Deltanator Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 ja vad tycker ni, ser det acceptabelt ut? är det spelbart? mvh DELTANATOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Jag tycker att det är bra, inte som om man har HDtv men ändå. Redigerad 7 augusti, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Bilden blir grynig och får inte samma djup som på en HDTV. Det funkar att spela med men du får ingen Nextgen upplevelse direkt och grafiken blir vesäntligt sämre, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Bilden blir grynig och får inte samma djup som på en HDTV. Det funkar att spela med men du får ingen Nextgen upplevelse direkt och grafiken blir vesäntligt sämre, dock. *upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Den största nackdelen är väl att du kan få svårt att se små texter och detaljer på radarn, m.m. I övrigt fungerar det helt okej, kommer troligen fortfarande upplevas som ett otroligt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jag spelade på tjock-tv från början, och jag tyckte det funkade helt okej förutom det faktum att det är vädligt svårt att se radarn och små texter och sånt. Jag såg inte förens vi skaffade en ny TV att det var "tumme upp" eller "tumme ner" efter man dissat eller inte dissat någon av sina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts