Vice. Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Hon dyker upp allt oftare på YT. Såg henne första gången för runt ett år sedan. Och varje gång man går till YT så finns hon på första sidan. Vem är hon, vad säger hon, vad vill hon...? Nån som har nån info om henne....? [youtube-old]1t2dZ6Z81LQ[/youtube-old] [youtube-old]VF2Ue9Nzkc4&feature=rec-fresh[/youtube-old] [youtube-old]kib05Ip6GSo[/youtube-old] Edit: Ah, TROMS var visst förkortningen. Redigerad 6 augusti, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Hittade lite info http://www.encyclopediadramatica.com/MRirian "MRirian (Magibon) is an autistic pedobear-attracting loli camwhore and bane of the internets. Her claim to fame is in the posting of several YouTube videos, which consist mainly of her blinking at the webcam, looking randomly around her room, and angling the camera to make her eyes look Azn. " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Hittade lite info http://www.encyclopediadramatica.com/MRirian "MRirian (Magibon) is an autistic pedobear-attracting loli camwhore and bane of the internets. Her claim to fame is in the posting of several YouTube videos, which consist mainly of her blinking at the webcam, looking randomly around her room, and angling the camera to make her eyes look Azn. " Hehe, tack. Skall kolla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Skum typ ... Dock fina ögon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Haha, "Trols"! Vice i ett nötskal! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice. När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 jag hatar henne hon finns på mina "REKOMENDARE" hela jävla tiden fy va vidrig hon är ;o; Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice. När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats? Haha, huvuden kommer rulla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Gosh, det var jättedumt att stänga TROMS. Jag känner inte att jag vill starta en ny tråd för min fråga som bara kräver ett kort svar och inte har någon form av diskussionsunderlag alls. Jag lånar din tråd, Vice. När man har haft tandställning (räls), är det sant att man måste ha en liten, tunn tandställning bakom tänderna för resten av livet för att hålla tänderna på plats? Haha ja. Jag har en sån "tandställning" bakom tänderna. Det är som en liten metalltråd. Både uppe och nere. Kan ta bort den om jag vill sa de, men det skadar inte att den sitter där. Och den stör inte, och så länge den sitter där finns det ingen risk att tänderna flyttar sig. Så why not? =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Varför inte starta en tråd som berör tanställningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Ni får ursäkta min okunnighet, vad var TROMS för tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Ni får ursäkta min okunnighet, vad var TROMS för tråd? Tråden om allt man ville veta men inte fick veta för det var trådmaterial. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag har också en fråga som jag skulle vilja ha svar på! I Kingdom of Heaven så får några högt uppsatta män vid ett tillfälle is, mitt ute i öknen. Hur går det till?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag har också en fråga som jag skulle vilja ha svar på! I Kingdom of Heaven så får några högt uppsatta män vid ett tillfälle is, mitt ute i öknen. Hur går det till?! Skapa ny tråd? Btw; det är en film. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Skapa ny tråd? Btw; det är en film. Öh... jo, jag vet det. Jag såg den på TV . Men nu är det ju så att jag inte vill diskutera ämnet, jag vill bara ha ett svar på frågan... det finns väl ingen regel för att man är skyldig att skapa ett diskussionsunderlag på Forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Ni är utvecklingsstörda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag har blivit slagen på fingrarna förr för att jag postar i låsta trådar här, men jag ville bara säga att TROMS 2 håller på att skrivas. Vänta ett tag till så kommer den upp någon gång så småningom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag har blivit slagen på fingrarna förr för att jag postar i låsta trådar här, men jag ville bara säga att TROMS 2 håller på att skrivas. Vänta ett tag till så kommer den upp någon gång så småningom. Zzznark. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts