Lajnux Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Dags att berätta för folket vilken tråd du gillar mest. Berätta gärna lite varför du gillar just den tråden. Om du känner för det kan du berätta vilken tråd i varje sektion av forumet du gillar mest. Hur som helst, min favorit-tråd har nog alltid varit TROMS just pga allt jag har lärt mig därifrån. Känns lite dumt att man så pass många gånger har fått frågan "var har du lärt dig det där?" och man är på väg att säga att det kommer från Gtasajten. Jag antar att det kommer finnas en drös stavfel som jag får rätta imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Det brukade vara TROMS men nu vet jag inte längre... Humortråden kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 TROMS. Den var så väldigt bra att ha. RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Sherlock Pico's mysterietråd! Im the observing kind tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Det brukade vara Screenshots-tråden tills den blev invaderad av rödtext och högupplösta bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Det brukade vara Screenshots-tråden tills den blev invaderad av rödtext och högupplösta bilder. Och där brast det för mig. Ursäkta mig medans jag väcker min bror med mitt gnäggande skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Det brukade vara Screenshots-tråden tills den blev invaderad av rödtext och högupplösta bilder. Den åker ner i signaturen ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Den som inte innehåller massa fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Jag tycker inte att TROMS är så "aktiv"... -- Jag har inte någon egentlig favorit, jag gillar iofs t.ex. "Bilder, både penna och paint" men jag vet dock inte om den kan räknas som "aktiv". edit: + loungen då. Redigerad 7 augusti, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Har nog ingen direkt favorit, men det har blivit en hel del besökanden i Loungeforumets alla trådar på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Screenshots-tråden, ända tråden jag har besökt alla dagar flera gånger om dagen. Brukar alltid vara kul att se olika personers olika äventyr i olika spel Brukade också posta mina egna äventyr, men tappade lusten efter invasionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Jag tycker inte att TROMS är så "aktiv"... Ja, vem beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Har nog ingen direkt favorit, men det har blivit en hel del besökanden i Loungeforumets alla trådar på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Ja, vem beror det på? Mig, dig och alla andra forumiter som postade fel frågor i den tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Alla musiktrådar (festival och konserttrådarna inräknade) Klädskåpet, kul att se hur andra klär sig och vad dom köper för kläder, sen är det skoj att lägga upp bilder på kläder man själv köpt och få ris eller ros för dom, nu har jag var rätt dålig på det den senaste tiden, men det ska bli ändring på det nu. Festtråden kan vara rolig att läsa. Fotbollstråden, synd att så få är aktiva i den bara. Senast sedda film, har fått många bra tips genom den. Finns många bra trådar på det här forumet som håller bra nivå, läser i dom flesta, men detta är nog mina favoriter, kommer säkert bli en del favoriter i Loungen snart. Redigerad 7 augusti, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hmmm, TROMS och hip hop tråden är mina favoriter, iaf TROMS var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 TROMS var favoriten. Nu har jag ingen särskilld favorit; de flesta i loungen är favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Mig, dig och alla andra forumiter som postade fel frågor i den tråden. Beror snarare på vem man frågar. Många andra forum hade ingen brytt sig om vad för frågor man hade frågat. Redigerad 7 augusti, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hur i helvete kan jag kan jag ha missat vad "TROMS" är för tråd? help me out, someone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hur i helvete kan jag kan jag ha missat vad "TROMS" är för tråd? help me out, someone! TRåden OM Saker du alltid velat veta men aldrig vågat fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts