Xazzi Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Tjena. Då nätterna är vakentid så spelar jag och en polare en del poker, på låtsas då. Men vi vill gärna kunna spela mellan våra datorer också.. Någon som har något browser/downloadable spel där man kan skapa ett eget rum och spela med låtsas pengar? Tips uppskattas. Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Vad vill du ha för slags poker? Hold em' så kan ja tipsa om Full tilt poker (?) Brukade köra det med en kompis. Man får ett eget konto för låtsas pengarna man har vunnit, och så får man spela om riktiga pengar. Små summor dock. http://www.fulltiltpoker.com/sv/ Jävligt kul och gratis, om man inte vill spela om riktiga pengar. Redigerad 5 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Om det kommer fram en bra klient i dne här tråden så skulle det vara riktigt kul med en liten gtasajtenturnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) pokerlol Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag skulle lätt vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Fast vi skulle nog bli överkörda av Ferkurz ändå. Fast det skulle vara kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Jag är lätt på guys. Har inte spelat poker på säkert 1 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Ojojoj vad ägd jag skulle bli. Men jag är ju klassens clown som skulle kunna hänga på bara för att ni skulle ha någon att äga såklart EDIT: Kom på att ni redan äger mig Redigerad 6 augusti, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Real Money of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Lee Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts