Kaizer Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Fy fan va göttans! Bara att dra och köpa det när det kommer nu gubbar så Rockstar ser att det lönar sig med PC releaser... JA absolut. Dessa spel är mer värda än vad de sälj för Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Kommer ladda hem det och provspela. Lagligt såklart, jag tänker bara på miljön. Provspelat på PS3 en gång och blev riktigt besviken, men bara 'för att' så kommer jag att pröva i alla fall. Redigerad 20 augusti, 2008 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Fy fan va göttans! Bara att dra och köpa det när det kommer nu gubbar så Rockstar ser att det lönar sig med PC releaser... Precis, tänker nog köpa det just av den anledningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Fan så gött att det ÄNTLIGEN kommer till PC Har längtat efter det sen jag hörde om GTA: IV första gången Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Kanske en liten bump, men... Hämtning 1: 89615: Grand Theft Auto (GTA) IV (4) - [PC] [2008-11-21] 1 st á 449 kr Ordernummer: ******* Orderdatum: 2008-10-17 Fraktsätt: Hämta i butik, Sveavägen 39 Pris och datum är preliminära och kan komma att ändras på förbokade produkter. Så snart din order är klar att hämtas kommer vi skicka ett mail till dig. Sooon ill be one of you! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIKEN Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 (redigerad) Det står ju bara 512mb,tror ni det funkar bra med 8600GT? EDIT: GTA IV billigare på http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=2009856. Redigerad 26 oktober, 2008 av SIKEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steiwerd Skrivet 24 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2008 Vet inte om jag vågar mig på att förhandsboka det. Chansen finns ju att det kommer en special edition. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Det står ju bara 512mb,tror ni det funkar med 8600GT? Men det är väl fan klart, kommer säkert funka med mitt gamla 7600GS. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Men det är väl fan klart, kommer säkert funka med mitt gamla 7600GS. Man behöver väl inte vara otrevlig för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Det står ju bara 512mb,tror ni det funkar bra med 8600GT? EDIT: GTA IV billigare på http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=2009856. Psst, billigare. Billigt är en myt! BTW: Var hittade du system krav? klick me -> ? Vet inte om jag vågar mig på att förhandsboka det. Chansen finns ju att det kommer en special edition. Men det kom väl aldrig någon SE till konsoll? Varför skulle det komma till PC och så har dom inte annonserat om det heller. Tycker dom borde göra det nu i såfall Eller? Redigerad 27 oktober, 2008 av Alle090 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 32 spelare i Multiplayer, video recorder i både singel- och multiplayer, längden på videos beror på inställningar, videos kommer kunna laddas upp på Rockstar Social Club. Låter nice, synd bara att den dator man nyligen skaffade inte klarar av dualcore. Well, man får väl nöja sig med det man har. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Now that's interesting! Har dock undrat ett tag hur det kommer funka med att hitta servrar, om man får en lista, eller om man måste bli inbjuden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Bumpchen: Jättekul, nu drar det ihop sig till den tredje! Men jag som är lite okunnig i datorers prestanda och sådant, var på datorn tar jag reda på vilka processorer, storlek på grafikkort, internminne osv datorn har? Har letat på kontrollpanelen men inte hittat något. Köper det självklart om jag först skaffar mig det som behövs för att datorn ska klara av spelet. Egentligen är jag nästan bara intresserad av miljöerna, eftersom jag är ett OTROLIGT "fan" av New York. Har lirat det på XBOX och varje gång är som ett i himmelrike. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Bumpchen: Jättekul, nu drar det ihop sig till den tredje! Men jag som är lite okunnig i datorers prestanda och sådant, var på datorn tar jag reda på vilka processorer, storlek på grafikkort, internminne osv datorn har? Har letat på kontrollpanelen men inte hittat något. Köper det självklart om jag först skaffar mig det som behövs för att datorn ska klara av spelet. Egentligen är jag nästan bara intresserad av miljöerna, eftersom jag är ett OTROLIGT "fan" av New York. Har lirat det på XBOX och varje gång är som ett i himmelrike. Klicka in dig på Can you run it? och välj Gta IV i listan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Klicka in dig på Can you run it? och välj Gta IV i listan. Tack, Adrian! Precis vad jag behövde! Nu vet jag ju exakt vad som krävs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Tack, Adrian! Precis vad jag behövde! Nu vet jag ju exakt vad som krävs! Inga problemas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nu är mitt levererat från CDON.COM Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Fy vad avundsjuk man blir Undrar om ElGiganten har IV hemma. Man kan tydligen köpa det redan nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coolsteffa Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Fy vad avundsjuk man blir Undrar om ElGiganten har IV hemma. Man kan tydligen köpa det redan nu Finns inte IV till PC på deras hemsida? Annars ring Kundservice så kollar dom upp det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Yeey jag har bokat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts