Visa Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 (redigerad) Ursäkta att jag drar upp topicen (ni förstår säkert skämtet) Jag har några tips för att slöa ner GTA (om det fortfarande går för fort) @ Bränn dom installerade filerna på en CD och kör därifrån! Går det fortfarande för fort, ladda ner nåt program där man kan ställa in hur snabbt CD:n ska läsas @ Sätt på massa program tex. Photoshop, Antivirus! (du får testa dig fram om hur många program du ska ha igång!) Redigerad 9 juni, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Kan man köra mp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 ja på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 så har man spelet... men det var inte så kul som jag minns det... det går smått för fort... men det har det (va jag minns) alltid gjort va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ska man fylla i all uppgifter om sig själv till höger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 10 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2003 Ska man fylla i all uppgifter om sig själv till höger eller? ja det skall man. men du måste säja att du är 18. din e-mail måste vara rätt åxå. allt hänger på den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 (redigerad) ... Redigerad 1 februari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) kan nån lägga up exakta länken på på fragzone för att tanka gta? Jag hittar inte fattar inte sidan EDIT: hittade den Redigerad 9 december, 2004 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag har också orginalet till gta(1).. hittade planschen som kom med nyss.. i ny skick och allt.. visste inte ens att d följde med en plansch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 VAD FAN!!!!!! När jag skall installera: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen är inte lämplig för att köra DOS- OSV...... Vad ska jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 VAD FAN!!!!!! När jag skall installera: C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen är inte lämplig för att köra DOS- OSV...... Vad ska jag göra åt det? Skita i spelet då de suger. e inte samma känsla som förut. förut körde ja gta1 hela tiden. nu när man spelat dom nyare så suger de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Skita i spelet då de suger. e inte samma känsla som förut. förut körde ja gta1 hela tiden. nu när man spelat dom nyare så suger de Jag tycker också att det suger men vill ha tillbaks gammla minnen :'( Älskade det där spelet Edit: Det e samma fel på GTA2 :'( Redigerad 27 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag tycker också att det suger men vill ha tillbaks gammla minnen :'( Älskade det där spelet Edit: Det e samma fel på GTA2 :'( Jo ja älskade också det förut hm.. verkar vara filer som fattas eller så haru kass dator. formatera löser allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Jo ja älskade också det förut hm.. verkar vara filer som fattas eller så haru kass dator. formatera löser allt Och så kan jag inte installera om Windows var får man reda på hur man gör? Redigerad 27 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
unamed94 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 jag har har gåt in på fragzone ock sökt på gta men jag kan ladda ned det jag har har gåt in på fragzone ock sökt på gta men jag kan inte ladda ned det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 jag har har gåt in på fragzone ock sökt på gta men jag kan ladda ned det jag har har gåt in på fragzone ock sökt på gta men jag kan inte ladda ned det http://www.rockstargames.com/classics/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Du ska nämligen ladda hem det från Rockstars hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts