Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 GTA ÄR NU GRATIS!!! Hey guys just wanted to let you know that we are sending out an email newsletter tonight which will include a bit of info I think you will all be excited about. We are now offering the original Grand Theft Auto PC as a free download from http://www.rockstargames.com/classics/. Enjoy!! Webmaster@R* Inte nog med det, de har även förnyat GTA så det går att köra det på "morderna" datorer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) ojoj... då måste man ju ladda hem... liten nostalgi tripp!!! --edit-- hela http://www.rockstargames.com/ är nere Redigerad 7 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hehe, ajdå. Såg att det buggade riktigt redan när jag skrev nyheten. Tänk om några timmar då, deras server kommer fullständigt att krossas när flera tusen ska ladda ner en 300mb stor fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Jag var nyss å kollade på sidan å dom vill ju ha ens E-mail, men vi har ju ingen E-mail, kan nån säga hur ja ska göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Nu fungerar det, skynda på nu Jag har även lagt ut newsmailet som snart kommer att skickas ut! Ni hittar det här. @Logi: Skaffa en emailadress då, man kan inte klara sig utan en sådan på internet Skaffa på hotmail.com eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Men http://www.rockstargames.com/classics funkar inte... inte nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 FETT!! Kan man köra med 3dFX nu, även om man inte har ett gammalt 3dfx kort?? Eller är det OpenGL ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Skönt! Har längtat så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Musiken i spelet är väl med? Bara undrar eftersom den inte var det i freeloaders version... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 tar det verkligen hela 300mb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Hur laddar man ner den? Your download request has been accepted. Check your email for instructions and a direct link to complete your download. This link is unique to you and cannot be distributed. Once your download is complete, the link will no longer function. Remember to follow the instructions below to install the game(s). Sen står de lite mer. Men ingen länk till å ladda ner spelet med. Hur ska man göra? De finns en länk, men de é bara en e-post adress till R*... Redigerad 7 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hur laddar man ner den? Sen står de lite mer. Men ingen länk till å ladda ner spelet med. Hur ska man göra? De finns en länk, men de é bara en e-post adress till R*... ...Check your email for instructions... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hehe, så långt kom jag aldrig. Men jag har inte fått nåt, och min mejl stog redan inskriven. Kanske va de som va felet. Aja, jag testar igen. Por favor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Men daaaaa... Skit i de då ----- RockStarr!! Sorry, but that email address is already in our database. Please refer to the email we sent for more information on how to download the files. Får testa på annat sätt... Kanske Redigerad 7 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Hmm.. mitt mail... får nog vänta några dar med nerladdningen Error Diagnostic Information Server busy or unable to fulfill request. The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic or an unexpected internal error. Please attempt your request again (if you are repeatedly unsuccessful you should notify the site administrator). (Location Code: 25) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Är den här nya versionen samma som ingår i Total GTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 ja har det redan från förut köpt lagligt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 jag höll på att ladda ner, sen typ...dog den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 My vote (av MVG, VG, G eller IG) is: Very IG!! To R* Games... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 (redigerad) Förstår du inte hur många som försöker ladda ner spelet my Vote: MVG+ För att de ger ute spelet helt gratis Redigerad 7 mars, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts