JSHC Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Cyprez håller sig borta ser jag Edit: är inte inne på MP spel direkt så här kommer nog en dum fråga (som vanligt): Kommer PS3/360 ägare kunna köra mot PC ägare? Microsoft jobbar med ett system så att XBOX360 spelare kan spela mot PC spelare, dock väljer inte alla spel att använda den funktionen, och tvivlar på att rockstar kommer att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 YES! Äntligen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 JA! GTA IV TILL PC! Jag kommer att förhandsboka det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hoppas att 90% laddar ner det istället för o köpa. Då lär sig rockstar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Spelet är nu förbeställt Manne är glad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Spelet är nu förbeställt :D Manne är glad Vart beställde du det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 (redigerad) Vart beställde du det? Här kan du boka om du vill Redigerad 7 augusti, 2008 av Master_812 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Y A Y ! Hade tänkt spara ihop till Xbox360, men kanske blir billigare såhär... bara datorn pallar det, vill säga... :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Hoppas att 90% laddar ner det istället för o köpa. Då lär sig rockstar. Hoppas att 0% laddar ner. Då finns det ingenting att lära. -- Läst det i tidningen idag, men det kom inte som någon chock precis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Galet najs Tacka fan att det kommer så snart också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Fuck it, blev fel Redigerad 8 augusti, 2008 av Illousion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The-Proffs Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Ja! Men först måste jag köpa ny data Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Här kan du boka om du vill Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Trevligt för er pc-spelare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Yes! I löv you Rockstar! Nu får jag bara hoppas på att jag kan fixa mig en ny dator till dess. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Hmm.. Har läst att graffekortet i ps3:an motsvarar ett GeForce 7800GTX. Då borde det ju flyta på hyfsat bra med ett 7600GT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Hmm.. Har läst att graffekortet i ps3:an motsvarar ett GeForce 7800GTX. Då borde det ju flyta på hyfsat bra med ett 7600GT. Jag vet inte riktigt om man kan jämföra det så.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jag vet inte riktigt om man kan jämföra det så.... Precis. PS3 använder ju sina många kärnor i processorn för att avlasta grafikkretsen, så. Men det kommer säkert funka bra ändå. Av någon konstig anledning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wunderbaum_glidarn Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 oooh yeeah Fan va nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Dra åt helvete så kul! Hoppas det blir modvänligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts