SilentViper Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Dra åt helvete så kul! Hoppas det blir modvänligt. Om dom har lyckats modda dom andra GTA spelen till PC så kommer dom lyckas med detta också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Det var ingen STÖRRE överraskning för mig, men helt klart en god nyhet! HÄRLIGT ROCKSTAR!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Om dom har lyckats modda dom andra GTA spelen till PC så kommer dom lyckas med detta också Naturligtvis, hur kunde jag tro något annat? Jag måste sluta underskatta moddarna!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har det kommit någon ny info om GTA IV till PC? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Har det kommit någon ny info om GTA IV till PC? Nej bara vänta och se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det doftar Cyper vrede på långa vägar. Ta skydd,rädda det du kan,kvinnor och barn först. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det doftar Cyper vrede på långa vägar. Ta skydd,rädda det du kan,kvinnor och barn först. Lolz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Det doftar Cyper vrede på långa vägar. Ta skydd,rädda det du kan,kvinnor och barn först. Jag dumpade länken till denna tråden i hans commentslåda, vi får ju inte låta honom slippa undan . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Om det blir att köpa en ny dator, ska det bli riktigt kul att prova IV. Skulle vilja höra vad kicken har att säga, han var väl negativt inställd på en PC-release? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Om det blir att köpa en ny dator, ska det bli riktigt kul att prova IV. Skulle vilja höra vad kicken har att säga, han var väl negativt inställd på en PC-release? Ja. Jag var negativt inställd på en PC-release. Det finns dock en hel del positivt med det också. Mycket i att den utvidgas till fler parter så att fler personer får möjlighet att spela detta fantastiska spel. Men tycker fortfarande att det var ett halvt dåligt beslut. Jag vet inte ens längre. Jag får se hur det blir när det väl kommer ut. Om Dave vill ha det så, så får han det så. Jag är trots det glad att flera får chansen att uppleva GTA IV. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Härliga nyheter! Kommer köpa det 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vart gömmer sig cyprez Verkar som han håller sig borta från denna tråd nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Vart gömmer sig cyprez Verkar som han håller sig borta från denna tråd nu Men o'rly ? Vad är det cyper ska säga? Tror inte han går berserk precis tror han håller i sina åsikter fortfarande -- Håller med kicken. WOR'd up Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Fint! Helt jävla underbart! Synd att jag blir tvungen att köpa en ny DVD-läsare, men det är nog mer än värt det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vad tror ni IV kommer använda för slags skydd? Så som Starforce etc. Hoppas de kommer använda sånt där skydd som dom har till Alone in the dark. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vad tror ni IV kommer använda för slags skydd? Så som Starforce etc. Hoppas de kommer använda sånt där skydd som dom har till Alone in the dark. Tror spelet blir så populärt att alla cracking groups kommer vara på det tills det blir knäckt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Vad tror ni IV kommer använda för slags skydd? Så som Starforce etc. Hoppas de kommer använda sånt där skydd som dom har till Alone in the dark. Finns inget skydd som kan stoppa ett spel som GTA IV skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Nej, risken finns att de större grupperna kommer göra allt för att knäcka forceringen (arna) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Finns inget skydd som kan stoppa ett spel som GTA IV skulle jag tro. Det tror inte jag heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HiTek Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Fy fan va göttans! Bara att dra och köpa det när det kommer nu gubbar så Rockstar ser att det lönar sig med PC releaser... Redigerad 18 augusti, 2008 av HiTek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts