Weener Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 *slår huvudet i en vägg och suckar* STUPID ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Do'h, Dumma tweak att vara halvt synlig längst ner på sidan Redigerad 7 augusti, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Beror snarare på vem man frågar. Många andra forum hade ingen brytt sig om vad för frågor man hade frågat. "GTAsajten. Inte som andra forum." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 "GTAsajten. Inte som andra forum." Inget annorlunda eller speciellt med GTAsajten i jämförelse med andra forum, förutom att det tar tre månader att få kontakt med den ende adminen med alla rättigheter till forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Inget annorlunda eller speciellt med GTAsajten i jämförelse med andra forum, förutom att det tar tre månader att få kontakt med den ende adminen med alla rättigheter till forumet. Det första får stå för dig, det andra håller jag inte med om. Nuförtiden brukar det ta ca 2-3 dagar att få kontakt med men honom men det krävs givetvis att man har ett visst inflytande SAMT att man inte ses som en, för att citera Sir Kebab, "cancersvulst" här på forumet. Det är lätt hänt att man blir ignorerad om så är fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Nuförtiden brukar det ta ca 2-3 dagar att få kontakt med men honom men det krävs givetvis att man har ett visst inflytande SAMT att man inte ses som en, för att citera Sir Kebab, "cancersvulst" här på forumet. Det är lätt hänt att man blir ignorerad om så är fallet. Förmodligen, nu har ju inte jag försökt kontakta honom - jag bara antog att det var fortfarande som förr. Och jag är förmodligen en "cancersvulst", men bättre det än en elitistfjolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Well. Filmtråden är en personlig favorit. Gillar att läsa recensioner av alla slag och speciellt av filmer som man själv sett. Annars så har jag ingen annan direkt favorit. Loungen är riktigt trevlig. BPDS-tråden är nog en annan som jag gillar väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Trubadur-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Jag har ingen favorit-tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 TROMS var favoriten. Nu har jag ingen särskilld favorit; de flesta i loungen är favoriter. RES TROMS IGEN! (samma som ovanstående) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hur som helst, min favorit-tråd har nog alltid varit TROMS just pga allt jag har lärt mig därifrån. Känns lite dumt att man så pass många gånger har fått frågan "var har du lärt dig det där?" och man är på väg att säga att det kommer från Gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hur som helst, min favorit-tråd har nog alltid varit TROMS just pga allt jag har lärt mig därifrån. Känns lite dumt att man så pass många gånger har fått frågan "var har du lärt dig det där?" och man är på väg att säga att det kommer från Gtasajten. Haha, så göra jag alltid till mina kompisar men jag säger verkligen att det kommer från gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Festtråden, senast sedda film och musiktips gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Screenshots-tråden och Bild på dig själv, måste jag nog säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Dump, skrivbord och The one and only. Customization ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 TROMS såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Screenshots-tråden Silkroad-tråden (för 1-2 år sedan, då den var aktiv och folk spelade) Dump, Skrivbord The One and Only Senast sedda film Troms + Några trådar i Loungen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Dump, skrivbord. World of Warcraft. Screenshots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts