Weener Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ja, helt enkelt en trubadurtråd där det är ganska fritt. Kom med önskningar till oss trubadurer, utmana varandra i sångtävlingar, dissa varandra, vafan, gör vad som helst?! BARA FANTASIN SÄTTER GRÄNSER. Jag är dock lekledare, så jag kommer söka upp er och döda er om ni missköter er. Som sagt, var inte blygsamma med önskningar, antingen redan befintliga låtar eller om ni bara vill ha en låt tillägnade er eller nån av era random ass friends. Här kommer första bidraget, lyssna och njut, varg-tjut! (OBS. Det är 100% improviserat) http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....badur-start.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag vill höra Metallicas Nothing Else Matters tillägnat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag vill höra Jason Mraz - I'm Yours. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Dragonforce - Through The Fire And The Flames Jag vill höra en fin cover på den. Om någon vågar. Redigerad 6 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Jag vill höra Metallicas Nothing Else Matters tillägnat mig :) Kommer inom kort! Jag vill höra Jason Mraz - I'm Yours. Coming right up! Dragonforce - Through The Fire And The Flames Never heard of! Redigerad 6 augusti, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Never heard of! Endast svåraste låten på Guitar Hero. [youtube-old]-9ao_vOsZkg[/youtube-old] Coming right up! Åh, tack. Redigerad 6 augusti, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag vill ha en låt om Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lobotomerad Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag ville hylla min kompis sebastian och gjorde denna till honom: http://hem.bredband.net/jocron/Sebbe2.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 En låt och schäfrar och andra fina hundar! Om du även får in en vers om typ Kicken så <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Damn! Jag är full av beundran. Jag vill ha en låt om Lajnux. Ja, gör en låt om Lajnux!... (och kicken ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Åh, vilka Angry Video Game Nerd-vibbar jag fick i början av låten, Weener. Spela den för mig, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Jag fortsätter på AVGN-temat. [youtube-old]RaDREWJkcwc[/youtube-old] Edit: Stavfel. Redigerad 6 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Hitta på något kul med denna. Låten är Tiny Tim - Living in the sunlight, loving in the moonlight. [youtube-old]Oqo6d3hQsYs[/youtube-old] Redigerad 6 augusti, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 jag tycker de vore trevligt med nått hårt, tex [youtube-old]hHA7kq1Gw9Y[/youtube-old] Om de går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag vill höra Metallicas Nothing Else Matters tillägnat mig http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....Matters_HEW.mp3 Jag vill höra Jason Mraz - I'm Yours. http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....lyckad_Mraz.mp3 Jag vill ha en låt om Lajnux. Ja, gör en låt om Lajnux!... (och kicken ) http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....Lajnux_Song.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Axel och jag ska skriva en forumlåt inom en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Gör en låt om mig kplz? Skit i Spiderman. Redigerad 7 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Knocking on Heaven's Door - Guns N' Roses, please! Redigerad 7 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 http://ww2.beffo.se/upload/fil/?fil=beffo....Lajnux_Song.mp3 Du är söt som socker, vännen. Klart att det är du och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) OTROLIGT!!! Grymt bra gjort på Nothing else matters !!!!!!!!!! Men om du tror du klarar kör lite Dyers Eve, Metallica Edit: BTW, I love the solo Redigerad 7 augusti, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts