Hultenius Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 UPPDATERAT IGEN! ----------------------------------------------------------------------------------------- Här får ni lite ögongodis att reflektera över! ...och ja, bilderna är tagna på PS2... ----------------------------------------------------------------------------------------- BILDERNA ÄR BORTTAGNA PÅ GRUND AV FÖR HÖG TRAFIK! DE KOMMER TILLBAKA SENARE PÅ VÅRAN GTA: VICE CITY - AVDELNING! 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg 20.jpg 21.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 VAD RUTTEN GRAFIK DET E PÅ PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Slurp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 nu längtar jag ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jon_davis57 Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 kolla in min nya Gta3-sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 kolla in min nya Gta3-sida ha ha... Jävla nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 kolla in min nya Gta3-sida Att du inte skäms, påstå att länken går till en gta3-sida. kom ihåg, respect is everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 jag tror att spelet kommer bli väldigt bra... får man hoppas i alla fall men det hackar säkert lika mycket som påGTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag uppdaterade med några fler bilder! Kolla bilden med motorsågen Kartan längst ner till vänster (sista bilden) ser i alla fall mer detaljerad ut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Kommer det finnas någon yxa som man kan halshugga folk med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Fi fan va kul tänk kniv motor såg!!asså det här blir ett super spel Längtar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Fi fan va kul tänk kniv motor såg!!asså det här blir ett super spel Längtar som fan! på bilden under den med motorsågen är det en skruvmejsel han håller i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 fan vilka coola vapen.. speciellt motorsåg... som i DOOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Så... uppdaterat ytterliggare en gång! 7 nya bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Lägg inte upp fler bilder efter de senaste kan jag inte sluta tänka på hur kul det ska bli att få köra det......men jag har ingen PS2 så jag får vänta ännu längre(Till PC närmare bestämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Nu är det gott att ha PS2!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 vill ha, vill ha, vill ha, vill ha .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_boy Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Lägg inte upp fler bilder efter de senaste kan jag inte sluta tänka på hur kul det ska bli att få köra det......men jag har ingen PS2 så jag får vänta ännu längre(Till PC närmare bestämt) men när det kommer på pc blir det desto bättre, jag älskar pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts