Jump to content

Vilken aktiv tråd är Din favorit?

Lajnux
 Share

Recommended Posts

Inget annorlunda eller speciellt med GTAsajten i jämförelse med andra forum, förutom att det tar tre månader att få kontakt med den ende adminen med alla rättigheter till forumet.

Det första får stå för dig, det andra håller jag inte med om. Nuförtiden brukar det ta ca 2-3 dagar att få kontakt med men honom men det krävs givetvis att man har ett visst inflytande :P SAMT att man inte ses som en, för att citera Sir Kebab, "cancersvulst" här på forumet. Det är lätt hänt att man blir ignorerad om så är fallet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuförtiden brukar det ta ca 2-3 dagar att få kontakt med men honom men det krävs givetvis att man har ett visst inflytande :P SAMT att man inte ses som en, för att citera Sir Kebab, "cancersvulst" här på forumet. Det är lätt hänt att man blir ignorerad om så är fallet. :D

Förmodligen, nu har ju inte jag försökt kontakta honom - jag bara antog att det var fortfarande som förr. Och jag är förmodligen en "cancersvulst", men bättre det än en elitistfjolla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur som helst, min favorit-tråd har nog alltid varit TROMS just pga allt jag har lärt mig därifrån. Känns lite dumt att man så pass många gånger har fått frågan "var har du lärt dig det där?" och man är på väg att säga att det kommer från Gtasajten.

Haha, så göra jag alltid till mina kompisar men jag säger verkligen att det kommer från gtasajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor