inte som det var planerat att vara från början. Det känns som en dålig ursäkt för att få ha old-school spam-lekar.

Var någon av er med när old-school-lekarna var aktiva, då? Eller n0f? Det var ju ett jävla röj där som folk förmodligen saknar.

Ska tilläggas att jag själv aldrig var särskilt aktiv på n0f, men men.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var någon av er med när old-school-lekarna var aktiva, då? Eller n0f? Det var ju ett jävla röj där som folk förmodligen saknar.

Ska tilläggas att jag själv aldrig var särskilt aktiv på n0f, men men.

Har inte en aning vad n0f är, bryr mig förmodligen inte heller. Jag syftar mer på generella lekar folk har på generella random forum. Jag har i princip sett 80% av trådarna i Loungen förutom trubadur-tråden tidigare. Och om nu n0f var ett forum..

"GTAsajten. Inte som andra forum."

Håller inte med på vad han skrev, men det har en poäng i det här sammanhanget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men vad i helvete förväntar du dig? Vi skrev åt dig i typ 16 sidor att du skulle sluta och lägga upp bilder och du bara ignorerade det gång på gång. Så, vad i helvete förväntar du dig från oss? Buketter och chokladaskar? Jag har betett mig som ett ytterst ärkeäckel i mina dagar, och jag behandlades som sådant. Nu har det blivit bättre, för att jag gjorde en insats och har försökt att förbättra mig. Jag tog åt mig - det har inte du gjort för 5 fucking öre.

Det handlar inte om att ha bra dator, eller att man generellt sett har för dåligt internet eller liknande. Det är mest irritationen att du ignorerade vad vi skrev till 100% och tror att du har rätt efter det. Man lyssnar ibland på andra i ren artighet, så att 'grupp mobbing' inte förekommer. Du - är den ende som är ansvarig för att du blir behandlad som en retard, för beter du dig som en idiot så kommer du klassas och behandlas som en idiot. Simpelt som så. Det är alltså såna som du som gör att sidan blir sämre. Inte inaktiviteten på sidan, inte loungen, inte GTA-delen p12-orna. Utan såna som du. Folk som beter sig som ett jävla stolpskott och tror att de inte har gjort något fel alls.

Vill du att sidan ska bli bättre? Ja, då borde du ta en lång funderare på en personlighetsförändring.

Jag har ändrat mig mycket. Men jag har inte gått hälften så mycket som alla på forumet har gjort. Innan hade ALLA postat icke-thumbnails I ca 3 år. Men då bestämde sig 'vissa' för att det var dags med thumbnails bilder.

Jag har i början varit en orsak för bråk ja. Men nu är det mer för saken skull som alla 'försöker' att reta upp mig. Så som du och andra omogna forumiter. (I shall not mention anyone). Det är ni som fortfarande får en kick tydligen av att vara otrevliga.

Dom som förstör forumet är dom jobbiga idioterna som inte har nåt bättre för sig än att klaga. (Förvånar mig att ni inte klagat på att fåglar flyger också :alien: )

Skaffa nåt roligare att göra än att klaga på minsta detalj som ni får in i skallen.

Släpp det och gå vidare :innocent:

I rest my case... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt inte detta bli ett sånt forum där man blir bannad för sin åsikt, även om det är om en annan person! Du kan inte kräva av mig att respektera andra. Jag respekterar dem som jag tycker förtjänar det. Ifall någon beter sig som en idiot så kallar jag denne idiot och spär gärna på lite to make a point. Du kan inte förbjuda kritik av medlemmar, oavsätt om personen i fråga upplever det kränkande eller inte. Oprovocerade kränkningar däremot, ifall jag skulle börja prata om Alles mamma eller hur ful han är, ja det är såklart emot reglerna.

Okej, det har du rätt i men jag tycker ändå att man bör hålla kritik av andra på en seriös nivå. Man behöver inte göra det personligt och man behöver inte använda förolämpningar osv.

EDIT: Och ja, loungen känns inte som det var planerat att vara från början. Det känns som en dålig ursäkt för att få ha old-school spam-lekar.

Loungen har fungerat förvånansvärt bra om jag ska vara helt ärlig. DU är bara bitter över att JAG har fått min vilja igenom ganska många gånger på senare tid och att jag dessutom blev moderator. Om våra roller var ombytta skulle jag reagera likadant, därför ska jag inte döma eller klandra dig. :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom att jag bara har varit med i... tre år så har jag ingen större uppfattning om hur forumet var längre bak, men kan dock säga att jag inte gillade forumet mindre runt vintern/våren -05 än vad jag gör nu. Mycket mer aktivitet av forumiter som Siana och R2 gjorde allt lite mysigare. :alien:

Men jag gillar dagens forum - och loungen är inget waterloo för gtasajten, de trångsynta som tycker att det har förstört stämningen kan ju stanna i allmänt tills vi andra tittar in och 'sprider stämning' (vilket fortfarande är varje dag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ändrat mig mycket. Men jag har inte gått hälften så mycket som alla på forumet har gjort. Innan hade ALLA postat icke-thumbnails I ca 3 år. Men då bestämde sig 'vissa' för att det var dags med thumbnails bilder.

Jag har i början varit en orsak för bråk ja. Men nu är det mer för saken skull som alla 'försöker' att reta upp mig. Så som du och andra omogna forumiter. (I shall not mention anyone). Det är ni som fortfarande får en kick tydligen av att vara otrevliga.

Dom som förstör forumet är dom jobbiga idioterna som inte har nåt bättre för sig än att klaga. (Förvånar mig att ni inte klagat på att fåglar flyger också :alien: )

Skaffa nåt roligare att göra än att klaga på minsta detalj som ni får in i skallen.

De bestämde sig för det när de märkte, "oj, sidan laddas snabbare? Gud vad smart!", så har vi ju vissa på sidan som inte tänker så himla mycket och bara fortsätter med samma skit - även om folk klagade på dig.

Ja, tydligt nog har du ju inte ändrat dig nog mycket för att de 'omogna' forumiterna ska ge sig. Som den där tråden du skapade om internetanslutning, för att fråga varför alla klagar på dig. Och din trolling-signatur som du har för att irritera folk. PLUS, den röda texten som signalerar "det här är en värdelös post". Ska du ändra på dig, lika bra att göra det på stort istället för att hitta och ditta med småskit som ingen märker.

Om nu de klagande forumiterna har en mindre sak att klaga på, skulle då inte forumet bli en liten del bättre? Och en kick från att vara otrevliga? Nja, snarare att vi faktiskt yttrar oss om vi tycker något/någon är jobbigt eller irriterande. Man kan nästan säga att det är konstruktiv kritik.

Och ditt case var inte bra nog för att resta.

Loungen har fungerat förvånansvärt bra om jag ska vara helt ärlig. DU är bara bitter över att JAG har fått min vilja igenom ganska många gånger på senare tid och att jag dessutom blev moderator. Om våra roller var ombytta skulle jag reagera likadant, därför ska jag inte döma eller klandra dig. ;)

Inte precis. Loungen kanske är aktiv, men den har även tagit bort aktivitet från andra platser, den dödar ju absolut vad du tycker är meningen med ett forum. Och nej, jag tycker det är roligt med en ny mod, jag gillar bara inte ändringen i personligheten du har fått sedan du fick mod-brickan. Du blev från en intressant, rolig och oerhört inspirerande typ till en tråkig, grå "internet is serious business" typ. Som det där med att du kommer använda paragraf 1.3 i loungen - fånigt. I princip ingen har brytt sig förut, och så kommer det där.

I vilket fall, jag tycker att Loungen var bra - de första två veckorna. Sedan spårade det ur. Jag saknar de gamla debatterna och skitkastningarna som definerade GTAsajten så väl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete Alexander. Läste du ens vad han skrev? Saken med dig är att du är så oerhört trångsynt och egoistisk. Bara för att andra inte har lika bra datorer som dig behöver du inte ta och ignorera oss andra? Hur ska det se ut sen när du blir äldre och börjar jobba? Om vi tar ett exempel. Du är en servitör med högre lön än de andra. När du ska ta och städa upp efter gästerna som ätit på resturangen så bestämmer du dig för att du inte orkar. Det kan en annan lika gärna göra eftersom han inte har lika hög lön som dig. Då missköter du ditt jobb. Det är exakt samma sak du gör här. Allt handlar inte om dig för hundraelfte gången. Du kan ha världens bästa dator, det är fortfarande oss det handlar om. Vi ger dig våran insyn i det hela och det måste du ta och lyssna på. Nu har du istället ignorerat oss. Och du har inte ändrat på dig för fem öre.

Alla hade inte postat icke-thumbnails. Du drar alla över en och samma kam. Det var flera personer som postade länkar till beffo, pici, imageshack etc. och det var folk som använde thumbnails eller använde forumets inbyggda uploadsystem. Så det du säger stämmer inte alls. Allt och då menar jag verkligen allt förändrades när du började posta hundra högupplösta(heter det så?) bilder i en och samma post och snittade fem posts per sida. Om vi säger att du snittade 5-6 bilder per post betyder det att du postade runt 20-25 bilder per sida. Då börjar vi verkligen snacka irriterande. När vi då började klaga på thumbnails som förenklar saker jävligt mycket tog du inte ens och svarade på våra inlägg. Rent ignorerande postade du bilder vidare och vidare. Blir inte du arg om en jävel skriker i ditt öra trots att du ber honom att sluta? Det är exakt samma sak som vi fått erfara. Du har inte lyssnat alls. Du har bara kört ditt eget race. Och att 'vissa' bestämde sig för att klaga. Det är det jag just skrivit. Jag tror att 80-90 % ogillade dig enormt mycket i screenshot-tråden, det var bara 'vissa' som vågade visa missnöjet. Och därför blev det som det blev. Jag har skrivit tre långa posts till dig varför thumbnails är bättre och förenklar allt och tänker inte göra det igen.

Och alla försöker inte reta upp dig längre. Det är du som är orsaken till det som har hänt. Om du skulle lyssnat på oss, så skulle du knappast bli så påhoppad som du just nu är. Det är du som själv trasslat in dig i den situationen du befinner dig i. När kommer du för en gångs skull börja förstå det? Du kan inte börja klaga på oss för att vi agerar som vi gör. Om du har ignorerat oss i flera månader och först nu börjar ta åt dig så är det klart som korvspad att vi inte förstår vad du hållt på med i alla dessa månader. Och så börjar du klaga på OSS? Vad fan är det med dig? Förstår du ens vad du gjort? Du har förstört en hel del med din attityd. Vad är det med den? "Jag gör som jag vill, alla klagar, men jag ignorerar dom, det är inte mitt fel. Det är alla andras fel att dom inte har lika bra datorer som jag har. Ingenting är mitt fel. Jag är bäst". Är det så du tänker? Det känns så.

Just nu känns det som att du anser att du inte gjort någonting fel. Efter att du ändrat till thumbnails så har du istället börjat klaga på oss och försökt komma med roliga kommentarer, men failat rejält. Du har blivit kaxig och omogen själv. Vi får inte en jävla kick av att vara otrevliga. Det är du som får en jävla kick att leka att du är ultimate gud här på sajten. Du förstår inte vad du gör, vad du gjort, vad du skriver eller vad du ska göra. Du nekar till nästan alla anklagelser och leker att du har rätt vad du än skriver. Kan du inte ändra din syn lite. Jag förstår mig verkligen inte på dig. Du ska vara 18 år, men det känns som du är 13. T.o.m kattälskaren som är 13 förstår saker bättre än dig. Det är det som är det värsta med dig. Du leker att du kan allting, men är egentligen en nerkörd idiot (ja, det är du verkligen) som ska svara andras klagomål med kaxiga uttryck och omogna skriverier. "Förvånar mig att ni inte klagat på att fåglar flyger också". Bara för att ta ett exempel. Vad är det för jäkla trams. Det finns en anledning varför vi klagat. Vi klagar inte utan anledning. Vi retar oss inte på dig utan anledning. Det finns just nu tusentals anledningar att klaga på dig. Allt från din röda text till dina grammatiksvårigheter. För att inte tala om thumbnailsen...

Jag hoppas verkligen du börjar förstå själv vad du tänker. Du kan börja med att verkligen ta åt dig av våra klagomål istället för att vända dom mot oss. För det du just nu gör är bara löjligt. En annan sak som du inte verkar förstå. Ja, för att vara ärlig verkar du inte förstå ett jävla skit. Och ja, jag är ärlig. Nej, nu börjar det spåra ur. Det jag vill ha sagt är att du måste ändra en hel jäkla del för vi ska se dig som förändrad på ett bättre sätt. Du kan börja med din attityd. För den är verkligen värst. Du förstår dig inte på livets enkla regler. Det skulle inte förvåna mig om du bryter allt du lovat att hålla. Lär dig vett, etikett och sunt förnuft. Om du lär dig det så kan jag lova att du blir en bättre person. Och snälla Alle090, läs igenom hela denna post. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte precis. Loungen kanske är aktiv, men den har även tagit bort aktivitet från andra platser, den dödar ju absolut vad du tycker är meningen med ett forum. Och nej, jag tycker det är roligt med en ny mod, jag gillar bara inte ändringen i personligheten du har fått sedan du fick mod-brickan. Du blev från en intressant, rolig och oerhört inspirerande typ till en tråkig, grå "internet is serious business" typ. Som det där med att du kommer använda paragraf 1.3 i loungen - fånigt. I princip ingen har brytt sig förut, och så kommer det där.

I vilket fall, jag tycker att Loungen var bra - de första två veckorna. Sedan spårade det ur. Jag saknar de gamla debatterna och skitkastningarna som definerade GTAsajten så väl.

Du kan ju inte kräva av Umberto att vara på ett visst sätt och även om han nu har förändrats så är arbetet med loungen oerhört bra imo. Själv skulle jag bara bli trött av att gå in i nya lek-ideer-tråden varje dag och vara tvungen sätta mig in i varenda grej och väga för och nackdelar. Om massa skräptrådar kommer igenom skulle det bli klagomål på det - om han säger nej till det det mesta skulle det vara samma sak.

kicken: ambitiöst inlägg, men nu förstorar du väl allt upp det hela en aning? Fast det finns ju två skolor i det här med att hantera jobbiga medlemmar, metod 1 (som du använder): tala personen till rätta och försöka förändra denne, metod 2 (som jag föredrar): skit ska skit ha, dissa, idiotförklara, uteslut, etc, mest effekt med minsta möjliga ansträngning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju inte kräva av Umberto att vara på ett visst sätt och även om han nu har förändrats så är arbetet med loungen oerhört bra imo. Själv skulle jag bara bli trött av att gå in i nya lek-ideer-tråden varje dag och vara tvungen sätta mig in i varenda grej och väga för och nackdelar. Om massa skräptrådar kommer igenom skulle det bli klagomål på det - om han säger nej till det det mesta skulle det vara samma sak.

kicken: ambitiöst inlägg, men nu förstorar du väl allt upp det hela en aning? Fast det finns ju två skolor i det här med att hantera jobbiga medlemmar, metod 1 (som du använder): tala personen till rätta och försöka förändra denne, metod 2 (som jag föredrar): skit ska skit ha, dissa, idiotförklara, uteslut, etc, mest effekt med minsta möjliga ansträngning.

Mja. Jag hoppas bara han läser igenom det och börjar förstå varför vi agerar som vi gör. Det som han just nu inte verkar förstå.

--

OnT: Eftersom jag inte har varit medlem i de "yngre" åren kan jag ju naturligtvis inte uttala mig om hur det var förr. Men jag tycker stämningen har blivit både bättre och sämre sedan 1,5-2 år tillbaka. Mycket har blossats upp och många stora diskussioner och bråk har upstått. Så som jag förstår var det endast chillstämning back in the days? Men jag ser ingen större förändring. Jag valde att rösta både och, mest pga att saker var både bättre och sämre förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara det är oerhört fånigt att det ska bli en sådan stor ändring personligheten i jämförelse med förut bara för att han fick sig en liten mod-bricka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag anser att sedan allting vettigt flyttade ur allmänt har det blivit alldeles dött, det finns ju inga riktiga trådar där. Det finns bara en massa små skittråkar som handlar om ännu mer skit. Jag finner ofta att dessa trådar är ointressant och skippar därför en läsning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De bestämde sig för det när de märkte, "oj, sidan laddas snabbare? Gud vad smart!", så har vi ju vissa på sidan som inte tänker så himla mycket och bara fortsätter med samma skit - även om folk klagade på dig.

Ja, tydligt nog har du ju inte ändrat dig nog mycket för att de 'omogna' forumiterna ska ge sig. Som den där tråden du skapade om internetanslutning, för att fråga varför alla klagar på dig. Och din trolling-signatur som du har för att irritera folk. PLUS, den röda texten som signalerar "det här är en värdelös post". Ska du ändra på dig, lika bra att göra det på stort istället för att hitta och ditta med småskit som ingen märker.

Om nu de klagande forumiterna har en mindre sak att klaga på, skulle då inte forumet bli en liten del bättre? Och en kick från att vara otrevliga? Nja, snarare att vi faktiskt yttrar oss om vi tycker något/någon är jobbigt eller irriterande. Man kan nästan säga att det är konstruktiv kritik.

Och ditt case var inte bra nog för att resta.

Som jag sa. Något som är lite sämre än andras (så som hastighet/dator?!)

Varför jag skapar en tråd om internet hastighet är för väl att jag vill veta, varför tror du?

Ni får gärna yttra er, men är ni inte smarta nog att yttra er UTAN att kränka folk?

BTW: vad menar du med "Och din trolling-signatur som du har för att irritera folk", Så du tror allvarligt att jag har en signatur med Sally Acron från Sonic för att reta ER?

Det var det mest idiotiska jag hört. Allt jag gör är inte för att reta ER!

Men för i helvete Alexander. Läste du ens vad han skrev? Saken med dig är att du är så oerhört trångsynt och egoistisk. Bara för att andra inte har lika bra datorer som dig behöver du inte ta och ignorera oss andra? Hur ska det se ut sen när du blir äldre och börjar jobba? Om vi tar ett exempel. Du är en servitör med högre lön än de andra. När du ska ta och städa upp efter gästerna som ätit på resturangen så bestämmer du dig för att du inte orkar. Det kan en annan lika gärna göra eftersom han inte har lika hög lön som dig. Då missköter du ditt jobb. Det är exakt samma sak du gör här. Allt handlar inte om dig för hundraelfte gången. Du kan ha världens bästa dator, det är fortfarande oss det handlar om. Vi ger dig våran insyn i det hela och det måste du ta och lyssna på. Nu har du istället ignorerat oss. Och du har inte ändrat på dig för fem öre.

Alla hade inte postat icke-thumbnails. Du drar alla över en och samma kam. Det var flera personer som postade länkar till beffo, pici, imageshack etc. och det var folk som använde thumbnails eller använde forumets inbyggda uploadsystem. Så det du säger stämmer inte alls. Allt och då menar jag verkligen allt förändrades när du började posta hundra högupplösta(heter det så?) bilder i en och samma post och snittade fem posts per sida. Om vi säger att du snittade 5-6 bilder per post betyder det att du postade runt 20-25 bilder per sida. Då börjar vi verkligen snacka irriterande. När vi då började klaga på thumbnails som förenklar saker jävligt mycket tog du inte ens och svarade på våra inlägg. Rent ignorerande postade du bilder vidare och vidare. Blir inte du arg om en jävel skriker i ditt öra trots att du ber honom att sluta? Det är exakt samma sak som vi fått erfara. Du har inte lyssnat alls. Du har bara kört ditt eget race. Och att 'vissa' bestämde sig för att klaga. Det är det jag just skrivit. Jag tror att 80-90 % ogillade dig enormt mycket i screenshot-tråden, det var bara 'vissa' som vågade visa missnöjet. Och därför blev det som det blev. Jag har skrivit tre långa posts till dig varför thumbnails är bättre och förenklar allt och tänker inte göra det igen.

Och alla försöker inte reta upp dig längre. Det är du som är orsaken till det som har hänt. Om du skulle lyssnat på oss, så skulle du knappast bli så påhoppad som du just nu är. Det är du som själv trasslat in dig i den situationen du befinner dig i. När kommer du för en gångs skull börja förstå det? Du kan inte börja klaga på oss för att vi agerar som vi gör. Om du har ignorerat oss i flera månader och först nu börjar ta åt dig så är det klart som korvspad att vi inte förstår vad du hållt på med i alla dessa månader. Och så börjar du klaga på OSS? Vad fan är det med dig? Förstår du ens vad du gjort? Du har förstört en hel del med din attityd. Vad är det med den? "Jag gör som jag vill, alla klagar, men jag ignorerar dom, det är inte mitt fel. Det är alla andras fel att dom inte har lika bra datorer som jag har. Ingenting är mitt fel. Jag är bäst". Är det så du tänker? Det känns så.

Just nu känns det som att du anser att du inte gjort någonting fel. Efter att du ändrat till thumbnails så har du istället börjat klaga på oss och försökt komma med roliga kommentarer, men failat rejält. Du har blivit kaxig och omogen själv. Vi får inte en jävla kick av att vara otrevliga. Det är du som får en jävla kick att leka att du är ultimate gud här på sajten. Du förstår inte vad du gör, vad du gjort, vad du skriver eller vad du ska göra. Du nekar till nästan alla anklagelser och leker att du har rätt vad du än skriver. Kan du inte ändra din syn lite. Jag förstår mig verkligen inte på dig. Du ska vara 18 år, men det känns som du är 13. T.o.m kattälskaren som är 13 förstår saker bättre än dig. Det är det som är det värsta med dig. Du leker att du kan allting, men är egentligen en nerkörd idiot (ja, det är du verkligen) som ska svara andras klagomål med kaxiga uttryck och omogna skriverier. "Förvånar mig att ni inte klagat på att fåglar flyger också". Bara för att ta ett exempel. Vad är det för jäkla trams. Det finns en anledning varför vi klagat. Vi klagar inte utan anledning. Vi retar oss inte på dig utan anledning. Det finns just nu tusentals anledningar att klaga på dig. Allt från din röda text till dina grammatiksvårigheter. För att inte tala om thumbnailsen...

Jag hoppas verkligen du börjar förstå själv vad du tänker. Du kan börja med att verkligen ta åt dig av våra klagomål istället för att vända dom mot oss. För det du just nu gör är bara löjligt. En annan sak som du inte verkar förstå. Ja, för att vara ärlig verkar du inte förstå ett jävla skit. Och ja, jag är ärlig. Nej, nu börjar det spåra ur. Det jag vill ha sagt är att du måste ändra en hel jäkla del för vi ska se dig som förändrad på ett bättre sätt. Du kan börja med din attityd. För den är verkligen värst. Du förstår dig inte på livets enkla regler. Det skulle inte förvåna mig om du bryter allt du lovat att hålla. Lär dig vett, etikett och sunt förnuft. Om du lär dig det så kan jag lova att du blir en bättre person. Och snälla Alle090, läs igenom hela denna post. Tack.

Läste igenom mycket (dock inte 100%)...

Visst mycket kan stämma. Jag har nog blivit mycket mer kaxxig'are, samma har dom som försökt att kränka mig. Men i hur många post har jag kränk folk som in har?

Jo, jag har struntat i att ha thumbnails för att jag varit lat, Men inte har jag kränkt en enda krake.

Vad för 'klagomål' jag inte har lyssnat nu förstår jag inte riktigt vad som nu jag gjort fel enligt er.

Jag kommer aldrig att ändra min färg eller min intressen för er. Kanske att jag kan förstå thumbnails, men att jag skriver med rött ät något ni nu har börjat klaga på för saken skull.

Allt ni klagar på har hänt, men vad gör jag nu för att få er att vilja hoppa på och kränka mig?

För allt jag ser i din post är ett konstigt försök av "upp-läxning" av det jag gjort och BARA jag ska ändra mig?

ALLT är inte mitt fel, jag kan vara en del av pusslet men inte ensam.

Du är ingen pappa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ingen pappa...

Där brast det. Du är ju fullkomligt dum i hela huvudet ditt förbannade stolpskott. Vi försöker få dig att förstå och ändra dig så att vi inte "mobbar" dig, men du verkar ju inte bry dig nog mycket för att ta åt dig. Klaga då inte i fortsättningen om oss, om du nu inte tänker fixa till ditt idiotiska jävla tänkesätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för Internet är ju så seriöst :alien:

Jag saknar tiden då Kebab tyckte jag var rolig , okka inte var bannad och Cannabis-tråden inte var en "Detta har jag rökt på idag"-tråd. TROMS:s (ful förkorning, vem kom på den?) låsning tycker jag var en bra grej, vad forumiter nu här behöver lära sig är att man inte ska vara rädd för att starta ny trådar eller så. Loungen är en positiv grej också, inte bara för att den finns utan för att det är ett bevis på att Hultenius ÄR nåbar och att man kan få sin vilja igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man nu inte har "ork" att försök tillrättavisa någon med trevliga ord så tycker, i alla fall jag, gott och väl att man kan nöja sig med att ignorera personen utan att kasta skit, idiotförklara and so on.

Men jag vill ju inte ignorera personen eftersom då kommer jag fortsätta störa mig varje gång han skriver något och vill man göra något åt saken så finns det de två metoderna jag nämnde, mod & admin har förvisso tillgång till en tredje :alien:

Ifall du vill så kan du gott och väl nöja dig att vara trevlig alternativt ignorera men det funkar inte för mig.

"Skit ska skit ha" är också ett väldigt löjligt argument, som att hämnd eller att man ska bete sig lika illa bara för någon annan gör det leder knappast framåt, tvärtom. "Jag respekterar folk som är värda det", who are you to judge? Bara för att DU eller någon annan tycker att Renard, Alle090 eller vem som helst är en idiot så ger det er knappast rätten att mobba personen. Egentligen fel att bara klanka på dig nu, tycker det är ganska många här, utan att nämna namn, som går ihop sig för att frysa ut andra medlemmar. Sorgligt om det är så ni uppför er IRL också för jag kan tänka mig att det finns personer här på forumet och andra Internet-platser som kan ta åt sig lika illa som de kan om samma sak skulle ske IRL. Speciellt när det är flera personer som går ihop sig och är emot. Det är sådana som du som bryter ner forumet och gör det till det sämre, inte "P12:orna, idioterna med röd text" och så vidare.

"Ta inte Internet så seriöst, detta är GTAsajten, live with it!" and so on är ju bara billiga ursäkter för att vara taskiga mot varandra.

Who am I to judge? Ja, jag bestämmer väl själv vilka personer jag respekterar och inte?

Jag anser inte att jag mobbar någon. Jag har aldrig gått ihop med någon för att frysa ut en medlem.

IRL med sin umgängeskrets kan man inte vara lika öppen med sina åsikter eftersom allt man säger får konsekvenser, här spelar det inte så stor roll och man kan vara mer ärlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor