Kebab Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=912590 Just det! Någonstans i bakhuvudet visste jag det där. Synd att göra sig av med en sådan fin klenod. Bild kommer snart. Min lägenhet har blivit klassad som "osanitär-zon" en gång i tiden. Yay! Kom ihåg att du bara får använda ett rum att tävla med! (Fast du kanske har en etta i och för sig..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Hah, Mordos. Du har sett bild på mitt crib + kök, du kommer inte ha en chans. Ge mig några veckor i Skellefteå så ska ni få se på grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Yay! Kom ihåg att du bara får använda ett rum att tävla med! (Fast du kanske har en etta i och för sig..) Då är min fråga. Får jag använda ettan? Jag har en sov-alkov där inne i ettan också. Räknas inte som ett rum, men det är ett litet, litet rum. Och Marky, ditt kök är ju fan jämt kliniskt rent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Och Marky, ditt kök är ju fan jämt kliniskt rent. En gång hade det gått en månad innan jag tog tummen i röven och diskade. Jag kan göra om det, vänta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Här vinner man ju lätt Man kan ju se dammtussar och annat äckelpäckel på golvet, vill inte ens fantisera vad som lurar bakom hyllorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Fan så hade man redan städat sitt rum kunnde lätt ha vunnit med den xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Vad ni kallar "ostädat" är ju hyfsat rena rum med ett par stora föremål på golvet här och var. Tio sekunder att plocka upp dem så ser rummet prydligt ut igen. Edit: IceCandy exkluderat... Tyvärr kan jag inte själv delta, en gång i tiden hade jag väldigt ostädat hela tiden men nu försöker jag hålla det någorlunda rent. Redigerad 6 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) ganska stökigt, Redigerad 6 augusti, 2008 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Då är min fråga. Får jag använda ettan? Jag har en sov-alkov där inne i ettan också. Räknas inte som ett rum, men det är ett litet, litet rum. Jag förstår inte riktigt... Hur ser din lägenhet ut egentligen? ganska stökigt, Haha, min favorit hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Jag förstår inte riktigt... Hur ser din lägenhet ut egentligen? Ett stort rum, ett mindre rum som i princip en säng och en klädhylla får plats i och kök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Ett stort rum, ett mindre rum som i princip en säng och en klädhylla får plats i och kök. Okej, du får ta vilket rum du vill. Det gäller alla som bor själva. Men bara ett rum på bild som sagt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Kom att tänka på tråden när jag förade hos en kompis igår. Fyfan vilken jävla röra, saker överallt. Bilden underdramatiserar nästan det hela då man inte ser helheten. Inget bidrag således. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jag ska lägga upp en bild på mitt stökiga rum, det måste bara bli stökigt först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Äh, drar mig ur tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Förstaposten uppdaterad med kombatanter. Kom igen nu, jag vill se en full poll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Mitt rum är knappast någon finalist, men det bjuder jag på. http://img503.imageshack.us/img503/9977/picture242008hv7.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Mitt rum är knappast någon finalist, men det bjuder jag på. Tyckte rummet såg mer mysigt ut än stökigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Förstaposten uppdaterad med kombatanter. Kom igen nu, jag vill se en full poll! Then a full poll thou shall have! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Läggar upp en bild på mitt ru´m någon dag också, vinner aldrig eftersom det är ganska städat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Fan! Hittar ingen kamera i mitt hushåll! I värsta fall får jag ta mobilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts