CryptoN Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Hej! Ni sa att GTA 3 skulle släppas ut på måndag i Sverige... Nu undrar jag om GTA 3 kommer komma samma dag som den släpps i småstäder t.ex Örebro, Växjö, Kalmar eller någon annan stad... För när jag letar runt i alla affärerna på Internet här i Växjö hittar jag ingen affär som skriver att GTa 3 släpps GVG skrev inget om det itne Åhléns heller inte Siba eller OnOff heller... Så jag undrar om GTA 3 kommer att släppas i HELA Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Det borde släppas i hela sverige. Om du inte är säker kan du alltid ringa butiken och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Släppet sker ju i hela Sverige. Sedan vet man ju inte om en viss butik får sin leverans just på måndag. Mindre butiker kan ha en viss veckodag när man får leveranser från en distributör, t ex onsdagar. Men som sagt, det bästa är väl att slå en signal innan du går till butiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 H0h0ho snart bara 10 timmar kvar till releasen !!!!! Mwa hahaha haaah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 :love: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 :love: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Jag frågade expert i kalmar... de sa att dom började sälja spelet den 29:de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Det måste gälla vissa "mindre" städer Jag skulle gissa att det har att göra med att man i butiker i mindre städer har vissa förbestämda leveransdatum hos sitt fraktbolag i större utsträckning än vad man har i Sthlm o Gbg osv. Och om man ska ändra på leveransdatum hos sitt fraktbolag så blir det en merkostnad som jag kan tänka mig att man inte är villig att ta "bara" för ett spels skull inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 synd, då börjar säkert expert i västervik också att sälja den 29:e ... varför har vi ingen TV-Spelsbörsen i västervik !@# aja, får hoppas att ICA butiken har det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 aha, vincere har fixat sig en ny avatar den är fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 E den inte fin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 26 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2002 Vad är det för nåt??? en blå björn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 Inte har det kommit ut här i Falun iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 27 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2002 Jag köpte gta3 idag ... och det äger som faaaan w0h0 fy fan va det rockar fett !!!! Bara 1 fråga: Hur många mission eller pengar måste jag ha för att komma till nästa stadsdel ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2002 Vincere: När du har gjort ett specielt uppdrag hos "salvator", tror det heter "last request" kommer du till stauton island, ö nr 2. Men egentligen ska du inte göra upppdraget.... du kommer att fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts