Leone Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Min dator är fortfarande för snabb för spelet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Min dator är fortfarande för snabb för spelet, samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Vänta tills ikväll så ska jag ge er ett program som kanske kan få era datorer att fungera bättre med GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 (redigerad) När jag ska startar gta1 så får jag up denna ruta Klicka här för att kålla på bilden Vad ska jag göra? Redigerad 14 mars, 2003 av saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 När jag ska startar gta1 så får jag up denna ruta Klicka här för att kålla på bilden Vad ska jag göra??? Det står ju i felmeddelandet, gå in på settings... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Det står ju i felmeddelandet, gå in på settings... De kommer upp för mig med, men han kanske inte kan ängälskha ...? Ja vill säga en grej, men gör de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 De kommer upp för mig med, men han kanske inte kan ängälskha ...? Ja vill säga en grej, men gör de inte haha ängälskha?ja trodde det stavades Engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Kan ni inte vara lite snälla att hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 men gå in i "settings" o kladda lite där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 men gå in i "settings" o kladda lite där vadå kladda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 vadå kladda Öppna å stäng! Daaahh..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Det fungerar ändå inte. Men jag ska ta en titt i registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jepp, det hackar även för mig... Vad är det för program du håller på med hultan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jepp, det hackar även för mig... Vad är det för program du håller på med hultan?? Ja... Försämrar det datorns prosessor, eller påvärkar det bara gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Programmet som jag tänkte tipsa om igår vara inte så bra... man kunde bara ha det igång i 20 min, sedan kostade det pengar... Men om ni vill ha det ändå så heter det CPU Killer (det är inte lika farligt som det låter ) och kan laddas ner från denna sida. Ställ in på 10-20% och kör GTA. Ni får göra finjusteringar tills spelet flyter som det ska! Btw... Jag fick ett mail från R* igår och dom håller på att rensa bort GTA från alla servrar som inte är deras egna. De som inte har laddat ner GTA än borde göra det snarast för snart är det bara Rockstar Games servrar som har det och vi vet ju hur sega R* servrar kan vara ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Nu fungerar mitt gta1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Vad betyder "Stay tuned for future volumes of Rockstar Classics as we continue to pillage the archives in the months to come"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Btw... Jag fick ett mail från R* igår och dom håller på att rensa bort GTA från alla servrar som inte är deras egna. De som inte har laddat ner GTA än borde göra det snarast för snart är det bara Rockstar Games servrar som har det och vi vet ju hur sega R* servrar kan vara ibland... Va dumt, belastningen på deras server minskar ju om andra också hostar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Min nedladdning går i 560Kb/s!!!!! *EDIT* Vet nån vart man får tag i DINPUT8.DLL någonstans? */EDIT\* Redigerad 16 mars, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 23 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2003 sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts