AngryAxel Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Yeah, som sagt - Jag sitter på en laptop med Vista Home Premium, och kopplar in en skärm. Den hittar skärmen, och skrivbordet utökas - Huzzah! Men problemet ligger i att den ikopplade bildskärmen blir primär bildskärm, huvudbildskärm, vilket jag inte vill (då jag vill ha den för att se på film samtidigt som jag jobbar på laptopskärmen), och det går inte att ändra huvudbildskärm. Någon som vet vad som är uppe? http://img227.imageshack.us/img227/8763/datorproblemjk0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Jag antar att du ska hoppa in på avancerade inställningar och leka. Om du har ett nVidia grafikkort så kolla i deras inställningsprogram, det funkar bra för mig! Ah, smart att jag inte kollade! -.- Redigerad 10 augusti, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag antar att du ska hoppa in på avancerade inställningar och leka. Om du har ett nVidia grafikkort så kolla i deras inställningsprogram, det funkar bra för mig! Han har ett ATI, Men gå in på ATI Catalyst Control Ceneter sen går du på ställ in in bildskärmskonfigurationen så borde det gå att ändra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts