Mateu Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Det har snackas lite om att det ska återkomma någon av karaktärerna i GTA4 från San Andreas. Men efter 50% (Omkring 80 uppdrag) så har jag inte sett en ända som kommer från san andreas. är det en bluff eller är det en missuppfattning av att man kan hitta folk från San andreas och vige city på nätet i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Det har snackas lite om att det ska återkomma någon av karaktärerna i GTA4 från San Andreas. Men efter 50% (Omkring 80 uppdrag) så har jag inte sett en ända som kommer från san andreas. är det en bluff eller är det en missuppfattning av att man kan hitta folk från San andreas och vige city på nätet i spelet? Går att hitta en kille på nätdejting-sidan som är från Vice City. Det är allt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Nope. Inte en enda karaktär kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jo på den tusende dagen dansar CJ naken framför Niko i månskenet. Nämen ärligt, enda jag har hittat är väl pedofilen James Pedeaston som har en radioshow i San Andreas. Han är nu tillfångatagen och har en hemsida där han vill ha hjälp typ (freejames.org) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts