Jazz Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel. Du har nåt fel. Värdelöst, i SA bytate jag från att sprinta med shift (eller vad det nu var) till MMB, skitjobbigt annars ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 FAN VA UNDERBART! Har beställt spelet på steam, så det börjar tanka runt 12-1 No school tomorrow! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siqqe Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 FAN VA UNDERBART! Har beställt spelet på steam, så det börjar tanka runt 12-1 No school tomorrow! Fortfarande inget paket från Komplett! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Fixar dem inte till saker och ting så ger jag blanka fan i det här spelet. Dåligt R*. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Yäy. Håller på att installera för fullt nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Yey, var och hämtade på Webhallen idag. Snart är installationen klar. MUMMA! Typ....109273 timmar till så. Hoppas det flyter på tillräckligt bra så det är spelbart i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Glöm inte att läsa detta, grabbar! http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=378730 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Värdelöst, i SA bytate jag från att sprinta med shift (eller vad det nu var) till MMB, skitjobbigt annars ju. Det går att ändra kontrollerna. Finns någon "custom" meny under Options, minns inte vad den heter. Där kan man iallafall ändra, om du inte redan visste. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Såhär fint ser mitt gta ut med allt flimmer ifrån skuggorna. [youtube-old]TlIIGGVX1FQ[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Såhär fint ser mitt gta ut med allt flimmer ifrån skuggorna. [youtube-old]TlIIGGVX1FQ[/youtube-old] Ouch Jag hade nog stängt av dom helt, om det nu går? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Ouch Jag hade nog stängt av dom helt, om det nu går? Mjo, men då blir det ju så trist. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Mjo, men då blir det ju så trist. Mjo, så det är bara att vänta på en patch eller? Och när kommer den? >.> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Har inte testat denna, och vet inte om den funkar, men kan vara värt ett försök: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379664 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Då har man provkört IV i ca en timme då. Problemet är att mitt grafikkort är för dåligt så jag ser bara bilen man åker i typ. Sen får jag inte fram några menyer eller nått i spelet? Jag ska prova att köra i 1024x768 upplösning få se om det blir bättre! En sak som jag tycker är skitkul är att springa in i bilarna som åker Euphoria (stavning?) motorn är klockren till detta spel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=323971 Rockstar jobbar på en patch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Har inte testat denna, och vet inte om den funkar, men kan vara värt ett försök: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=379664 Är det bara ja som inte fattar Step 9 och 10. Det ja fattar är att man ska logga in på Rockstar Social Club sen starta från LaunchGTAIV. Och jag gjorde det men den kör ju inte i windows mode. Nån som kan förklara lite bättre? Jag minimerade Rockstar Social Club och startar från LaunchGTAIV.exe men får fortfarande upp Rockstar Social Club Redigerad 5 december, 2008 av Tikki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Är det bara ja som inte fattar Step 9 och 10. Det ja fattar är att man ska logga in på Rockstar Social Club sen starta från LaunchGTAIV. Och jag gjorde det men den kör ju inte i windows mode. Nån som kan förklara lite bättre? Jag minimerade Rockstar Social Club och startar från LaunchGTAIV.exe men får fortfarande upp Rockstar Social Club 9. DON'T: Do not start the game through the provided button in the up-popping menu of Rockstargames Social Club. Just minimize it to the tray. 10. PLAY: Start the game through your shortcut of LaunchGTAIV.exe and ENJOY THAT MOTHERf*ckER!!!! Använd den genväg du skapade!!! BTW. KÖP SPELET!!!! Redigerad 5 december, 2008 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Använd den genväg du skapade!!! BTW. KÖP SPELET!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Använd den genväg du skapade!!! Det är den jag använder. Får fortfarande upp Rockstar Social club. Sen vägrar den logga in mig fast jag har varit inloggad tidigare kan ju logga in på deras hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Denna tråd har spårat ut, ämnet var inte "grafikproblem", "när kommer patchen" eller "vilka har spelat spelet". GTA IV har dessutom släppts till PC nu, så därför stänger jag tråden. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts