Alle090 Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Eller så tänkte dem att "den där fjortisen ska minsann inte spela sånna här spel" Dret på dig, vet du va en fjortis är? Har hört mer att folk tycker jag ser ut som en dörrvakt än fjortis.. Och ja, jag är avund som in i helvete! Redigerad 2 december, 2008 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VooDoo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Dret på dig, vet du va en fjortis är? Har hört mer att folk tycker jag ser ut som en dörrvakt än fjortis.. Och ja, jag är avund som in i helvete! hehe japp om du ser ut som en dörrvakt så ser jag ut som en rysk-genmanipulerad arnold! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 SP3 installerat utan problem. Nu är det dags att spela GTA IV, eller hur VooDoo och Alle? Oj, justja, du hade ju inte fått det Alle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VooDoo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 SP3 installerat utan problem. Nu är det dags att spela GTA IV, eller hur VooDoo och Alle? Oj, justja, du hade ju inte fått det Alle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 JÄÄÄVVVLLLLAAA FIIITTTAAA EEEEBEBBBBBBB GGGAAMMMEESSS Var ju FÖR FAN DÄR IDAG OCH FRÅGADE:::::. FITTORRRRRR MÅ DOM JÄVLA LÖSSEN BRINNA I HELVETETS RÖVHÅL!!! Lugna ner dig hehe japp om du ser ut som en dörrvakt så ser jag ut som en rysk-genmanipulerad arnold! Humor! Not. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VooDoo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Lugna ner dig Humor! Not. Tur att man inte föddes till komiker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 SP3 installerat utan problem. Nu är det dags att spela GTA IV, eller hur VooDoo och Alle? Oj, justja, du hade ju inte fått det Alle. Not Funny! Lugna ner dig ..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 SP3 installerat utan problem. Nu är det dags att spela GTA IV, eller hur VooDoo och Alle? Oj, justja, du hade ju inte fått det Alle. Oh din elaking.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Fick mitt från Game igår, nu ska jag lira som in i helvete! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Fyfan vad hemskt, totalt ospelbart i 1680x1050 för mig. 15-25 fps, oftast ~19. Ska dumpa inställningarna totalt och se vad som händer. Ni som vill spela det med Pentium 4, ha så kul. Min dator (direkopierat från min signatur på Sweclockers): Asus P5B - C2D E6300 (Scythe Ninja) - HD4870 512MB (AC Twin Turbo) - Corsair 4x1GB PC6400 - 1,57TB HDD - Audigy 2 ZS Platinum - Philips 200WP7ES Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VooDoo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Fyfan vad hemskt, totalt ospelbart i 1680x1050 för mig. 15-25 fps, oftast ~19. Ska dumpa inställningarna totalt och se vad som händer. Ni som vill spela det med Pentium 4, ha så kul. Min dator (direkopierat från min signatur på Sweclockers): Asus P5B - C2D E6300 (Scythe Ninja) - HD4870 512MB (AC Twin Turbo) - Corsair 4x1GB PC6400 - 1,57TB HDD - Audigy 2 ZS Platinum - Philips 200WP7ES Jag hoppas verkligen att det är din dator det är fel på eller att det är din processor som drar ner det annars kommer jag bli lack Dock körde du allt på fullt eller? Redigerad 2 december, 2008 av VooDoo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Nej, glöm detta ^^ Redigerad 2 december, 2008 av coolsteffa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Jag hoppas verkligen att det är din dator det är fel på eller att det är din processor som drar ner det annars kommer jag bli lack Dock körde du allt på fullt eller? Jag drog ner allt till lägsta nu, 20-25 fps. Nu ser allt skit ut och ändå flyter det inte. Min dator är oerhört stabil och har inte problem i något annat spel. Den hittar inte RGSC.exe, någon här som har den så jag kan testa lägga in den? Du måste installera Social Club från CD:n. Utforska CD1 > RGSC > Setup.exe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siqqe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Men fan också. Förhansbeställde mitt hos Komplett och det har fortfarande inte dykt upp. Paketet befinner sig i Stockholm och uppdaterades senast 14.29 idag. Fan vad less man blir... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Man kan inte ändra kontrollerna. Jag pallar inte hoppa med mellanslag och springa med shift. Och går man in på inställningar så är där någon Xbox-kontroll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 SP3 installerat utan problem. Nu är det dags att spela GTA IV, eller hur VooDoo och Alle? Oj, justja, du hade ju inte fått det Alle. JAG JOINAR!! MITT IV KOM IDAG!! ORGASM!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Man kan inte ändra kontrollerna. Jag pallar inte hoppa med mellanslag och springa med shift. Och går man in på inställningar så är där någon Xbox-kontroll. Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel. Du har nåt fel. Redigerad 2 december, 2008 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Haha, då kan man undra vad fan du har spelat för spel innan. Jag har ALLTID sprungig med SHIFT och ALLTID hoppat med Mellanslag, i stort sett i ALLA spel. Du har nåt fel. På mitt GTA San Andreas fick jag det som standard att hoppa med shift och springa med mellanslag. Och nu vet jag inte om du gått i skolan, men man har olika vanor, du är van att spela så, och jag är van att spela så som jag sa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 På mitt GTA San Andreas fick jag det som standard att hoppa med shift och springa med mellanslag. Och nu vet jag inte om du gått i skolan, men man har olika vanor, du är van att spela så, och jag är van att spela så som jag sa. "okej" Tyckte bara att det var lustigt att du dissar kontrollerna som nästan varenda spel idag kör med (Förutom San Andreas, som jag dock ändrade direkt eftersom om man är normal har man spelat med Mellanslag + Shift sen Quake 1 kom) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 "okej" Tyckte bara att det var lustigt att du dissar kontrollerna som nästan varenda spel idag kör med (Förutom San Andreas, som jag dock ändrade direkt eftersom om man är normal har man spelat med Mellanslag + Shift sen Quake 1 kom) Dissar kontrollerna gör jag kanske inte, mest att man inte kan ändra dom, och när man går in på kontrollerna så står där xboxkontrollen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts