KaptenAlex Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Som rubriken lyder så har jag ett problem, ett ganska irriterande problem också. Jag kan åka flygplan lite överallt vanligtvis, men inte under detta uppdrag, och jag måste klara av det för att kunna gå vidare, såklart. Jag har även skickat över en savefil till en polares dator, samma sak hände där. Finns det något man kan göra? Ladda upp savefilen här? Jag har testat att dra ner på grafiken och liknande, samma sak ändå. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Som rubriken lyder så har jag ett problem, ett ganska irriterande problem också. Jag kan åka flygplan lite överallt vanligtvis, men inte under detta uppdrag, och jag måste klara av det för att kunna gå vidare, såklart. Jag har även skickat över en savefil till en polares dator, samma sak hände där. Finns det något man kan göra? Ladda upp savefilen här? Jag har testat att dra ner på grafiken och liknande, samma sak ändå. Tack. Ladda upp sparfilen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KaptenAlex Skrivet 10 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Tusen tack!GTASAsf6.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) *Klicka* Redigerad 11 augusti, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 *Klicka* Snabb som vanligt, din gamle uv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KaptenAlex Skrivet 11 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Mycket tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts