Hultenius Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 This just in: New York, NY – August 6, 2008 – Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto IV will be arriving on the PC on November 18th and 21st in North America and Europe, respectively. "We are very excited to be releasing the PC version of Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "The whole team is dedicated to bringing an amazing gaming experience to the PC. The game looks and plays beautifully on PC and we can't wait for people to play it." Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, the latest installment in the enormously successful Grand Theft Auto series features a painstakingly detailed and life-like city for players to explore; a rich, immersive narrative experience; an original soundtrack highlighting the cultural eclecticism of Liberty City; and newly expanded multiplayer just for the PC. For more information please visit: http://www.rockstargames.com/IV Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ah! Hur ska man resonera för att kunna köpa det om man redan har det till 360? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 WOOOHOOO . Eat that Cyprez! Längtar som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Hmm, lite oväntat faktiskt, jag hade inte trott det. Men det är ju kul för alla PC-spelare att det kommer. Ska bli kul att se vad Cyprez har att säga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Ska bli kul att se vad Cyprez har att säga... Håller med han kommer väl skicka protest mail till Rockstar Hoppas dom kommer göra schyssta mods till detta Redigerad 6 augusti, 2008 av Tikki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Har varit lite smådesperat ett par dagar här. FYFAN VAD NICE! Då är det bara att vänta på requirements. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 YESYESYESYESYESYES!!!! Äntligen, där har vi det! Och inte en sekund för sent! Fan va kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Då var väl dom där rykterna sanna? Som sa att det skulle komma till PC i november? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Hmm och jag som skrev att jag skulle skaffa ny dator om GTAIV skulle släppas till PC, men fan vet om man kommer göra det. Bra att dem håller liv i traditionen i alla fall, hittills inget GTA-spel (huvudspel dvs) utan PC-release. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Vore pinsamt om det inte skulle kommit till PC, utan PC skulle inte GTA 1 och 2 (Samt london-versionerna) finnas. :/ Gött som fan iallafall, visste väl att Rockstar inte skulle svika oss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Vore pinsamt om det inte skulle kommit till PC, utan PC skulle inte GTA 1 och 2 (Samt london-versionerna) finnas. :/ Gött som fan iallafall, visste väl att Rockstar inte skulle svika oss GTA IV release 21.... DHW08 den öppnas.. 27? Då kan hela GTAsajten sitta och spela tillsammans! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Cyprez håller sig borta ser jag Edit: är inte inne på MP spel direkt så här kommer nog en dum fråga (som vanligt): Kommer PS3/360 ägare kunna köra mot PC ägare? Redigerad 6 augusti, 2008 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Cyprez håller sig borta ser jag Edit: är inte inne på MP spel direkt så här kommer nog en dum fråga (som vanligt): Kommer PS3/360 ägare kunna köra mot PC ägare? Förmodligen inte. Men det är inte omöjligt, då det faktiskt är möjligt att kunna göra så att man kan lira mot varandra oavsett konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Förmodligen inte. Men det är inte omöjligt, då det faktiskt är möjligt att kunna göra så att man kan lira mot varandra oavsett konsoll. Jasså? Jag trodde att det var en självklarhet att PS3 och 360 kunde köra mot/med varandra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Yeeeeeeeees! Jag har trott att det skulle komma hela tiden, men nu känns det riktigt bra att det faktiskt är bekräftat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ser fram emot det kraftigt Extremt kul att vänta tycker jag (Fråga mig inte varför, orkar inte beskriva) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Härligt, då kan man vänta med att köpa PS3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Äntligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Smiskigt värre! Hade helt slutat tänka på GTA IV, men nu jevlar! WHERE DA PREORDER BUTTON AT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts