Tobbzone Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag har inte hittat någon sån där sport sentinel än. Och ja vill så gärna hitta den. Nå tips på vart det står nån eller var dom brukar finnas? Tacksam för all hjälp man kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jag har inte hittat någon sån där sport sentinel än. Och ja vill så gärna hitta den. Nå tips på vart det står nån eller var dom brukar finnas? Tacksam för all hjälp man kan få Menar du den med nitro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 5 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Menar du den med nitro? Ja eller vet inte om det är nitro på den. Men det tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Ja eller vet inte om det är nitro på den. Men det tror ja Kolla där bakom huset till höger står in vid väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 5 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Kolla där bakom huset till höger står in vid väggen Eller om det är sultan rs ja menar. Det är typ en bil med turbo låter det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Eller om det är sultan rs ja menar. Det är typ en bil med turbo låter det som. Jepp är den du menar den har turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 5 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Jepp är den du menar den har turbo. Ja jag hittade den! Tack så mkt för hjälpen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Någon som vet var Sentinel bilen med vinge finns? Om jag inte minns helt fel så står det ett par sådana bilar utanför ett lager när man är där och krigar i ett uppdrag. Ser ut som stylade sentinel bilar. Uppdraget där man jagar (Dimitri?) i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) Någon som vet var Sentinel bilen med vinge finns? Om jag inte minns helt fel så står det ett par sådana bilar utanför ett lager när man är där och krigar i ett uppdrag. Ser ut som stylade sentinel bilar. Uppdraget där man jagar (Dimitri?) i slutet. Kolla kartan Redigerad 5 augusti, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Kolla kartan Men de ska ju finnas två st olika?? En som är stylad och en som inte är det. Det jag menar liknar maffia Sentinel bilen som fanns i gta 3. Samma "galler" (eller vad man ska säga) på bakrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Men de ska ju finnas två st olika?? En som är stylad och en som inte är det. Det jag menar liknar maffia Sentinel bilen som fanns i gta 3. Samma "galler" (eller vad man ska säga) på bakrutan.Kolla nere vid litle italy dom brukar åka omkring där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 Kolla nere vid litle italy dom brukar åka omkring där Har bara sett vanliga Sentinels där. Dom med negerstege har jag aldrig sett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts