GTA3 freak Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag kommer inte ens in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Förstår du inte hur många som försöker ladda ner spelet my Vote: MVG+ För att de ger ute spelet helt gratis Men daaaaaaa! Ja har ju inte ens fått mailet än!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Men daaaaaaa! Ja har ju inte ens fått mailet än!! Tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Men daaaaaaa! Ja har ju inte ens fått mailet än!! mitt kom på en gång, stod de att ett mail hade skickats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nu laddar jag hem... i 47kb/s 2h kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nu laddar jag hem... i 47kb/s 2h kvar!!! Då kanske vi kan lira mp sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) kanske... bara att jag tycker att mp i gta1 suger... vi får se... jag har inte spelat sen... sen.. sen... ä fan kommer inte i håg. men det var jävligt länge sen (minst 2,5 år) jag hade tänkt försöka modda lite Redigerad 7 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 nerladdningen crashade... börjar om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 MEN SATANS BALDERS BALLE!!! varför kommer det här fram :'( We're sorry, but we could not begin your download. This could be because you are using a different computer than the one you originally requested the file from on our web site, or because you are using a different browser application on the same computer. To complete your download, please click the link in your email from the same computer where you originally signed up for the download, and make sure that the link launches the same browser as you were using at the time. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 klara av bättre datorer... nää inte min iallafall...jag hinner bara köra i ca 1 minut sen statar datorn om sig utan förvaning... skummt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Är den här nya versionen samma som ingår i Total GTA? Nej, den nya versionen är helt färsk och ska fungera fint på nyare datorer! Btw, jag varnade er, ni skulle ha laddat ner det tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Nej, den nya versionen är helt färsk och ska fungera fint på nyare datorer! Btw, jag varnade er, ni skulle ha laddat ner det tidigare Jag har fixat den här nya versionen men de hackar ju lika mycke ändå Jag märker ingen skillnad på de som kom ut -97 och det nya... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 hackar för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Har ni testat med F8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 går det inte för snabbt så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Men! Hemsidan fungerar ju inte! www.rockstargames.com/classics Bahhh!! :'( :'( Jag blir galen!!! "Servern hittades inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Men! Hemsidan fungerar ju inte! www.rockstargames.com/classics Bahhh!! :'( :'( Jag blir galen!!! "Servern hittades inte" det är för att det är så många som försöker ladda ner spelet just nu. och det är ju ganska klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 Är det någon som fått ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts