Sammy Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Tänkte fråga om någon vet vart man får tag i alla polisfordonen tex: SWAT (sista uppdraget), FBI Truck (?)FBI Rancher (5-6 stjärnor) och ett annat fordon på E tror jag, såndär stor vart de typ sitter SWATS inne i - man pallar ju inte bli efterlyst ochsen ta alla fordon efter nåra stjärnor och köra in dom i garagen ? dessutom finns inte alla med när man får alla stjärnorna - om militär-fordonen finns att hitta så går de väll att hitta doma-hära oxå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Tänkte fråga om någon vet vart man får tag i alla polisfordonen tex: SWAT (sista uppdraget), FBI Truck (?)FBI Rancher (5-6 stjärnor) och ett annat fordon på E tror jag, såndär stor vart de typ sitter SWATS inne i - man pallar ju inte bli efterlyst ochsen ta alla fordon efter nåra stjärnor och köra in dom i garagen ? dessutom finns inte alla med när man får alla stjärnorna - om militär-fordonen finns att hitta så går de väll att hitta doma-hära oxå ? Använd Carspawner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 jag har mitt på PS2 ? DÅ GÅR DE VÄL INTE!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 jag har mitt på PS2 ? DÅ GÅR DE VÄL INTE!? Nej det gör det inte. Swat bilen som man har i sista uppdraget går inte att få nån annanstans. De andra vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts