skarin Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Jo. När jag startar spelet laddar det fint och så, men när jag spawnas crashar spelet och mitt Anit-Virus säger att det har hittat en trojan. Vad e felet? P.S. Anti-Virus kommer up varje gång jag testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jo. När jag startar spelet laddar det fint och så, men när jag spawnas crashar spelet och mitt Anit-Virus säger att det har hittat en trojan. Vad e felet? P.S. Anti-Virus kommer up varje gång jag testar. Skaffa nytt virusprogram.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Jo. När jag startar spelet laddar det fint och så, men när jag spawnas crashar spelet och mitt Anit-Virus säger att det har hittat en trojan. Vad e felet? P.S. Anti-Virus kommer up varje gång jag testar. Du har laddat hem spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 8 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Nej. Köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Vad har du för Antivirus program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Problemet Fixat. re-installade 2 ggr, instalerade UltimateStunters main.scm och viola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts